sledziu Zgłoś #41 Napisano 23 Lipca 2010 Mam 310Nm a różnica 25NM to nie jest taką różnicą, żeby w fotel wciskało. Zdjecie tez CI moge wkleic u mnie jak było na liczniku 210, co z tego jak osiągałem ta predkosc ( licznikowo ) z mekami, jak pisałem od 170 wigor tracą te auta i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozicki Zgłoś #42 Napisano 23 Lipca 2010 Zdecydowanie potwierdzam to co mówi sledziu. Nie ma takiej możliwości, aby autko super przyśpieszało do 210 a potem słabło. I na pewno nie jest to wynikiem 25 niutonów. To ja w takim razie zapytam, jaka jest prędkość maksymalna tych 2litrowych cudeniek?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #43 Napisano 23 Lipca 2010 (edytowane) Myślałem że wszystkie 2.0 miały trefne wałki wyrównoważającie i zbierak pompy oleju które powodują że te silniki to śmietnik na kółkach vel skarbonka bez dna. Zapomniałem jeszcze o pękających głowicach i rumuńskich suszarkach Ale jeśli się odpowiednio zadba i pamięta o mankamentach to można jeździć. Edytowane 23 Lipca 2010 przez rogerm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #44 Napisano 23 Lipca 2010 Myślałem że wszystkie 2.0 miały trefne wałki wyrównoważającie i zbierak pompy oleju które powodują że te silniki to śmietnik na kółkach vel skarbonka bez dna. Zapomniałem jeszcze o pękających głowicach i rumuńskich suszarkach kolego chyba nie mówisz o silniku BGW:) mój max poleciał 200, nie wiem czy by więcej poszedł, bo zjeżdzalem z autostrady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #45 Napisano 23 Lipca 2010 (edytowane) Ze zabierakiem może być problem w każdym silniku 2.0 TDI z walkami wyrównoważającymi, łańcuszek zmieniono w 2006 na koła zębate. Na pewno we wszystkich BLB zachęcam do poczytania na ten temat, można uniknąć baardzo kosztownych napraw. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=77768 Edytowane 23 Lipca 2010 przez rogerm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #46 Napisano 24 Lipca 2010 no to juz teraz nic nie wiem . To ten problem z zabierakiem i z walkami wyrównoważającymi jest tylko w B6 2.0tdi 16V 140KM czy też w B5 2.0tdi 8V 136KM ? Bo jak pytałem czy napęd itd pompy oleju w B5 2.0tdi 8V 136KM jest taki sam jak w 1.9tdi 130KM to niby jest taki sam . A w 1.9tdi niby nie ma tych problemów , tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #47 Napisano 25 Lipca 2010 kolega rogerm mówi o silnikach w b6, u nas nie ma tyc problemów z tego co wiem, my mamy większość tak jak AVF/AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #48 Napisano 26 Lipca 2010 Kolega nie ma modelu i kodu silnika w opisie, a pisał że model 2005 więc sądziłem że to pierwszy rocznik B6 a rozumiem że to ostatni rocznik B5, w takim razie sorki za zamieszanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach