zguba79 Zgłoś #661 Napisano 13 Marca 2013 I jak tam Zorin, odpowietrzałeś układ? Jakieś zmiany? Ja u mnie zauważyłem dziś, że bulgocze mi płyn i słychać to od nawiewów. Nie wiem czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #662 Napisano 13 Marca 2013 Nie jest normalne , albo zapowietrzony albo ... ta gorsza opcja. Lepiej samemu odpowietrzyć najpierw 5 minut roboty a jedyne narzędzie jakie potrzebne to kleszcze do poluzowania spinki na wężu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #663 Napisano 13 Marca 2013 Poluzować spinkę na wężu od nagrzewnicy? A ta gorsza opcja to... uszczelka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #664 Napisano 13 Marca 2013 Wczoraj nie odpowietrzalem bo kombinerkami nie dalem rady (male mam) ale w piatek postaram sie przeplukac jeszcze nagrzewnice i odpowietrze wtedy. Dam znac czy jest roznica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #665 Napisano 13 Marca 2013 Poluzować spinkę na wężu od nagrzewnicy? A ta gorsza opcja to... uszczelka?? tak uszczelka, ale przed wymianą uszczelki jeszcze mozna korek wymienić , koszt ~ 20 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #666 Napisano 20 Marca 2013 No i jest diagnoza, niestety ta najgorsza- uszczelka. Pare stówek pójdzie z portfela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #667 Napisano 21 Marca 2013 No i jest diagnoza, niestety ta najgorsza- uszczelka. Pare stówek pójdzie z portfela. a płynu ubywa, czy stwierdzili na 99,9% jak nie ubywa płynu że to uszczelka a nie nagrzewnica zawalona albo pompa wody mimo że "nowa" to się wysypała. Jak by płynu ubywało sprawdzili gdzie są może ew. wycieki przed demontażem głowicy. Głowica to ostateczność a przy tej robocie jak to w życiu dodatkowe koszta wyskoczą bo i to wymienić by się przydało bo jest już nie tego teges itd..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #668 Napisano 21 Marca 2013 No właśnie ubywa płynu. Mechanik stwierdził, że do płynu dostają się spaliny. Nalał jakiś specjalny płyn do takiej rurki jak się wino robi i założył na zbiorniczek wyrównawczy, po chwili płyn z niebieskiego zrobił sie żółty, a to oznacza spaliny. Po weekendzie stawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #669 Napisano 21 Marca 2013 czyli jak na tym teście to wyszło to nie ma wątpliwości ... trochę a nawet mocniej po kieszeni pociągnie ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #670 Napisano 22 Marca 2013 Mam nadzieję, że do 1000 się zamknę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #671 Napisano 24 Marca 2013 (edytowane) Witam moj problem polega na tym ze auto normalnie sie nagrzewa ale gdy toczy sie na biegu jałowym przestaje grzac ,bardzo prosze o pomoc po wcisnieciu obiegu i przycisku econ wyskoczylo 25b 00 4fa 00 00 00 Edytowane 24 Marca 2013 przez maciekseba2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #672 Napisano 24 Marca 2013 błędy wykasować , ustawienie domyślne przywróć, wtedy zrób diagnozę i zobacz jakie są błędy , te które są teraz mogą pochodzić z dawna. Jak na wolnych nie grzeje a na obrotach tak wychodziło by to na pompę wody że nie domaga, kiedy wymieniana i jaki typ tam siedzi teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #673 Napisano 1 Kwietnia 2013 Pytanko co do grubości uszczelki. Zakładam taką samą czy grubszą jeśli głowica będzie planowana? Poczytałem trochę i są dwie wersje: 1- jeśli planowanie to uszczelka grubsza, 2- taka sama bo grubszą się daje jak był blok robiony. Ja mam w swoim tą najgrubszą z trzema otworami a raczej nie było nic robione i co w takiej sytuacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #674 Napisano 2 Kwietnia 2013 w tej sytuacji nic innego nie zrobisz tylko dajesz taką samą, przecież nie dasz cieńszej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #675 Napisano 4 Kwietnia 2013 Dziś postawiłem do mechanika.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #676 Napisano 8 Kwietnia 2013 Witam. Dziś odebrałem auto po wymianie uszczelki i sprawa wygląda tak: 1. ogrzewanie jest lepsze, ale tylko trochę 2. płyn dalej gdzieś ucieka i słychać bulgotanie. Mechanik powiedział, że nie ma pomysłu. Miał ktoś podobne objawy po wymianie uszczelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #677 Napisano 8 Kwietnia 2013 Bulgotanie miałem przy zapchanej nagrzewnicy. Odpowietrzanie nic nie dawało, z 5 litrow plynu się przelało i nic. Dopiero porzadne płukanie i później to wręcz gorące leciało z nawiewów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #678 Napisano 8 Kwietnia 2013 No właśnie chyba muszę spróbować przepłukać nagrzewnicę, powiedz jak i czym płukałeś? Tylko co z tym płynem, że ubywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_driver Zgłoś #679 Napisano 9 Kwietnia 2013 Ja mam troche inny problem... W moim przypadku grzeje aż za bardzo tzn. nawet jak ustawie tylko 18*C to cały czas wieje gorącym, no może bardzo ciepłym powietrzem, natomist kiedy ustawie stopień niżej czyli wskoczy LOW wtedy dopiero robi się zdecydowanie chłodno... Co to może być? Tak sobie myślę, że może czujnik temperatury wewnetrzej... W każdym razie wentylatorek w panelu climatronica się kręci. Macie jakieś pomysły na diagnozę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #680 Napisano 9 Kwietnia 2013 Macie jakieś pomysły na diagnozę? Podpinaj Vaga albo rób diagnozę z panela klimatronika. Ja stawiam na błąd silniczka V68. Reszta w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68/page7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach