Gość marewel Zgłoś #21 Napisano 19 Lipca 2010 nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #22 Napisano 20 Lipca 2010 Czyli 2.0tdi w B5 to całkiem inny silnik niż 2.0tdi w B6 ? Chodzi mi głównie o osprzęt itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #23 Napisano 20 Lipca 2010 Czyli 2.0tdi w B5 to całkiem inny silnik niż 2.0tdi w B6 ? 2.0 TDI w B5 to prawie to samo co 1.9, tyle że z DPF'em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #24 Napisano 20 Lipca 2010 i to mnie satysfakcjonuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #25 Napisano 20 Lipca 2010 i to mnie satysfakcjonuje Ten niewypał w postaci mokrego DPF-a Cię satysfakcjonuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #26 Napisano 21 Lipca 2010 no wiesz, wole mokrego niz suchy w b6 gdzie niby zdarza sie że olej napedowy miesza sie z olejem silnikowym i są problemy potem z motorem . Tak słyszałem że są takie akcje z tym . Niby jesli ktos wiekszosc tras robi typu miasto itp . Nie wnikam ale wg mnie to realne przy suchym dpf. A mokry , jak narazie auto mam od przebiegu 140tkm i dolewałem płyn tylko raz bo nie wiedzialem ile go mam , a w sumie bylo prawie pełno wiec luz . Byłem w warsztacie gdzie robią tylko VW i zainicjowali mi tą procedure oczyszczania i wyszło super , wiec na jakis czas spokój . Nie jest źle ale musze przyznac ze po opiniach znajomych i tu na forum , jednak 2.0tdi pali wiecej od 1.9tdi 131km , zwłaszcza w miescie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamko251 Zgłoś #27 Napisano 22 Lipca 2010 Mokry dpf czyli płyny satecan25 wystarcza na 100-120 tyś km. już swoim zrobiłem 30 tyś km i jak narazie mogę tylko chwalić, chodz spalanie jest deczko większe od 1,9 ale coś za coś. w końcu jest większy moment obrotowy i to odczuwalnie w porównaniu z 1,9 130 konnym. Miałem okazję się przekonać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #28 Napisano 22 Lipca 2010 Mokry filtr jest droższy w obsłudze i bardziej ciążliwy w eksploatacji- to niepodważalny fakt i nie będe się na ten temat rozpisywał Kolega vvv napisał coś o mieszaniu się ropy z olejem w B6.... ? Wszystkie B5 poza silnikami z VP były obarczone tym konstrukcyjnym niedopracowaniem. Co do wydania 136PS- poza niewypałem w postacie mokrego filtra całkiem przyzwoita motorownia, w zestawie z 6-cio biegową skrzynią przyjemne auto na długie trasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #29 Napisano 22 Lipca 2010 Osobiscie nie odczuwam róznicy miedzy 130konnym 1.9tdi , i dlatego nie wiem skąd to wieksze spalanie ( miasto ) . Na trasie spalanie super ( zwłaszcza przy 6 bieg skrzyni ) Może sie ktoś wypowie ale tak realnie ile wam pali 2.0tdi w warunkach miejskich ? Przy normalnej jeżdzie , bez katowania ale tez bez zamulania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #30 Napisano 22 Lipca 2010 z klimą , na oponach 225/45/r17 przy normlanej jeździe 7,5 średnio, na zimówkach 195 miałem ok 7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meriam3 Zgłoś #31 Napisano 22 Lipca 2010 z klimą , na oponach 225/45/r17 przy normlanej jeździe 7,5 średnio, na zimówkach 195 miałem ok 7 To dużo aczkolwiek laczki masz słuszne . Mój co prawda 1.9 130koników ale też ciągnie mi z baku 6.5 -aż mnie serce boli . Ale kolega ma silniczek 2.0 w altei 8 zaworowy i skrzynke DSG i na spokojnej jexdzie schodzi do 5 literków w cyklu mieszanym i tym mnie powala . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #32 Napisano 22 Lipca 2010 wiesz przy spokojnej jeździe to potrafie ok 6-6,5 mieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #33 Napisano 22 Lipca 2010 (edytowane) Hmm , No fakt z oponami . Może pali mi nieco wiecej bo R18 225/40 . Miasto ok 7.5 - 8 . Znajomy ma Toledo 1.9tdi 131km , opony R16 205/55 i spala mu 6 - 6.5 . Tylko wg. mnie masa auto tez robi swoje , moj passat 1564kg masa własna a Toledo z tego co pamietam około 1250kg Tez zależy co to jest jazda w miescie i kto jak to widzi . Czasami jest tak zakorkowane ze nie ma kiedy 4tego biegu załadować , a można też jeździć o takich porach po miescie że jest kompletnie pusto . Lub jeździć z miasta do miasta , a to juz wg mnie cykl mieszany , bo spalanie ogólne duzo spada przy pokonaniu kilku kilometrów na 5 czy 6 biegu Edytowane 22 Lipca 2010 przez vvv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #34 Napisano 22 Lipca 2010 no ale te komputery w BGW jakos powolnie liczą spalanie w porównaniu do AVF:)) ciekawe jak wypada spalanie po wycięciu dpfa:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #35 Napisano 22 Lipca 2010 Tak edc16 jest wolniejsze od edc16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #36 Napisano 22 Lipca 2010 gdyby nie ekologia i normy spalin to świat byłby idealny , no i jeszcze ceny paliw tak z 3x niższe A tak z poza tematu , to czy ktoś jechał ponad 200km/h przy 6 biegu ? Bo jest na tyle nadbiegiem ze obroty pozwalają dość daleko pojechac z predkoscia , oczywiscie gdyby moc na to pozwoliła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamko251 Zgłoś #37 Napisano 22 Lipca 2010 do 210km/h w miarę fajnie się rozpędza. póżniej już się meczył to odpusciłem. ale to tylko raz na niemieckiej autostradzie żeby sprawdzić. A co do 6 biegu to faktycznie nad bieg bo przy 200km/h ma niecałe 4tyś obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #38 Napisano 22 Lipca 2010 Sory ale musze, do 210 sie spokojnie zbiera . Chyba na szrot, I AvF, AWX i ten demon 136 Km puchnie jak paczek powyżej 160-170 ( (mowie o seriach ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #39 Napisano 22 Lipca 2010 Sory ale musze, do 210 sie spokojnie zbiera . Chyba zabiera kierowce w krainę czarów i marzeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamko251 Zgłoś #40 Napisano 23 Lipca 2010 szkoda sledziu że nie mam możliwości ci udowodnić ale masz doświadczenie ze swojego 96kw a on ma 285-310 Nm a bgw ma 335 Nm i stąd pewnie ta różnica. Te 285 Nm miały montowane 5 biegowe skrzynie a 310 Nm 6 biegowe więc to juz też o czymś swiadczy. A tu masz zdjęcie z przelotu autobahnem na tempomacie http://zapodaj.net/498fdc1a899f.jpg.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach