Żabol1505732874 Zgłoś #761 Napisano 5 Grudnia 2013 ale płyn dziwnie mętny więc sam już nie wiem. Jutro odpowietrze dokładnie i się zobaczy. Może sprawdz czy nie masz troszke oleju w płynie bo jesli tak to uszczelka na pewno...A musisz dolewać płynu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #762 Napisano 5 Grudnia 2013 Płyn sam z siebie jest tłusty więc nie wiem jak sprawdzić. Oleju mi nie przybywa jak i płynu nie ubywa. Kupiłem auto w wakacje założyłem gaz i od tamtej pory płynu mi nie ubyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #763 Napisano 5 Grudnia 2013 Płyn sam z siebie jest tłusty więc nie wiem jak sprawdzić.Jak sa plywajace plamy oleju to uszczelka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy917 Zgłoś #764 Napisano 5 Grudnia 2013 jesli bedziesz mial olej to wyrazne czarne plamy bedziesz mial... tak jak kolega pisze wtefy uszczelka... jesli przy niskich obrotach nie leci cieple a przy wysokich leci to zapowietrzony uklad... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #765 Napisano 5 Grudnia 2013 a może być jeszcze opcja zapchanej nagrzewnicy czy raczej odpada?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #766 Napisano 6 Grudnia 2013 oczywiście że może być. u mnie przy zapchanej i to bardzo z kratek leciało delikatnie letnie powietrze więc z mechanikiem wzięliśmy się za nagrzewnice. była zakamieniona że szok ale uporaliśmy się z tym. płynu nie ubywało anie nie przybywało, termostat z czujnikiem wymieniony jakiś czas temu więc stwierdziliśmy że tylko to możę być przyczyną i bingo - przyczyna trafiona:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #767 Napisano 6 Grudnia 2013 oczywiście że może być. u mnie przy zapchanej i to bardzo z kratek leciało delikatnie letnie powietrze więc z mechanikiem wzięliśmy się za nagrzewnice. była zakamieniona że szok ale uporaliśmy się z tym. płynu nie ubywało anie nie przybywało, termostat z czujnikiem wymieniony jakiś czas temu więc stwierdziliśmy że tylko to możę być przyczyną i bingo - przyczyna trafiona:) A słyszałeś kamyczki bądz przelewanie się wody czasem? Napisz jak na PW jak toz robiliscie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #768 Napisano 6 Grudnia 2013 jesli przy niskich obrotach nie leci cieple a przy wysokich leci to zapowietrzony uklad...Albo pompa wody walnieta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #769 Napisano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Jak by pompa za słabo pompowała to chyba by obiegu nie było i by się bardzo grzał a temperature trzyma idealnie. Układ odpowietrzylem jeszcze raz i grzeje na wolnych obrotach. Zobaczymy jak silnik wystygnie i spróbujemy jutro. Jak się zapowietrzy to albo gdzieś jest układ nie szczelny albo głowica pompuje powietrze Edytowane 6 Grudnia 2013 przez noidemm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #770 Napisano 6 Grudnia 2013 Jak by pompa za słabo pompowała to chyba by obiegu nie było i by się bardzo grzał a temperature trzyma idealnie.Układ odpowietrzylem jeszcze raz i grzeje na wolnych obrotach. Zobaczymy jak silnik wystygnie i spróbujemy jutro. Jak się zapowietrzy to albo gdzieś jest układ nie szczelny albo głowica pompuje powietrze jeszcze korek weź pod uwagę do wymiany jak rano węże będą twarde bądź odkręcając go rano po nocnym postoju zrobi psyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #771 Napisano 7 Grudnia 2013 jeszcze korek weź pod uwagę do wymiany jak rano węże będą twarde bądź odkręcając go rano po nocnym postoju zrobi psyk. Co masz na myśli z tym korkiem?? Sam korek chyba nie ma odpowietrzenia więc powinno zrobić "psyk". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #772 Napisano 7 Grudnia 2013 W moim audi 116 Ps pompowtrysk silnik słabo osiąga temperaturę poza tym zbiornik wyrównawczy płynu jest zimny , ale ogrzewanie w samochodzie jest i to szybko nawet teraz jak temp jest na dworze koło 0 stopi a samochód stoi w blaszance po wyjechaniu z garażu po około 1 min. leci z nagrzewnicy w środku sam ciepławe powietrze ,kiedy osiągał 90 stopni i stało się na światłach z 2 min. to temperatura spadało na 75-80 stopni jak się ruszyło to po 2 km temeratura wracała na 90 stopni, termostaty zmieniany 2 razy na Wahlera i czujniki temperatury ( na króćcu ) zmieniany 2 razy na oryginalne i wkładane tyły też do innego samochodu i pokazują dobrze , zrobiony test po wyjęciu czujnika z króćca był podłączony do instalacji elektrycznej podgrzany opalarką to temperatura na liczniku jest pokazywana jak należy , 1 kiedy silnik osiąga 90stopni dolny wąż do chłodnicy jest zimny ale górny jest gorący 2. w zbiorniku jest płyn zimny i nie ma ciśnienia odkręcając korek zbiornika wyrównawczego 3. węże od chłodniczki olejowej są gorące a jeden z nich jest połączony z nagrzewnica a dokładnie z wężem powrotnym nagrzewnicy i co to może być ?? podejrzewam albo pompa wody lub przypchany któryś wąż lub chłodnica wody zapchana . Proszę o jakieś sugestie bo już mi ręce opadają , z góry dzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #773 Napisano 7 Grudnia 2013 Co masz na myśli z tym korkiem?? Sam korek chyba nie ma odpowietrzenia więc powinno zrobić "psyk". właśnie o to chodzi że korek ma regulować ciśnienie i go upuszczać, wręcz ciśnienie ma być malutkie w układzie, jak jest zepsuty to też może być przyczyna, koszt wymiany śmieszny ok 15 zł zamiennik, u mnie też wydawało się że jest ok , a po nocy jak odkręcałem było pssss i węże twarde, na nowym korku tego nie ma. Zatem też warto zwrócić uwagę na to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #774 Napisano 7 Grudnia 2013 No i znowu to samo brak ogrzewania Moze to faktycznie korek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #775 Napisano 8 Grudnia 2013 Jak by pompa za słabo pompowała to chyba by obiegu nie było i by się bardzo grzał a temperature trzyma idealnie.Jest chlodno na dworze, a wiec i wydajnosc pompy nie musi byc duza. Moze byc tak, ze na jalowym slizga sie, a przy zwiekszonych obrotach kreci sie w miare OK.U mnie walnieta pompa wyszla dopiero przy 30C na zewnatrz jadac powyzej 100km/h i przy uszkodzonej wiskozie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #776 Napisano 8 Grudnia 2013 (edytowane) Jakie powinno być ciśnienie w układzie?? Może tym tropoem dojdziemy?? Zastanawia mnie jeszcze fakt iż woda nie przelewa się przez zbiorniczek wyrównawczy, a chyba powinna. Woda w zbiorniczku stoi nie ruchomo. Edytowane 8 Grudnia 2013 przez noidemm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #777 Napisano 8 Grudnia 2013 Jakie powinno być ciśnienie w układzie?? Może tym tropoem dojdziemy?? Zastanawia mnie jeszcze fakt iż woda nie przelewa się przez zbiorniczek wyrównawczy, a chyba powinna. Woda w zbiorniczku stoi nie ruchomo. i pewnie nie ty jeden tak masz, bo ja też jeszcze nie zauważyłem latem czy to zimą by się poruszyła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #778 Napisano 8 Grudnia 2013 W drugim aucie Seat cordoba rok 2002 silnik 1.6 woda się przelewa przez ten wężyk u góry a tu nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #779 Napisano 8 Grudnia 2013 w innych też , w corsie też itd. wymieniać by szło a w 1,9 nie, co za problem idź na autokomis poproś o zapalenie vw 1,9 ( pewnie jest ich masa wszędzie) i sprawdź na kilku modelach a nastanie jasność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #780 Napisano 8 Grudnia 2013 ja mam 2.0 w paliwku ale powinno być podobnie jak u Ciebie. Jutro podchodze ostatni raz do tematu. Odpowietrze jeszcze raz i zobaczymy czy już dobrze będzie. Jak znowu się zapowietrzy to głowice trza rozbierać. Nie daje mi spokoju ta pompa jeszcze. Ale skoro jak odpowietrzyłem w piątek to dobrze szło ciepło nawet bez korka zbiorniczka. Auto postało całą noc i problem powrócił. Obczaje jeszcze czy gdzieś woda z układu nie ucieka i przez to się może jeszcze zapowietrzać. W sumie to nie wiadomo za co się zabrać ehhh... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach