Skocz do zawartości

killer666

  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O killer666

  • Urodziny 12.04.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Puławy

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992
  1. W ogłoszeniu był samochód ponoć bezwypadkowy z kierownicą wyglądającą jak z B3 - kanciasta czteroramienna. Czy to świadczy o prawdopodobnej wypadkowości auta (wymieniona kiera z poduchą na taką bez poduszki), czy też były wersje B4 bez airbagu?
  2. Tamte są bardziej z przodu. Wiem, które są od klimy i wentylatora. Chodzi mi o pojedynczy przy samym podszybiu.
  3. Jak otworzy się maskę, to po lewej stronie, razem z dwoma bezpiecznikami. Od czego on jest, bo pyka i chyba odcina paliwo, bo obroty nagle spadają. Po wyjęciu silnik chodzi, ale nie wiem jak to wpływa na spalanie/pracę silnika.
  4. Ja jeżdżę bez ostatniego. Sam się wywalił Daje radę. Wcale nie jest głośno, a jaki rasowy pomruk, hehe
  5. Odbiegnę trochę od tematu. Ostatnio miałem to samo z wydechem. Okazało się że jest oryginalny czyli przejeździł 18 lat! Zespawałem (30 PLN) i po jakimś miesiącu poszedł ale możliwe że pomogło mu to, że zawiesiłem się na błocie (głębokie koleiny) i wyciągali mnie.
  6. Pozwolę się podłączyć bo mam podobny problem. Jak zahamuję na biegu, to obroty same nie rosną i pozostają niskie.
  7. Jak w temacie. Czy jego działanie wpływa na pracę silnika czy tylko na wskaźnik temperatury? Jak sprawdzić czy jest sprawny. Szukanie nic nie dało:( Chodzi mi o ten czujnik w króćcu.
  8. WItam! Płyn ubywa w dużej ilości od strony kabiny. Słychać syczenie, kapie pod spodem, jednak nie udało mi się zlokalizować źródła wycieku. Czy to może być wina uszczelki pod głowicą? Poza tym zauważyłem, że spaliny mają lekko białawy odcień. W układzie chłodzenia jest woda, ponieważ miałem ostatnio wycieki z króćców, które zlikwidowałem, jednak pojawił się nowy wyciek z drugiej strony silnika... Od góry nie widać nic, a od dołu podobnie, dlatego pytam. EDYCJA: Jak stwierdził monter, do kolektora ssącego wchodzi wąż chłodzący z lewej strony, patrząc od kabiny. Poradziłem sobie z wyciekiem, w sposób, który zapewne niektórzy ostro skrytykują, ale skutecznie, przynajmniej jak do tej pory - otóż wsypałem uszczelniacz do chłodnic w ilości na 15-20 l i nie cieknie wcale, a przynajmniej zauważalnie.
  9. U mnie po przekręceniu kluczyka działa. Dmuchawa reguluje prędkość w zależności od zaprogramowanej temperatury, temperatury wnętrza i zewnętrznej. Jak masz ustawioną temp na wysoką a silnik jest zimny to dmuchawa działa słabo, a przyspiesza wtedy, jak juz leci ciepłe powietrze.
  10. Witam! Pojechałem ostatnio na wymianę rozrządu z paskiem dedykowanym do silnika 1,8 ABS i dowiedziałem się że nie pasuje, niestety... Oznaczenie paska 5016 o ile dobrze pamiętam. Czy były może jakieś inne do tego silnika?
  11. Jak w temacie. Czy są one takie same? Niestety, czeka mnie wymiana:(( Po przeczytaniu odpowiedzi i rozeznaniu się w cenach zdecydowałem się na nówkę za 430 PLN z uszczelką i montażem. Używka oprócz tego że trzeba ją znaleźć jest zwykle porysowana i kosztuje jakieś 150 + montaż jak piszą koledzy 130 czyli około 300 i nigdy nie ma pewności że nie pęknie przy montażu.
  12. Czy maska i zderzak przedni z B4 da się założyć bez przeróbek do B3? Konieczność wymiany spowodowana została kraksą (na szczęście nie z mojej winy:) i objęła jeszcze błotnik i atrapę oraz reflektor:((
  13. trudno jest przeprowadzić kabel od strony pasażera ? mam zwykłe lusterka, nie elektryczne Nie chcę cię wprowadzać w błąd, bo niezbyt dobrze pamiętam. Po prostu wkładasz kabel od strony lusterka odginając lusterko (to na pewno) i wyciągasz przez dziurę, gdzie jest guma-harmonijka. Spróbuj tak, ale chyba jednak się tapicerkę z drzwi zdejmuje (nie pamiętam czy zdejmowałem ją przy lusterkach czy przy naprawie klamek). Potem przesadzasz ją przez tą gumę (oczywiście wyjmujesz ją z drzwi i z drugiej strony też) i chyba nic nie trzeba odkręcać tylko sięgnąć drugą ręką po kabel. Jeśli ci chodzi o przeciągnięcie pod deską rozdzielczą, to przeciągnąłem go tak, żeby go po prostu nie było widać i żeby nie zaczepiał o nic - to była najłatwiejsza część zadania WAŻNE: Wkłady wychodzą w taki sposób, że ciągnie się je do siebie, ruszając na boki. Trzeba przy tym uważać, by ich nie połamać. SZKŁA według mnie nie da się oderwać od wkładu bez uszkodzeń (może ma ktoś na to sposób, ale mi się nie udało i dokupiłem 2 nowe:)), więc może kupić gotowe wkłady, jeśli ktoś chce. Ja kupiłem na Alledrogo same maty grzewcze po 6 PLN sztuka i hulają do tej pory.
  14. Ja swoje podłączyłem do wtyczki przy skrzynce bezpieczników chyba specjalnie przeznaczonej do tego, bo napięcie pojawiało się w niej po włączeniu ogrzewania tylnej szyby. Wtyczka zielona, a kabelek chyba biały z brązowym. Masę podłączyłem do blaszek, które są schowane pod deską rozdzielczą z lewej strony na wysokości ok 10 cm poniżej krawędzi szyby. Widać je od spodu:)
  15. Wiem, że trzeba pozdejmować wszystkie paski (altek, klima), ale nie wiem, jak ustawić koła rozrządu przy wymianie, żeby później, po założeniu nowego paska, silnik zechciał chodzić Dzięki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności