MAPET Zgłoś #41 Napisano 7 Maja 2010 mam niezaktualizowana www jeszcze wez zerknij w katalog MTS na http://www.mts-technik.pl / com i tam bedzie pelna oferta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #42 Napisano 7 Maja 2010 Może się mylę, to mnie proszę poprawić - zastanawiam się cały czas czy brać kit czy gwint. Ostatnio kilka razy czytałem i widziałem zdjęcia, że jest problem przy gwincie na tyle, bo za nisko obniża nawet przy max wysokości. A czytając dane techniczne z linka Mapeta do strony MTS widać, że kit obniża 40mm, a gwint 40-80mm. Czyli przy najwyższej pozycji gwintu powinno auto stać tak jak na kicie. Teoretycznie oczywiście To o co w tym chodzi? to znaczy że jednak gwint obniża bardziej niż te 40mm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #43 Napisano 7 Maja 2010 da sie -40 zrobic i na gwincie... ale to dla niego niezdrowo bo amorki sa caly czas max wyciagniete i pracuja na max wyciegnieciu wiec szybciej sie zuzyja poza tym w skrajnych przypadkach auto moze byc twardsze bo na samej gorze spreyzna sie max sciska ogolnie jak dla mnie gwint to dla wiekszych obnizen siekupuje bo 40 obnizenie to prawie nie obnizenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #44 Napisano 7 Maja 2010 ogolnie jak dla mnie gwint to dla wiekszych obnizen siekupuje bo 40 obnizenie to prawie nie obnizenie Też tak myślę... Ja chciałem coś takiego, jak ma arth w swoim B3 na Keskinach. Dokładnie tak chcę zrobić. A on ma gwint. A wydawało mi się, że to nie będzie więcej niż 40mm. Mogę jeszcze kupić kit i np wymienić same sprężyny na bardziej obniżające, nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #45 Napisano 7 Maja 2010 mozesz ale to dodatkowy wydatek i wyjdzie juz jak gwint.. poza tym obnizy ci np o 2 cm nizej a co jak tobie potrzeba o 1 cm nizej np? gwint ma mega zalete ze robisz wg 1mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #46 Napisano 10 Maja 2010 mam pytanie do Mapeta lub do tych którzy zakładali same springi: którą stroną zakładamy springi na przód??? czy do góry idą te 3 zwoje co są bardziej ściśnięte czy te 3 co są więcej oddalone od siebie??? bo tylne to nie ma żadnej różnicy... a przednie??? czy zakładać je tak jak stoją na fotce czy obrócić o 180 stopni??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #47 Napisano 10 Maja 2010 tyl bez znaczenia przod z grubsza tez ale sprawdz zeby dobrze siedzialo na amorku i poduszce i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #48 Napisano 10 Maja 2010 to założę je tak jak stoją na foto...dzięki Mapet za przesyłkę pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #49 Napisano 13 Maja 2010 (edytowane) mam pytanie do Mapeta lub do tych którzy zakładali same springi:którą stroną zakładamy springi na przód??? czy do góry idą te 3 zwoje co są bardziej ściśnięte czy te 3 co są więcej oddalone od siebie??? bo tylne to nie ma żadnej różnicy... a przednie??? czy zakładać je tak jak stoją na fotce czy obrócić o 180 stopni??? na pewno tak jak na zdjęciu jest dobrze... PS: wie ktoś może, dlaczego po założeniu gwintu tył mi bardzo stuka? tak jakby amortyzator był niedokręcony od góry...mimo że jest oczywiście dokręcony... możliwe żeby się przesuwał na talerzu? ps: mam do sprzedania sprężyny FK -40 do passata b4 używane ps2: Mapet dzieki za szybką wysyłkę. 100% zadowolony jestem:) Edytowane 13 Maja 2010 przez ichas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #50 Napisano 13 Maja 2010 ale co stuka? moze tlumik o belke stuka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #51 Napisano 14 Maja 2010 tłumik to nie jest na pewno, puka z obu stron i to u góry...ale nie wiem czy dobrze zmontowałem kolumnę bo tam powinna chyba jeszcze taka guma. chodzi mi o te gumy co są na samej górze na tym zdjeciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #52 Napisano 14 Maja 2010 nie wiem jak wyglada w passacie dokaldnie tyl ale tu widze zupelnie zle to skrecone bo widze poduszke do seryjnych sprezyn na samej gorze a po co ona tam jest w ogole przykrecona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #53 Napisano 14 Maja 2010 czyli tego elementu na gwincie sie nie zakłada w ogóle, tak? a ma ktoś zdjęcie prawidłowo złożonej kolumny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #54 Napisano 14 Maja 2010 oczywiscie ze nie przeciez to jest guma do seryjnej sprezyny jesli to jest podobnie jak w golfie 3 to gwint na to jak w serii gumowe poduszeczki z podkladkami i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #55 Napisano 15 Maja 2010 Wyciągnąlem amor i tak to wygląda: Czy to prawidłowa konfiguracja?? A może należy jeszcze wsadzić coś ze starego amortyzatora?? Mapet-a które podkładki i poduszkę masz na myśli? możesz je wskazać na zdjęciu?? HELP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #56 Napisano 15 Maja 2010 patrz w gwincie dajesz tylko gumowe poduszki i podkaldki ten metalowy element co jest talezykiem do seryjnej sprezyny nei powinno go byc przy gwincie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #57 Napisano 17 Maja 2010 Już ogarnąłem problem... masz rację mapet...w zasadzie to sam do tego doszedłem... metodą prób i błędów:)musiałem wsadzić pomiędzy gwint a talerz tą gumę z takimi ząbkami-ot to wszystko:509: tak powinien wyglądać prawidłowo poskładany gwint- nic nie puka, nie stuka:): Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin_xD Zgłoś #58 Napisano 18 Maja 2010 (edytowane) Witam Odkopię trochę temat, nie będę zakładał nowego. Mam w planach zakupu gwintu MTS Technik do B3, 2E Kombi i moje pytanie chce skierowac do osób które maja taki gwint w B3 i B4 Jak sie jeździ taka gleba po polskich drogach? i czy plastyki po pewnym czasie głosniej skrzypia ? jednym słowem czy Passat ucierpi na takim gwincie?(czy zostac na serii) Dzieki za odp. i Pozdrawiam. Edytowane 18 Maja 2010 przez Marcin_xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek B5 Zgłoś #59 Napisano 18 Maja 2010 moje E39 śmigało na "Technixiezed" (gwint) zlego słowa nie powiem. też przed sprzedażą\miałem obawy ale zrobilem na nim 70 tys km i wypasik byl. solidne wykonanie i komfort jazdy to trzeba przyznać. polecam. sam bym jeszcze raz do passka wlozyl ale dzidzi w drodze wiec inwestuje raczej w bezpieczny fotik, naklejke "baby in auto" . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #60 Napisano 28 Maja 2010 Mam takie głupie pytania... pierwszy raz mam w rękach gwint... więc zero doświadczenia. Czy jest jakaś podziałka, miarka, że widać, ile odkręcam/skręcam ? skąd będę wiedzieć, że mam równo ustawione? i drugie pytanie - im niżej nakrętki, tym bardziej zawias jest odkręcony?czyli auto stoi wyżej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach