Skocz do zawartości

dilu

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dilu

  • Urodziny 16.09.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kolno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja swojego azm mam 4 lat zrobiłem ponad 130tyś rzekomo na blacie 290tyś od kupna leje 10w40 matula i bierze mi ok 0.7 1.0 l na 10tyś tylko mam inny problem ciężko rusza z pierwszego biegu trzeba startować na pół sprzęgle albo bardzo powoli puszczać jakby brakowało mu mocy ale tylko przy starcie ..
  2. Dzięki bardzo Rafał a jeśli byś mógł jeszcze to z nazwami poszczególnych części do tego dolotu pozdrawiam
  3. Witam panowie potrzeba mi foto z etka układu dolotowego powietrza do silnika azm podrzuci ktoś z góry podziękował
  4. dilu

    Etka 7.5

    Witam panowie potrzeba mi foto z etka układu dolotowego powietrza do silnika azm podrzuci ktoś z góry podziękował
  5. ja również miałem problem z rannym paleniem paszteta dopiero przy 3 próbie zapalał normalnie a tak odpalał sie na 3 4 sekundy i gasł okazało sie ze jest zepsuty czujnik cieczy chłodzącej łatwo to sprawdzić jaki jest odczyt na ecu temperatury a jaki na zegarach pzdr.
  6. Adam budżet nie ma aż takiego znaczenia czy wydam 100 zł czy 150zł wiecej chciałbym wsadzić coś porządnego jak sam napisałeś zeby za 10k km nie trzeba było w tym znów grzebać albo zeby nie piszczało tzw "biedą" zastanawiałem sie na firmami brembo albo bosch coś takiego 1 https://aparts.pl/partscatalogue/08-5743-11-brembo-tarcza-hamulcowa-vw-passat-3b3-2-0-2000-11-2005-05,10-00121-04736-15420-0002-00082-0100006,0100626,0100032-08~95743~911-0065-00082-000344871-08~95743~911.aspx 2 https://aparts.pl/partscatalogue/0-986-479-b22-bosch-tarcza-hamulcowa-vw-passat-3b3-2-0-2000-11-2005-05,10-00121-04736-15420-0002-00082-0100006,0100626,0100032-0~1986~1479~1B22-0030-00082-000000041-0986479B22.aspx 3 patrzyłem jeszcze takie cudo https://aparts.pl/partscatalogue/v10-40018-vaico-tarcza-hamulcowa-vw-passat-3b3-2-0-2000-11-2005-05,10-00121-04736-15420-0002-00082-0100006,0100626,0100032-V10~640018-0162-00082-000021813-10~640018~2VAI.aspx
  7. jakie tarcze + klocki na tył polecili byście vin: WVWZZZ3BZ1E081584 dodam ze wole dołożyć parę groszy i kupić coś lepszego niż jakieś skośnookie.. zastanawiałem sie nad brembo ale czytałem ze przy normalnej jeździe nie są aż tak skuteczne jak by sie wydawało... z góry dzięki i pzdr !
  8. jeśli czujnik temperatury cieczy chłodzącej to musisz zobaczyć na kompie czy pokazuje ci na ecu i zegarach taką samą temperature jeśli tak to termostat do wymiany jeśli nie to czujnik. Miałem u siebie też problem ,tylko u mnie w zle pokazywało nie na zegarach a w ecu wymieniłem czujnik i wszystko jest ok:)
  9. gdzie znajduje się dokładnie Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (g62) w 2.0l AZM z góry dzięki
  10. wykombinowałeś coś z tym nurkowanie ja mam podobnie ...
  11. witam kolego rozwiązałeś problem tego ruszania bo mam też podobny na zimnym czyli na ssaniu ruszam na samym sprzęgle ale po rozgrzaniu musze dodawac gazu albo naprawde powoli puszczać sprzęgło dla przykładu mam octavie 2001r 1.6 b+g i ruszanie to bajka w porównaniu do paska
  12. Witam mam problem mianowicie gdy odpalam samochód (zimny silnik lub po dłuższym postoju) po 2,3 sekundach gaśnie dopiero po dosłownie 3 odpaleniu chodzi jak trzeba.. co więcej zauważyłem po odpaleniu jak by nie miał ssania..zczytałem błędy z vaga i trochę ich jest prosił bym o jakieś mądre podpowiedzi z góry dzięki : 8 Znalazłem Błąd: 17911 - "ć! F0?~oZhAKQ?,ăÂŚp1_xUX[Ş ĹNëA=TuIWYńDOŻâ€*@:ydhŞ˛íS˙’" 35-00 - Unknown Error Elaboration 1. P1503 17911 (Kody błędów) Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, niedopuszczalna wartość sygnału. 16555 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 1. P0171 16555 000369 (Kody błędów) Rząd cylindrów 1, system pomiaru paliwa, mieszanka za uboga. 16804 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-00 - Please Register/Activate 1. P0420 16804 001056 (Kody błędów) Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona 16825 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 1. P0441 16825 001089 (Kody błędów) System odpowietrzenia zbiornika paliwa, niewystarczająca przepustowość. 16514 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 1. 16514 P0130 000304 (Kody błędów) Czujnik tlenu (Lambda) B1 S1: Nieprawidłowe działanie w obwodzie 2. P0130 16514 (Kody błędów) Rząd cylindrów 1, sonda 1, usterka w instalacji elektrycznej. 16556 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 1. P0172 16556 (Kody błędów) Rząd cylindrów 1, system pomiaru paliwa, mieszanka za bogata. 16687 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 1. P0303 16687 000771 4060 (Kody błędów) Cylinder 3: rozpoznano brak spalania (wypadanie zapłonów). Niezrozumiały sygnał. Górna wartość skrajna przekroczona. Usterka w obwodzie elektrycznym. 16500 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 1. 16500 P0116 000278 (Kody błędów) Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62) : (link z przykładowymi lokalizacjami czujnika dostępny tylko dla zarejestrowanych) Sygnał poza tolerancją Niezrozumiały sygnał ...
  13. oto vin WVWZZZ3BZ1E081584 dodam ze chciałbym jakieś sensowniejsze bo chińskie składane małymi rączkami mnie nie interesują bo robie w ciągu roku troche km, a samochodu puki co nie zamierzam zmieniać z góry dzieki za odpowiedz pozdrawiam
  14. Cześć wszystkim co sądzicie o takim zestawie: https://www.ucando.pl/produkt/amortyzator-monroe-e2048/N-U13C013D949-854 -przód https://www.ucando.pl/produkt/amortyzator_tyl-monroe-e1234/N-U17C016D846-854 -tył tam w nich pisze ze są to amortyzatory do zawieszeń wzmocnionych mógłby mi ktoś to wytłumaczyć czyli podniesie sie zawieszenie czy zostanie jak w orginale tyle ze będzie twardsze ? i jeszcze jedno pytanko od razu najlepiej byłoby wymienic spręzyny razem z amorami ? zużywają sie one równomiernie ? pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności