Skocz do zawartości

kaczy

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kaczy

  • Urodziny 31.12.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Trevor
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubuskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. u mnie jest to samo, jeszcze kwacze kilka razy jak go trzymam na obrotach. Ludzie wymieniaja EGRy, wwężyki, zaworki i nic... może pompa podciśnienia do sprawdzenia bo co innego?
  2. rzeczywiście egr sie wyłącza po odłączeniu przepływomierza
  3. troche odgrzeje moze komuś sie przyda... u mnie kwakanie identyczne jak w linku powyżej, po odłączeniu przepływomierza cisza
  4. Witam podepne sie pod temat bo mam podobny problem a mianowicie u mnie wystepuje pojedyncze stukniecie podczas zdjecia nogi z gazu(gdy auto wpadnie w lekkie szarpniecie), wystepuje to na niskich biegach z 1na2 i z 2na3, wyzej nie slychac oraz gdy silnik jest juz rozgrzany. Dźwiek dochodzi z okolic gałki zmiany biegów(która sie porusza podczas szarpniecia) lub skrzyni. Poduszki sprawdzane, sanki, zawieszenie dokręcone, dwumas wymieniony. Mechanicy nie wiedzą co stuka, jeden rzucił temat ze cos w skrzyni, ale chcialbym zapytac czy ktos mial podobny problem...? Pzdr
  5. witam, pytanie dotyczy sprzęgła w silniku avb 101, a więc, według serwisu tarcza sprzęgła powinna mieć 228mm a docisk 230mm a na wszystkich aukcjach czy też sklepach internetowych podawane sa wartości 228mm dla tarczy i docisku. o co chodzi? czy to ma w ogole jakies znaczenie?
  6. nie bedzie tragedii, powoli zaczynam sie przyzwyczajać a wrazenia wizualne i prowadzenie w zakretach rekompensuje ta twardość chyba ze jeszcze byla by opcja pokombinowania z innymi sprezynami na tył delikatnie bardziej miekkimi, delikatnie... moze ktos probował?
  7. nie jest posadzony na sama glebe ale stoi dosc nisko... mysle ze to jednak beda te odboje bo kupowalem fabryczne, teraz pytanie ile je skrócic? lub jaka dlugosc maja dedykowane do tego zawieszenia to zmierze fabryczne i odpowiednio utne
  8. sorry zle napisalem, to ze twardszy niz seria to oczywiste, chodzi o to ze tył twardzszy niz przod...np przejezdzajac przez jakas nierownośc czy prog przod auta pokonuje to w miare znośnie a tył fatalnie...czy cos jest zle ustawione, moze wina odboi czy poprostu tak ma byc?
  9. mam pytanko, passat sedan, gwint mts, po wymianie wrazenia jakby tył byl o wiele twardszy, cos mozna z tym zrobic??
  10. witam, przegub wymieniony, wyszedł w miare łatwo, gorzej było z wsadzeniem ale jakoś sie udało, dzieki wielkie za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności