Skocz do zawartości
Gość pasek_gda

2.0 tdi 136KM kupiłem - wasze opinie...

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 310Nm a różnica 25NM to nie jest taką różnicą, żeby w fotel wciskało.

 

Zdjecie tez CI moge wkleic u mnie jak było na liczniku 210, co z tego jak osiągałem ta predkosc ( licznikowo ) z mekami, jak pisałem od 170 wigor tracą te auta i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie potwierdzam to co mówi sledziu. Nie ma takiej możliwości, aby autko super przyśpieszało do 210 a potem słabło. I na pewno nie jest to wynikiem 25 niutonów. To ja w takim razie zapytam, jaka jest prędkość maksymalna tych 2litrowych cudeniek??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że wszystkie 2.0 miały trefne wałki wyrównoważającie i zbierak pompy oleju które powodują że te silniki to śmietnik na kółkach vel skarbonka bez dna. Zapomniałem jeszcze o pękających głowicach i rumuńskich suszarkach :/

 

Ale jeśli się odpowiednio zadba i pamięta o mankamentach to można jeździć.

Edytowane przez rogerm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślałem że wszystkie 2.0 miały trefne wałki wyrównoważającie i zbierak pompy oleju które powodują że te silniki to śmietnik na kółkach vel skarbonka bez dna. Zapomniałem jeszcze o pękających głowicach i rumuńskich suszarkach :/

kolego chyba nie mówisz o silniku BGW:)

mój max poleciał 200, nie wiem czy by więcej poszedł, bo zjeżdzalem z autostrady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze zabierakiem może być problem w każdym silniku 2.0 TDI z walkami wyrównoważającymi,

łańcuszek zmieniono w 2006 na koła zębate. Na pewno we wszystkich BLB zachęcam do poczytania na ten temat, można uniknąć baardzo kosztownych napraw.

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=77768

Edytowane przez rogerm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to juz teraz nic nie wiem . To ten problem z zabierakiem i z walkami wyrównoważającymi jest tylko w B6 2.0tdi 16V 140KM czy też w B5 2.0tdi 8V 136KM ?

Bo jak pytałem czy napęd itd pompy oleju w B5 2.0tdi 8V 136KM jest taki sam jak w 1.9tdi 130KM to niby jest taki sam . A w 1.9tdi niby nie ma tych problemów , tak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega rogerm mówi o silnikach w b6, u nas nie ma tyc problemów z tego co wiem, my mamy większość tak jak AVF/AWX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega nie ma modelu i kodu silnika w opisie, a pisał że model 2005 więc sądziłem że to pierwszy rocznik B6 a rozumiem że to ostatni rocznik B5, w takim razie sorki za zamieszanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności