tomakj Zgłoś #1 Napisano 22 Czerwca 2008 przy zimnym silniku po chwili zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych i komputer wyświetla komunikat motorstorg werkstatt wiem ze to jest jakiś błąd w układzie elektrycznym byłem u mechanika ale komputer pokazuje tylko błąd " zbyt niski poziom paliwa" błąd ten ciągle wraca po jakimś czasie swieca przestaje mrugać auto pracuje prawidlowo dodam tylko że auto jest po grubszej naprawie - walki' rozrząd regulatory , cały komplet odrazu po naprawie wszystko było ok to zaczęło się ok. po 3 tygodniach może ktoś mi coś podpowie w tym temacie a może mam cienkiego mechanika i czas go zmienić Dzięki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 22 Czerwca 2008 Zobacz czy masz światła stopu bo mógł paść ich czujnik. Tu poczytaj mój post 101 oraz inne posty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3 Napisano 22 Czerwca 2008 Dopisz w temacie w którym Ci podałem na PW, brak słów......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomakj Zgłoś #4 Napisano 22 Czerwca 2008 to nie jest to co mi podawałes kuczlaw wszystko funkcjonuje ok światla też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #5 Napisano 22 Czerwca 2008 A jakie są błędy na VAGu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomakj Zgłoś #6 Napisano 23 Czerwca 2008 jak mi mechanik podłączył komputer to pokazuje błąd "zbyt niski poziom paliwa" po za tym wszystko funkcjonuje ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #7 Napisano 23 Czerwca 2008 Może masz do wymiany ten czujnik: 00771 Czujnik poziomu paliwa – G tyle wyczytałem w dziale Kody błędów Vag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #8 Napisano 23 Czerwca 2008 Podaj konkretny numer błędu, jeśli znasz. Może czujnik poziomu paliwa? Gdybam sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomakj Zgłoś #9 Napisano 23 Czerwca 2008 mozliwe tylko że komputer normalnie podaje wskazania ilości paliwa i komende aby dotankowac bo jest rezerwa "bitte tanken". Czy jest jakaś mozliwość sprawdzenia tego czujnika ,czy trzeba go zdemontować do sprawdzenia? a jezeli trzeba go demontowac to moze ktos podpowie jak fachowo go zdemontować i gdzie dokładnie on sie znajduje. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość McKuch Zgłoś #10 Napisano 24 Czerwca 2008 nie wiem jak ten blad dokladnie wyglada ale jezeli jest to motorstoergeraet werkstatt to chodzi o jakies zaklocenia w silniku. Jezeli blad wyglada motorsteuergeraet werkstatt to chodzi tutaj o problem ze sterownikiem silnika. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomakj Zgłoś #11 Napisano 26 Czerwca 2008 komunikat błędu to 1441 Czujnik niskiego poziomu paliwa G 210 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #12 Napisano 26 Czerwca 2008 Ten błąd nie powoduje pojawiania się tego komunikatu. Może myłeś silnik ostatnio? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomakj Zgłoś #13 Napisano 27 Czerwca 2008 Nie ostatnio nie myłem silnika ale autko jest po grubszej naprawie może coś po rozłączaniu jakiś kostek delikatnie zawilgotniało ale autko funkcjonowało prawidłowo 2 tygodnie po naprawie. A to może być wywołane zawilgotnieniem jakiegoś elementu elektrycznego? I czy w dalszym użytkowaniu może być groźne dla autka jeżeli nie zlokalizuje inie usunę usterki? Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #14 Napisano 15 Września 2008 Odgrzebuje kotleta. Mam taki komunikat oraz zapala się kontrolka ABS i ESp. Winny jest czujnik świateł stopu. To tak w kwestii pomocy jak komus siem wyswietli na FIS taki komunikat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiechu Zgłoś #15 Napisano 17 Grudnia 2010 jw. odgrzewam Opalam auto ( spory mróz ) po kilku kilometrach ostrzeżenie Motorstrog werkstatt i migająca kontrolka świec. .....Naczytałem się o DPfach ( myślałem , że w tym problem) więc od razu przystępuję do wypalania - jakieś 25 kilometrów ,3bieg, ok3tyś obrotów, ok75/h ....... to powinno spokojnie wypalić filtr . Gaszę silnik i przekonany , że feralny komunikat się nie powtórzy zapalam silnik... niestety - to samo . Internet- google ..... piszą coś o stopie , czujniku itp. Auto zostawiam na mrozie na 8 godzin. Odpalam ( komunikat nadal ) nawalam pedałem stopu ...światłą są wszystkie ...no prawie - nie świeci jeden halogen . Nic jadę do domu i tutaj niespodzianka - po 3-4 kilometrach migająca kontrolka świecy gaśnie . Po zgaszeniu silnika i kolejnym odpaleniu - nie pojawia się już komunikat Motorstrog werkstatt :dobrze Nie wiem co było ( lub co jest ) jak podepnę pod vaga i może coś więcej się dowiem . Mam nadzieję , że to tylko chwilowe kłopoty . Jak myślicie ? Pomogło może kilkukrotne mocne przyciśnięcie pedału hamulca ? Czy może przyczyna tego jest gdzie indziej ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #16 Napisano 17 Grudnia 2010 Zwykle usterka czujnika od pedału hamulca powoduje chwilowe wygaszenie błędu. Czasami też dłuższe przytrzymanie pedału hamulca paradoksalnie wyzwala też ten błąd. Podłącz się i odczytaj błąd, bo inaczej to jest to wróżenie z fusów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiechu Zgłoś #17 Napisano 18 Grudnia 2010 Odczyt błędów ; 18009 - Nieprawidłowe napięcie zasilające 16618- Osiągnięto limit ciśnienia doładowania 01314 - Komputer sterujący - brak komunikacji Dzisiaj zrobiłem kilkanaście kilometrów na próbę . Nie pokazywało już awarii .. Błędy wykasowane zostały Cały czas zastanawiam się to co było ? Może koledzy mają jakieś sugestie ? ps. Tłumaczenie kodów wyszukane na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #18 Napisano 10 Sierpnia 2011 Witam 5 min temu wyskoczylo mi to samo więc od razu na forum... nigdy nic się nie działo od kiedy mam paska... odpaliłem po wcześniejszej jeździe i po około minucie przycisnąłem gaz praktycznie do końca i poczułem delikatny spadek mocy, po chwili kontrolka świec żarowych zaczęła mrugać i ten komunikat motorstorg werkstatt... pomocy??? dodam że auto po wyświetleniu jedzie normalnie i ma całą moc <przynajmniej tak mi się zdaje> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #19 Napisano 12 Sierpnia 2011 Problem z głowy... z rana jechałem i po przejechaniu około 5 km na skrzyżowaniu od 0 do jakiś 150 miałem pedał do końca i znikło heh może poprostu dawno go nie przegoniłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamko251 Zgłoś #20 Napisano 15 Sierpnia 2011 poczułem delikatny spadek mocy, po chwili kontrolka świec żarowych zaczęła mrugać i ten komunikat motorstorg werkstatt.. BGW tak chyba ma. Jakiś rok temu też mnie to raz spotkało. Następnego dnia zapaliłem auto i wszystko było OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach