Skocz do zawartości
Gość darkmaro

spryskiwacze ksenonów - problem

Rekomendowane odpowiedzi

ten to jest dodatkowo pod czujnik deszczu a u mnie niema ale dzieki

znalazłem taki jak szukam http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-AUDI-VW-SKODA-VAG-INTERMITTENT-PULSE-WIPER-RELAY-MODULE-4B0955531C-/251379789856?&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&maxbid=5&autorefresh=true

 

---------- Dodano o 12:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:13 ----------

 

ten to jest dodatkowo pod czujnik deszczu a u mnie niema ale dzieki

Edytowane przez aro76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że podpiąłem się pod temat, ale nie mogę założyć nowego - forum przeczytane przez "szukaj" rozwiązania brak.

 

Otóż sprawa dotyczy Passata 4x4 z 2003r i oryginalnych świateł ksenonowych wraz ze spryskiwaczami i poziomowaniem.

Światła są jak w maluchu który był zasilany prądnicą czyli generalnie świeczki które oświetlają drogę wyraźną wiązką około 10-12m od zderzaka. Wszystkie znaki w nocy są czytelne z dużej odległości natomiast oświetlenie drogi i pobocza jest FATALNE!!! Dodam, że żarniki są oryginalne (nie żadne chińczyki z targu) samoregulacja działa poprawnie (wjazd na krawężnik poziomuje światła) na diagnostyce stwierdzono, że ustawienie ok a one dalej nie świecą jak powinny. Powiedzcie proszę czy światła w pasku FL są aż tak słabe czy może to wina odbłyśnika, bądź zewnętrznego "szkła" które jest lekko matowe od myjni. Odbłyśnik wygląda wręcz wzorowo. Spotkał się ktoś z czymś takim??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Światła są jak w maluchu który był zasilany prądnicą czyli generalnie świeczki które oświetlają drogę wyraźną wiązką około 10-12m od zderzaka. Wszystkie znaki w nocy są czytelne z dużej odległości natomiast oświetlenie drogi i pobocza jest FATALNE!!! Dodam, że żarniki są oryginalne (nie żadne chińczyki z targu) samoregulacja działa poprawnie (wjazd na krawężnik poziomuje światła) na diagnostyce stwierdzono, że ustawienie ok a one dalej nie świecą jak powinny. Powiedzcie proszę czy światła w pasku FL są aż tak słabe czy może to wina odbłyśnika, bądź zewnętrznego "szkła" które jest lekko matowe od myjni. Odbłyśnik wygląda wręcz wzorowo. Spotkał się ktoś z czymś takim??

 

stawiam na wypalone odbłyśniki soczewek, nie zobaczysz ich bez demontażu soczewki a odbłyśniki, które widzisz przez klosz są od świateł drogowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stawiam na wypalone odbłyśniki soczewek, nie zobaczysz ich bez demontażu soczewki a odbłyśniki, które widzisz przez klosz są od świateł drogowych

 

Tak zapewne masz rację, przez 10 lat użytkowania samochodu, na pewno dostał się do nich kurz i wypaliły odbłyśniki. Ale chyba powstał problem jeszcze innej natury. Otóż przy uruchamianiu samochodu nie zauważyłem stojąc blisko ściany po załączeniu świateł ich ruchu i wydaje mi się że być może dodatkowy problem jest z poziomowaniem mimo, że działał wcześniej poprawnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Otóż przy uruchamianiu samochodu nie zauważyłem stojąc blisko ściany po załączeniu świateł ich ruchu i wydaje mi się że być może dodatkowy problem jest z poziomowaniem mimo, że działał wcześniej poprawnie.

 

dodam tylko dla przypomnienia, że ruch soczewek odbywa się od razu po włączeniu silnika a nie świateł

reasumując sprawnie działające powinny się wypoziomować nawet bez włączania świateł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za xenony zabieram się od podstaw.

Odbłysnik soczewki do regeneracji zgodnie z zaleceniem Mr.X - koszt 70zł/szt

Poziomowania nie było bo wywaliło błąd w adaptacji xenona.

Podczas prac przy reflektorach dostrzegłem, że poprzedni własciciel zamontował chińczyki, muszę to natychmiast doprowadzić do ładu. I tu pojawia się problem, bo w miarę pewne żarniki znalazłem z firmy "BOSMA" - tego jeszcze nie podrabiają (podobno) i koszt około 100-120zł. Natomiast Osram czy Philips za 120zł zapewne z oryginałem mimo zapewnień nie będzie miał wiele wspólnego. Z Bosmą nie miałem styczności jeśli chodzi o żarniki. Doradźcie proszę czy warto i jaka barwa optymalna przy D2S 4300 czy 6000k?

 

http://allegro.pl/zarowki-zarnik-xenon-d2s-philips-bmw-e39-e46-x3-x5-i3713977751.html

http://allegro.pl/d2s-6000-bosma-xenon-bixenon-zarnik-palnik-8498-i3681704100.html

http://allegro.pl/d2s-osram-ksenon-xenon-zarowka-zarnik-200-orygina-i3713993436.html

 

Co wybrać???

Edytowane przez woocasch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

mimo wszystko brał bym osram, nie wiem co to za bosma i te 6000K, oryginalnie jest 4300K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bosma to podróby,nie polecam.Kup Osram,założyłem xenarc'a 4300 i jestem bardzo zadowolony.

 

Poza tym-jest odpowiedni wątek o tym,to tylko powielanie odpowiedzi bo wsio na temat już jest.

A tu ma być o spryskiwaczach Pany :hyhy

 

EOT

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak jest niski poziom płynu w zbiorniku to znaczy się na szyby jeszcze pryska ale na komputerze wywala niski poziom płynu w zbiorniczku. Czy w tym przypadku spryski xenonów powinny działać?? Jeśli nie pryskać to czy chociaż wysuwać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie jak jest niski poziom płynu w zbiorniku to znaczy się na szyby jeszcze pryska ale na komputerze wywala niski poziom płynu w zbiorniczku. Czy w tym przypadku spryski xenonów powinny działać?? Jeśli nie pryskać to czy chociaż wysuwać??

Swiecąca kontrolka niskiego poziomu płynu nie znaczy że zbiornik jest pusty , czujnik poziomu płynu jest umieszczony w zbiorniku powyżej poziomu pompek więc spryski szyb i lamp przy odpalonym wskaźniku działają , oczywiście nie trwa to w nieskończoność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabieram się za podpięcie pompki spryskiwaczy lamp i zastanawia mnie kwestia grubości kabli. Na podanym w tym poście schemacie wpisany jest np. kabelek 2,5 mm2 od pinu 6 (SRA) do wtyczki pompki i taki sam od wtyczki do punktu masowego. Zdziwiło mnie to, bo w mojej fabrycznej instalacji /instalacja pompki spryskiwacza szyb/ wtyczka posiada + i masę zrobioną z kabla o grubości 1 mm. Zastanawiam się teraz skąd taka różnica? Pytam bo chciałbym wykorzystać identyczną wtyczkę z drugiej instalacji, która ma już wyprowadzone kabelki 1mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to montuj ta wtyczkę ja dolutowałem do kabli w takiej wtyczce odpowiednie długości kabli o takiej samej średnicy i do dziś działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to montuj ta wtyczkę ja dolutowałem do kabli w takiej wtyczce odpowiednie długości kabli o takiej samej średnicy i do dziś działa
i tak mam zamiar zrobić, z pozostałymi kablami będzie podobnie. Mam tylko nadzieję, że nic się nie spali...

 

A pozostałe kabelki jakie zastosowałeś?

Edytowane przez V6TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zabieram się za podpięcie pompki spryskiwaczy lamp i zastanawia mnie kwestia grubości kabli. Na podanym w tym poście schemacie wpisany jest np. kabelek 2,5 mm2 od pinu 6 (SRA) do wtyczki pompki i taki sam od wtyczki do punktu masowego. Zdziwiło mnie to, bo w mojej fabrycznej instalacji /instalacja pompki spryskiwacza szyb/ wtyczka posiada + i masę zrobioną z kabla o grubości 1 mm. Zastanawiam się teraz skąd taka różnica? Pytam bo chciałbym wykorzystać identyczną wtyczkę z drugiej instalacji, która ma już wyprowadzone kabelki 1mm.

 

Ja tak kolego własnie zrobiłem i hula już 3 rok i problemów brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ogrzeje trochę, ale mam pytanie czy w B5 FL jest tak samo jak w B5 że spryski mpntuje się do takiego plastikowego uchytu czy jest to zrobione inaczej? Będziemy ze szwagrem montować u niego w FL i chcielibyśmy za wczasu wiedzieć. Jeśli tak to jak fachowo ten plastik się nazywa bo on go chyba nie ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 3BG zaślepka trzyma się zderzaka i pracuje na zawiasie ze sprężyną.

Jest wypychana przez dyszę, a później samoczynnie zamyka się na zawiasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to wiem:P mi chodziło o sposób przymocowania samego spryskiwacza, znaczy całego tego 'mechanizmu końcowego' że tak napiszę:D w B5 jest dla niego miejsce pod lampą gdzie przykręca się go do takiego plastiku ( nie znam nazwy, ale to taki lekko zakrzywiony plastik z miejscem na mocowanie sprysku) i zastanawiam się czy w FL jest to tak samo rozwiązane czy w inny sposób bo u szwagra tego plastiku nie widziałem, a w google widziałem ze jedni do zderzaka montowali a inni pod lampą i nie wiem jak to w końcu jest:/

 

Podsumowując chodzi mi o sposób montażu spryskiwacza reflektoru w FL :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zastanawiam się czy w FL jest to tak samo rozwiązane czy w inny sposób bo u szwagra tego plastiku nie widziałem, a w google widziałem ze jedni do zderzaka montowali a inni pod lampą i nie wiem jak to w końcu jest:/

 

Podsumowując chodzi mi o sposób montażu spryskiwacza reflektoru w FL

Ano pod lampą, a dokładnie to do wzmocnienia.

Na fotkach masz wszystko pięknie i ładnie pokazane. :ok

 

sprysk-2.jpg

 

Pozdro.

sprysk.jpg

Edytowane przez vipereeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O widzisz :D dzięki bardzo :D niema opcji 'postaw piwo' albo daj plusa bo kilka razy bym kliknął :P

 

Ściągałeś nadkole to metalowe czy mi się wydaję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności