Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Plukales ale nagrzewnice a mi chodzi o przewody przy silniku ktorymi idzie plyn do nagrzewnicy,a tych raczej nie plukales i nie sprawdzales.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Plukales ale nagrzewnice a mi chodzi o przewody przy silniku ktorymi idzie plyn do nagrzewnicy,a tych raczej nie plukales i nie sprawdzales.

 

Wszystko płukałem kolego, od tego się zaczyna takie usterki stara szkoła tak uczyła i tak mnie nauczono. Nic to nie pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam z tylu silnika masz podgrzewacz z wkreconymi w niego 3 swiecami raz widzialem przypadek ze przeplyw przez niego byl zablokowany czesciowo przez narosniete syfy i slobo grzalo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę to czy może ktoś dać schemat np z etki obiegu wody w AFN

obieg mały duży proszę zrzut w dużej rozdzielczości

Dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś podobnego dolej płynu chłodniczego na full ponad max pojeździj tak aby termostat się otworzył (najlepiej Vaga podepnij ) włacz ogrzewanie na full pojeździj i popatrz czy płynu ubyło mi tak weszło ponad litr a miałem wymieniany termostat płyn był na max na zgrzewie niby okej ,a tu zimne węże ogrzewanie słabe (kupiłem 2 termostaty 3 czujniki wody ) a problem był błachy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podgrzewacz ok tam jest taki przelot że ho ho

MARIANKRIMINAL

To wszystko po płukaniu przerobiłem po prostu sie odpowietrzył i tyle. Ale co mnie dziś zaskoczyło byłem na mieście zrobiłem z 20km przyjechałem i chciałem spuścić płyn by do podgrzewacza się dobrać i odkręcam korek wlewu i cisza 0 ciśnienia zdziwiony zrobiłem oględziny no niby ok. Po analizie podgrzewacza zalałem go i wio wo gule ciśnienia nie robi jutro kupie ze dwa korki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdzę to czy może ktoś dać schemat np z etki obiegu wody w AFN

obieg mały duży proszę zrzut w dużej rozdzielczości

Dziękuje

Sam mozesz poszukac:

http://ifinterface.com/page/page3.php

wybierz Carprog2.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

odkręcam korek wlewu i cisza 0 ciśnienia
W mojej benzynie tez nie ma cisnienia od paru lat, a wszystko dziala w porzadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W mojej benzynie tez nie ma cisnienia od paru lat, a wszystko dziala w porzadku.

a powinno być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uszczelkę wykluczam bo nie ma innych objawów.

 

A nie zdziwie się jak za jakiś czas dasz posta że skończyło się na wymianie uszczelki i wszystko wróciło do normy :)

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

delikatne cisnienie powinno byc , ale tez nie zawielkie tak by mozna bylo weze od chlodzenia reka scisnac na goracym silniku , u mnie dawal mocne cisnienie na weze , przejezdzilem z tym okolo 100kkm , az gdy w koncu dmuchlo do konca uszczelke pod glowica , wtedy cisnienia na wezach juz nie bylo , po wymianie uszczelek remoncie glowicy wrocilo do normy delikatne cisnienie , na wezach na goracym silniku , na zimnym mieciutko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korek ok po wymianie nadal brak cisnienia, nadal nie grzeje.

 

Gdyby uszczelka poszła to byłby któryś z tych objawów

 

- płyn w oleju

- oka w płynie od oleju

- biały dym

- ubytki płynu

- spore ciśnienie w układzie chłodzenia

- bulgotanie w zbiorniczku

 

coś pominąłem?

 

A u mnie nie ma takich objawów a z resztą zrobiłem już przeszło 60 tys :D na takim ogrzewaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co za los masz z tym autem,a jak zdejmiesz weza nagrzewnicy tego po lewej i dodasz lekko gazu to leci pyn z nagrzewnicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- płyn w oleju

- oka w płynie od oleju

- biały dym

- ubytki płynu

- spore ciśnienie w układzie chłodzenia

- bulgotanie w zbiorniczku

 

coś pominąłem?

 

Jak to ktoś kiedyś mądry powiedział , nie zawsze tak musi być ;)Ale kolega mądrzejszy to wie lepiej :ok:

Zapytam tylko czy masz taki przypadek przelewania się jak by wody kamyczków w środku? Takie jak by bulgotanie po odpaleniu , gazowaniu czy podczas jazdy... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mojego szwagra sa te kamyczki juz dwa lata a passat dostaje taka pale ze glowa mala, grzeje jak wsciekly pies dingo ze na postoju nawet trzeba brac na 23

Edytowane przez lisekexeter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mojego szfagra sa te kamyczki juz dwa lata a passat dostaje taka pale ze glowa mala, grzeje jak wsciekly pies dingo ze na postoju nawet trzeba brac na 23

 

Pytam bo niektórzy mówią że to też objaw padającej uszczelki pod głowicą , drudzy że jakaś chłodniczka zapchana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to ktoś kiedyś mądry powiedział , nie zawsze tak musi być ;)Ale kolega mądrzejszy to wie lepiej :ok:

Zapytam tylko czy masz taki przypadek przelewania się jak by wody kamyczków w środku? Takie jak by bulgotanie po odpaleniu , gazowaniu czy podczas jazdy... ?

Nie wiem czy mądrzejszy, każdy się może mylić nie ma po prostu innych objawów o czy pisałem.

Nie zaobserwowałem przelewania i kamyczków.

 

co za los masz z tym autem,a jak zdejmiesz weza nagrzewnicy tego po lewej i dodasz lekko gazu to leci pyn z nagrzewnicy?

Leci ale nie za mocno

 

Mam endoskop dziś zbadam głowice o ile wejdzie w kanały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jakis przeplyw jest ja tez walczylem z ogrzewaniem ale u mnie wyszlo ze pompa wody byla walnieta a przez chwile chodzilo mi po glowie juz takie rozwiazanie http://allegro.pl/pompa-pompka-obiegu-wody-mercedes-124-202-210-i4968557081.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taką pompke z t4 albo t5 moze 5% lepiej grzeje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak na wymuszoym obiegu poprawa prawie zerowa to na stowe cos zablokowalo sie w przewodach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam może ja opisze swoją sytuacje

 

Passat b5 AFN kombi 98r

 

Wymienione

kilku krotnie termostat (nawet wsadziłem od znajomego z jego passata)

pompa wody przejechane na niej może 8-10 tys

odpowietrzane cudowane

płukanie kilkukrotnie

klapy sprawdzane ok

klimatronik 0 błedów

nagrzewnica wczoraj wymieniona i szlak mnie trafia

 

W aucie zimno jak nie wiem przewody do nagrzewnicy lekko ciepłe nawet po przejechaniu 50km gdzie jeszcze szukać przyczyny?

Pozz.

Ja obstawiam pompę wody , tak na skróty Ci podpowiem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności