Skocz do zawartości
Gość schimano1980

Zawieszenie gwintowane VW Passat MTS Technik

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie a orientujecie się może czy klucz od zawieszenia gwintowanego MTS będzie pasował do gwintu supersport??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmierz srednice bo jest kilka kluczy i czy sa wciecia prostokatne czy polokragle ale raczej prostokoatne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie odnośnie nakrętek w gwincie mts-a, mianowicie z przodu są dwie, regulacyjna i kontrująca, natomiast z tyłu jest tylko regulacyjna, a kontrującej brak. I tu pytanie do Mapeta, bo od niego zakupiony zawias jakieś półtora tygodnia temu: tak ma być czy mam jakiś wybrakowany zestaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest ok

zaden wybrakowany zestaw :P

 

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam pytanie odnośnie nakrętek w gwincie mts-a, mianowicie z przodu są dwie, regulacyjna i kontrująca, natomiast z tyłu jest tylko regulacyjna, a kontrującej brak. I tu pytanie do Mapeta, bo od niego zakupiony zawias jakieś półtora tygodnia temu: tak ma być czy mam jakiś wybrakowany zestaw?

 

nie masz czym sie martwic jak ustawiacz zadana wysokość na regulacji nic sie nie przestawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dobrze, przyglądałem się zestawom u innych sprzedawców i tam wyglądało to dokładnie tak samo, ale niestety większość osób korzysta z tych samych zdjęć i nie miałem pewności, ale skoro tak ma być to w weekend zakładam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ufasz koledze z forum ;)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie poszukuję gwintu do Passata 3BG, sam nie wiem na co się zdecydować przy ograniczonym budżecie.

Biorę już nawet pod uwagę używany, ale jak piszecie że MTS jest relatywnie miękki to sam nie wiem - passat będzie stał na 235 35 19, nie chciałbym żeby uszkodziło błotniki :) :)

Chyba że ma ktoś jakiś polecony zestaw obniżenia zawieszenia kitem do takich kół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na takim gwincie mts, twrde to to nawet jest. Zjezdzajac z górki ze skreconymi kołami normalne że przytrze strona.

Progi zwalniajace przejezdzam dość przyjemnie. Dla porównania jeździłem passatem na amorach fk takie fioletowe. Sztywniejsze niż mts. Twarde to wszystko jakieś takie. Dodam, że u siebie mam 19 i może wcisne palec pomiędzy nadkole, a opone. Szczerze jeśli chodzi o wygodę jazdy to jestem na tak jeśli chodzi o mts,a. Moje są żółte czy tam pomarańczowe i maja czerwone springi ale czy to progresywne czy tylko Sztywniejsze, nie wiem, nie będę się wymadrzac. Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jezdzisz na kicei czy na gwincie :)? bo jak piszesz ze masz zolte amorki to moze sugerowac kit

w gwincie tylko tylne sa zolte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może i ja się podepnę pod temat, chyba że źle trafiony.

Czy mając zawiechę FK a brakuję mi tylnych amorów szukać z tej samej firm ? czy mogę wcisnąć z innej firmy ? Jak to wygląda w praktyce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko, passat sedan, gwint mts, po wymianie wrazenia jakby tył byl o wiele twardszy, cos mozna z tym zrobic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanko, passat sedan, gwint mts, po wymianie wrazenia jakby tył byl o wiele twardszy, cos mozna z tym zrobic??
pojezdzisz i sie przyzwyczaisz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o to chodzi, ma być twardszy;)

ale jak kolega pisze:

pojezdzisz i sie przyzwyczaisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry zle napisalem, to ze twardszy niz seria to oczywiste, chodzi o to ze tył twardzszy niz przod...np przejezdzajac przez jakas nierownośc czy prog przod auta pokonuje to w miare znośnie a tył fatalnie...czy cos jest zle ustawione, moze wina odboi czy poprostu tak ma byc?

Edytowane przez kaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze za wysoko masz ustawione

a tyl zawsze tak si ebedzie wydawac bo nie ma obciazania jak przod silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest posadzony na sama glebe ale stoi dosc nisko... mysle ze to jednak beda te odboje bo kupowalem fabryczne, teraz pytanie ile je skrócic? lub jaka dlugosc maja dedykowane do tego zawieszenia to zmierze fabryczne i odpowiednio utne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam mts,a, bezkolorowy, stalowy z nabitym znaczkiem firmy mts, na tyle żółta amorki, do tego czerwone sprężyny. Så takie zestawy w sprzedaży. Uważam, że nie jest zly, chodliwy w miarę, nawet używki są w obiegu. Pytanie w jakim stanie.

 

To fakt przód jest o wiele podatniejszy wzgledem tylu. Amorki så sztywne, ale nie po to pakujesz gwint zeby wymagac od tego niewiadomo jakiego komfortu.

Mnie zależało na jednolitej wysokości i sztywności w zakrętach. Teraz idzie sezon, niebawem letnie zarzuce i będzie bajka.

 

U mnie ciężko dojść do pierścieni tylnich, tych regulujących wysokość. Chcąc dzwignac nieco tył o cm. Sporo czasu potrzebuje by uzyskać efekt docelowy.

Jestem zadowolony z tego mts,a tylko, że ten tył jak zaleje full bak to lewa a prawa to nie jest to samo.

Powiedzcie, że to tylko przez obciążenie?

Edytowane przez Bartek1602

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie tragedii, powoli zaczynam sie przyzwyczajać a wrazenia wizualne i prowadzenie w zakretach rekompensuje ta twardość:) chyba ze jeszcze byla by opcja pokombinowania z innymi sprezynami na tył delikatnie bardziej miekkimi, delikatnie... moze ktos probował?;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Probowalem na samych sprezynach i ori amorkach. Przod poszedl w dol o dobre 3 cm z 8 :dupablada

 

Jednak po czasie udalo mi sie zamontowac cala reszte. Ja uzywam tego pierwszy raz, takze na poczatek nie ma sensu przeplacac, wybor padl na mts|a. Moge polecic.

 

Tylko 2 osoby maja mtsa? reszta co, air ride ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności