Gość Polmozbyt Zgłoś #1 Napisano 10 Czerwca 2006 Po ostatniej wymianie płynu w układzie chłodzenia przestało działać ogrzewanie, sprawdziłem stan płynu G12 jest w normie, przewody doprowadzające ciepło do wymiennika ciepła także są nagrzane , taki przypadek miałem już w zeszłym roku jednak samochód zlitował się i przed zimą ogrzewanie zaczęło działać , najprawdopodobniej padł jakiś zawór czy klapka która przełącza ciepłe powietrze do wnętrza samochodu , całość jest sterowana CLIMATRONICem,sprawdziłem błędy[ECON+obieg zamkniety]i pokazuje 444 więc hiba wszystko w porządku od strony elektroniki, mam pytanie czy ktoś z forumowiczów miał może taki przypadek i jak ewentualnie mu zaradzić [w nocy pomimo że mamy czerwiec na trasie z Katowic do Wawy prawie zamarzłem] VW Passat 1.9TDI 110KM AFN 1999r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JanuszK Zgłoś #2 Napisano 20 Września 2006 Witam Tam jest to dokładnie opisane http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=2946413#2946413 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #3 Napisano 20 Września 2006 JanuszK, spójrz na datę! Temat jest sprzed ponad 3 miesięcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #4 Napisano 20 Września 2006 JanuszK, spójrz na datę! Temat jest sprzed ponad 3 miesięcy data??? nie ma nic do rzeczy i choćby była z przed 2 lat, to istotna jest zawartość. A tam jest prawdopodobne rozwiązanie problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #5 Napisano 20 Września 2006 według mnie jest bardzo istotna - najbardziej zainteresowany nie odwiedza już tego forum a sam temat był już niejednokrotnie poruszany w innych wątkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefany Zgłoś #6 Napisano 17 Marca 2007 witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #7 Napisano 17 Marca 2007 Spotkałem się z takim przypadkiem u kolegi .Z lewej strony panela klimatronika masz taki mały wentylatorek, nagromadziło się tam dużo kurzu i unieruchomiło go. Jeżeli u Ciebie wentylatorek się nie obraca - zassij tan kurz odkurzaczem, lub tak jak ja zrobiłem lekkim ciśnieniem ze sprężarki. Przy zablokowanym wentylatorku moduł nie zasysa powietrza z kabiny i nie jest w stanie zdiagnozowac temperatury - nie otwiera wtedy klapy od ciepłego powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefany Zgłoś #8 Napisano 17 Marca 2007 wentylatorek kreci sie ok. przezyscilem go i nadal to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 17 Marca 2007 Sprawdź przewody nagrzewnicy - czy oba są gorące Jeśli tak, to przyjrzałbym się filtrowi kabinowemu, a na koniec to zostanie prawdopodobnie demotaż konsoli, bo klapka mogła sie "zawiesić" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefany Zgłoś #10 Napisano 17 Marca 2007 koledzy o to sie rozchodzi ze filtry wymienione i nawiew tez jest dobry tylko nieleci gorace powietrze tylko letnie. sprawdze przewody to juz jest jakas wskazowka. dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 17 Marca 2007 No to zostaje tylko nagrzewnica i sterowanie klapkami Bo wczesniej nie pisałes, ze filtry masz wymienione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer666 Zgłoś #12 Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Pozwolę się podpiąć pod temat, bo mam identyczny problem. Nawiew działa OK, nie sprawdzałem czujnika w kabinie, przewody od nagrzewnicy gorące, więc (jeśli to nie zapchany czujnik), to pozostaje jedynie klapka. PYTANIE: Jak się do niej dostać. Proszę o jakieś fotki/rysunki poglądowe. Dodam, że jeżdżę B3:), bo nie zauważyłem, że panowie to B5 posiadacze.. Edytowane 20 Września 2008 przez killer666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #13 Napisano 20 Września 2008 Może problem jest prostszy, bez urazy ale czy sprawdzaliście poziom płynu chłodniczego??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #14 Napisano 20 Września 2008 Gdzieś czytałem,że często wyrabia się połączenie miedzy ośką a wirnikiem pompy wodnej (czytaj zużyta pompa wodna )przez co nie ma (lub jest słaby-nie wiem )obiegu cieczy przez co nie ma ciepłego powietrza . Napewno w takim przypadku silnik powinien Ci się wiele szybciej rozgrzewać jak też może się przegrzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sammy Zgłoś #15 Napisano 21 Września 2008 ja mam ten sam problem weze idace do nagrzewnicy gorace pompa wodna wymieniona okolo 7000 km w tyl przy wymianie razrzadu jeszcze nie sprawdzalem tego czujnika w panelu ale przy chlodzeniu dobrze dobieral temp wiec pewnie pozostaje ta nieszczesna klapka tylko jak sie do niej dobrac moze ktos zapodal by opisik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 22 Września 2008 Mam klimatronik To oprócz tego co napisałem - sprawdź jeszcze błędy w klimie. Może któraś klapka się przycina. A temperatura na wskaźniku trzyma non stop 90 stopni? A węze sprawdzałeś, czy są gorące? Może tez byc tak, ze wiskoza sie "rozpadła" czyli zablokowała i non stop chodzi. Nie rzęzi ci nic, jak pracuje silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwa Zgłoś #17 Napisano 23 Września 2008 Ja bym stawiał na nagrzewnice, ale piszesz, że jest gorąca to ciepłe powietrze również musi być. Czyli wychodzi, że wina leży po stronie climatronicu. Zrób diagnoze i sprawdz błedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sammy Zgłoś #18 Napisano 24 Września 2008 wina lezy po stronie klapki sterujacej powietrzem tylko ja nie wiem gdzie ona sie znajduje i jak sie do niej dostac zeby sprawdzic jej dzialanie chyba ze mozna to zrobic jakims programem diagnostycznym bo posiadam kabelek i polskiego vaga 2,5 oraz vagcom 3,11 tylko nie znam sie na tym moze ktos by poprowadzil za raczke co i jak zrobic a nie tylko piszecie ze termostat lub brak plynu takie cos sie sprawdza w pierwszej kolejnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam721 Zgłoś #19 Napisano 31 Października 2008 Po wymianie płynu w stacji diagnostycznej-serwis w czasie powrotu do domu ogrzeawanie działało. po postoju przez dobę w drodze do tego samego serwisu ogrzewanie odmówiło posłuszeństwa. Po sprawdzeniu prawidłowego odpowietrzenia układu podłączono komputeri stwierdzono zacięcie klapy zimnego powietrza. szczcerze mam wątpliwości co do uszkodzenia klapy ale nie jestem pewien czy mam racje. Proszę o pomoc czy to może być klapa:633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #20 Napisano 31 Października 2008 zrób sam diagnozę, jeżeli oczywiście masz klimatronik (AUTO + ECON). Jeżeli nie to poszukaj kogoś, kto ma VAG'a i niech Ci sprawdzi dla Twojej pewności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach