SID69 Zgłoś #21 Napisano 24 Listopada 2012 Czy lokalizacja tego czujnika w b5 1.8t fl jest taka sama? Bo wydaje mi sie ze u mnie jest on z prawej strony silnika z przodu pod alternatorem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziubasek Zgłoś #22 Napisano 11 Maja 2014 Kolego vice miałem ten sam problem. Wskazówka pokazywała 90 stopni. Po wymianie czujnika na oryginalny ale używany wymontowany z rozbitka wskazanie jest również 90 stopni i błąd już więcej się nie pojawił. Przed tym zamontowałem dwa inne nowe czujniki ale niestety temperatura skakała na desce od zera do 90 stopni nawet po wymianie termostatu. Dodam że za nowy czujnik w ASO chcieli 139 zł. Innym wyjściem jest wziąć i przeczyścić styki w czujniku i wtyczce, może to coś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #23 Napisano 11 Maja 2014 (edytowane) Jakieś wskazówki ?Czujnik temp. płynu chłodniczego jest podwójny (dwa niezależne w jednym) - G62/G2 . Błąd 01039, który zarejestrował sterownik silnika spowodowany jest "częścią" G2 tego czujnika, odpowiedzialną za przekazanie info o temperaturze, sterownikowi silnika. Nie szukaj złego wskazania na liczniku, za to odpowiedzialna jest część G62, której to awarii nie zgłasza sterownik. Nawiasem mówiąc taki błąd widoczny będzie tylko w sterowniku licznika(Instruments) Edytowane 11 Maja 2014 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #24 Napisano 11 Maja 2014 (edytowane) Czyli przez ten błąd spalanie nie wzrasta i jest to tylko informacja w sterowniku, dobrze rozumiem ?... |'/&*+!'Skoro G2 podaje błędne info(załóżmy, że o temp. płynu 5st. C, a prawdziwa, to 90st ) do sterownika silnika, to ten z kolei może obliczyć/oblicza zbyt dużą dawkę paliwa, dostarczanego do cylindrów przez pompowtryskiwacze;(właśnie taką, jaką powinien przy 5 stopniach C temp. płynu. Sterownik błędem 01039 informuje Cię o awarii, właśnie czujnika G2. Edytowane 11 Maja 2014 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikddz Zgłoś #25 Napisano 23 Czerwca 2014 jak w tytule - SPRZEDAM oryginalny czujnik temperatury (używany jeden rok, egzemplarz z ASO) - cena 40zł. 100% sprawny (zakładałem go i sprawdzałem). nr części to 059 919 501. w razie pytań - pytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Raandyy Zgłoś #26 Napisano 16 Listopada 2014 Czujnik temp. płynu chłodniczego jest podwójny (dwa niezależne w jednym) - G62/G2 . Błąd 01039, który zarejestrował sterownik silnika spowodowany jest "częścią" G2 tego czujnika, odpowiedzialną za przekazanie info o temperaturze, sterownikowi silnika. Nie szukaj złego wskazania na liczniku, za to odpowiedzialna jest część G62, której to awarii nie zgłasza sterownik. Nawiasem mówiąc taki błąd widoczny będzie tylko w sterowniku licznika(Instruments) Przepraszam za odgrzanie kotleta, ale uważam G62 daje info do sterownika silnika a G2 informacje na wskaźnik temp. deski rozdzielczej. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #27 Napisano 24 Lipca 2015 Co może być przyczyną ciągle padającego czujnika temp. Każdy czujnik, czy to oryginał czy podróba wytrzyma 2-3 miesiące i pada. Wymienione na tą chwile 6 czujników w tym 2 oryginały za niemałe $ i cały czas problem. Błędów brak. Czujniki poprostu ,,wypalają,, się. Teraz założony czujnik (nie oryginał) niecały miesiąc i na blacie 90 a na Vag 74, rano na zimnym czujniku temp. między kanałami pokazuje 15 stopni różnicy, jeszcze 2 tygodnie i będzie pokazywać przymrozki . Co to może być że czujniki siadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #28 Napisano 24 Lipca 2015 Jest wiele podróbek orginału , które są nie do odróżnienia , jeśli kupowałeś w ASO spróbój kupić w innym ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gasparro Zgłoś #29 Napisano 29 Listopada 2015 Sory ze odkopuje ale trudna sprawa z moim b5 fl 2.0 a więc kupiłem go i nie pokazuje mi temp na blacie, błąd na vagu, g2 awaria czujnika błąd sporadyczne wiec wymieniłem czujnik na febi i niema poprawy, na kompie rośnie temp dobrze jedynie nic nie pokazuje na liczniku, test zrobiłem licznik sprawny, próbować z innymi czujnikami? Kostka czysta przegladana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #30 Napisano 29 Listopada 2015 Zewrzyj kable i zobacz czy pójdzie do góry na blacie. Wtedy będzie widać czy kable całe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dilu Zgłoś #31 Napisano 23 Sierpnia 2016 gdzie znajduje się dokładnie Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (g62) w 2.0l AZM z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dmm Zgłoś #32 Napisano 28 Sierpnia 2016 Panowie takie pytanko (mam nadzieję, że jeszcze ktoś jeździ B5), Wskaźnik temperatury na desce, czasami po kilku km się podnosi, czasami pokazuję 90 stopni, żeby po sekundzie spaść do 0, czasami po kilkunastu km pokazuje 0, jednym słowem robi co chce. Zdarza się, że po wyłączeniu samochodu i kilkukrotnym włączeniu zapłonu, wskazówka się podnosi. Co sprawdziłem: - gdy zegar pokazuje 90 stopni, climatronic na kanale 23 pokazuje ok. 34 stopnie, przy włączonej klimie jest mniej. - VAG - w silniku, temperatura cieczy pomiędzy 30 - 40 stopni, kiedy w instrumentach jest np. 90 (pokrywa się to ze wskazaniem na desce, tj. jeżeli na desce jest 90 to w VAGu też, jeżeli na desce wskazówka leży to VAG pokazuje koło 30-40) - gdy ruszyła wskazówka temperatury zatrzymałem samochód, sprawdziłem górny wąż od chłodnicy, zimny. Po przejechaniu kilkunastu km sprawdziłem go raz jeszcze - gorący. Czyli termostat ok? - VAG nie pokazuje błędu czujnika ani w Engine ani w instruments. Czy to może być awaria czujnika, mimo, że VAG tego nie pokazuje? Mam jeszcze jeden objaw i się zastanawiam czy to może być przez to. Obroty na jałowym, minimalnie drgają, dokładnie jak pokazuje VAG zmieniają się co sekunde z 863 na 883, czyli o 20. Jest to minimalnie odczuwalne ale wkurzające. Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #33 Napisano 30 Sierpnia 2016 Panowie takie pytanko (mam nadzieję, że jeszcze ktoś jeździ B5),Wskaźnik temperatury na desce, czasami po kilku km się podnosi, czasami pokazuję 90 stopni, żeby po sekundzie spaść do 0, czasami po kilkunastu km pokazuje 0, jednym słowem robi co chce. Zdarza się, że po wyłączeniu samochodu i kilkukrotnym włączeniu zapłonu, wskazówka się podnosi. ? Miałem takie objawy przy uszkodzonym czujniku cieczy silnika. Jeździłem do czasu, aż wskazówka nie poruszała się wcale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dmm Zgłoś #34 Napisano 30 Sierpnia 2016 Miałem takie objawy przy uszkodzonym czujniku cieczy silnika. Jeździłem do czasu, aż wskazówka nie poruszała się wcale. To jest ten, o którym jest ten temat, czyli G62 czy jeszcze jakiś inny? Dodam, że po kilku godzinach postoju, przy odpalaniu obroty lecą do 1200 na chwilę. Dziwi mnie tylko brak błędu. Ktoś się orientuje jakie są ceny obecnie w ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #35 Napisano 4 Września 2016 Mam podobny problem. Samochód się nagrzewa wskazówka idzie do 90 stopni albo nie raz nawet nie dojdzie po czym jak mu odbije może to być zaraz a może być po 20km wskazówka opada i podnosi o jedną kreskę, o dwie kreski i opadnie albo się waha tak jakby mówiła sama do siebie : "isć do góry czy nie, a ide do góry, a jednak nie" po prostu tak jakby wskaźnik żył własnym życiem. Czujników już wymieniłem 3. Oczywiście używki oryginalne bo mam ich pod dostatkiem. Ale zazwyczaj po wymianie mam spokój na 2-3 miesiące i znów to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #36 Napisano 4 Września 2016 aso zoastaje ceny okolo 140 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylvvestro Zgłoś #37 Napisano 4 Września 2016 Może warto sprawdzić kable? Albo zegary inne podpiąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #38 Napisano 4 Września 2016 odnośnie zegarów to myślałem ale zrezygnowałem ponieważ jeżeli by występował ten sam problem po podłączeniu czujnika następnego to była by wina raczej zegara a tutaj jest spokój na kilka miesięcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #39 Napisano 6 Września 2016 (edytowane) Czujników już wymieniłem 3. Oczywiście używki oryginalne bo mam ich pod dostatkiem. Ale zazwyczaj po wymianie mam spokój na 2-3 miesiące i znów to samo. Przepraszam za pytanie. Czy przypadkiem nie wymieniałeś czujnika temp. cieczy silnika w miejscu czujnika cieczy wentylatora [lewy] ? Gdyby tak się stało, to lewy wentylator elektryczny pracowałby cały czas na wysokich obrotach. Otwory i sposób mocowania są takie same. Edyt: z tym, że czujnik temp. cieczy silnika ze wskazówką na zegarze znajduje się na bloku silnika, a czujnik wentylatora znajduje się na chłodnicy lub na dolnym wężu gumowym przy chłodnicy. Ja tak się raz pomyliłem. Edytowane 6 Września 2016 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylvvestro Zgłoś #40 Napisano 8 Września 2016 Zupełnie inne miejsca. Może masz pecha do tych czujników ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach