piotrg1991 Zgłoś #361 Napisano 15 Lutego 2014 Panowie a orientujecie się może czy klucz od zawieszenia gwintowanego MTS będzie pasował do gwintu supersport?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #362 Napisano 16 Lutego 2014 zmierz srednice bo jest kilka kluczy i czy sa wciecia prostokatne czy polokragle ale raczej prostokoatne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benek77 Zgłoś #363 Napisano 4 Marca 2014 A ja mam pytanie odnośnie nakrętek w gwincie mts-a, mianowicie z przodu są dwie, regulacyjna i kontrująca, natomiast z tyłu jest tylko regulacyjna, a kontrującej brak. I tu pytanie do Mapeta, bo od niego zakupiony zawias jakieś półtora tygodnia temu: tak ma być czy mam jakiś wybrakowany zestaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #364 Napisano 6 Marca 2014 jest ok zaden wybrakowany zestaw pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #365 Napisano 6 Marca 2014 A ja mam pytanie odnośnie nakrętek w gwincie mts-a, mianowicie z przodu są dwie, regulacyjna i kontrująca, natomiast z tyłu jest tylko regulacyjna, a kontrującej brak. I tu pytanie do Mapeta, bo od niego zakupiony zawias jakieś półtora tygodnia temu: tak ma być czy mam jakiś wybrakowany zestaw? nie masz czym sie martwic jak ustawiacz zadana wysokość na regulacji nic sie nie przestawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benek77 Zgłoś #366 Napisano 6 Marca 2014 To dobrze, przyglądałem się zestawom u innych sprzedawców i tam wyglądało to dokładnie tak samo, ale niestety większość osób korzysta z tych samych zdjęć i nie miałem pewności, ale skoro tak ma być to w weekend zakładam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #367 Napisano 6 Marca 2014 nie ufasz koledze z forum ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #368 Napisano 17 Marca 2014 Panowie poszukuję gwintu do Passata 3BG, sam nie wiem na co się zdecydować przy ograniczonym budżecie. Biorę już nawet pod uwagę używany, ale jak piszecie że MTS jest relatywnie miękki to sam nie wiem - passat będzie stał na 235 35 19, nie chciałbym żeby uszkodziło błotniki :) Chyba że ma ktoś jakiś polecony zestaw obniżenia zawieszenia kitem do takich kół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #369 Napisano 20 Marca 2014 Ja jeżdżę na takim gwincie mts, twrde to to nawet jest. Zjezdzajac z górki ze skreconymi kołami normalne że przytrze strona. Progi zwalniajace przejezdzam dość przyjemnie. Dla porównania jeździłem passatem na amorach fk takie fioletowe. Sztywniejsze niż mts. Twarde to wszystko jakieś takie. Dodam, że u siebie mam 19 i może wcisne palec pomiędzy nadkole, a opone. Szczerze jeśli chodzi o wygodę jazdy to jestem na tak jeśli chodzi o mts,a. Moje są żółte czy tam pomarańczowe i maja czerwone springi ale czy to progresywne czy tylko Sztywniejsze, nie wiem, nie będę się wymadrzac. Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #370 Napisano 20 Marca 2014 to jezdzisz na kicei czy na gwincie ? bo jak piszesz ze masz zolte amorki to moze sugerowac kit w gwincie tylko tylne sa zolte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esiu Zgłoś #371 Napisano 20 Marca 2014 To może i ja się podepnę pod temat, chyba że źle trafiony. Czy mając zawiechę FK a brakuję mi tylnych amorów szukać z tej samej firm ? czy mogę wcisnąć z innej firmy ? Jak to wygląda w praktyce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczy Zgłoś #372 Napisano 24 Marca 2014 mam pytanko, passat sedan, gwint mts, po wymianie wrazenia jakby tył byl o wiele twardszy, cos mozna z tym zrobic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasio1987 Zgłoś #373 Napisano 24 Marca 2014 mam pytanko, passat sedan, gwint mts, po wymianie wrazenia jakby tył byl o wiele twardszy, cos mozna z tym zrobic?? pojezdzisz i sie przyzwyczaisz:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #374 Napisano 24 Marca 2014 o to chodzi, ma być twardszy;) ale jak kolega pisze: pojezdzisz i sie przyzwyczaisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczy Zgłoś #375 Napisano 24 Marca 2014 (edytowane) sorry zle napisalem, to ze twardszy niz seria to oczywiste, chodzi o to ze tył twardzszy niz przod...np przejezdzajac przez jakas nierownośc czy prog przod auta pokonuje to w miare znośnie a tył fatalnie...czy cos jest zle ustawione, moze wina odboi czy poprostu tak ma byc? Edytowane 24 Marca 2014 przez kaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #376 Napisano 25 Marca 2014 moze za wysoko masz ustawione a tyl zawsze tak si ebedzie wydawac bo nie ma obciazania jak przod silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczy Zgłoś #377 Napisano 25 Marca 2014 nie jest posadzony na sama glebe ale stoi dosc nisko... mysle ze to jednak beda te odboje bo kupowalem fabryczne, teraz pytanie ile je skrócic? lub jaka dlugosc maja dedykowane do tego zawieszenia to zmierze fabryczne i odpowiednio utne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #378 Napisano 25 Marca 2014 (edytowane) Ja mam mts,a, bezkolorowy, stalowy z nabitym znaczkiem firmy mts, na tyle żółta amorki, do tego czerwone sprężyny. Så takie zestawy w sprzedaży. Uważam, że nie jest zly, chodliwy w miarę, nawet używki są w obiegu. Pytanie w jakim stanie. To fakt przód jest o wiele podatniejszy wzgledem tylu. Amorki så sztywne, ale nie po to pakujesz gwint zeby wymagac od tego niewiadomo jakiego komfortu. Mnie zależało na jednolitej wysokości i sztywności w zakrętach. Teraz idzie sezon, niebawem letnie zarzuce i będzie bajka. U mnie ciężko dojść do pierścieni tylnich, tych regulujących wysokość. Chcąc dzwignac nieco tył o cm. Sporo czasu potrzebuje by uzyskać efekt docelowy. Jestem zadowolony z tego mts,a tylko, że ten tył jak zaleje full bak to lewa a prawa to nie jest to samo. Powiedzcie, że to tylko przez obciążenie? Edytowane 31 Marca 2014 przez Bartek1602 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczy Zgłoś #379 Napisano 26 Marca 2014 nie bedzie tragedii, powoli zaczynam sie przyzwyczajać a wrazenia wizualne i prowadzenie w zakretach rekompensuje ta twardość chyba ze jeszcze byla by opcja pokombinowania z innymi sprezynami na tył delikatnie bardziej miekkimi, delikatnie... moze ktos probował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #380 Napisano 31 Marca 2014 Probowalem na samych sprezynach i ori amorkach. Przod poszedl w dol o dobre 3 cm z 8 :dupablada Jednak po czasie udalo mi sie zamontowac cala reszte. Ja uzywam tego pierwszy raz, takze na poczatek nie ma sensu przeplacac, wybor padl na mts|a. Moge polecic. Tylko 2 osoby maja mtsa? reszta co, air ride ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach