r4d3oN Zgłoś #981 Napisano 14 Sierpnia 2014 Zakładaj ngk pfr6q i nie cuduj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #982 Napisano 16 Sierpnia 2014 Witam.Zamierzam wymienić reduktor z zavoli s na acr01 czerwony tak widze ze zajmie on więcej miejsca niż poprzedni.Prawdopodobnie zawór z filterkiem fazy ciekłej bedzie musiał byc oddzielnie.Jak macie u siebie zamontowane te komponenty i w którym miejscu mile widziane jakieś fotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #983 Napisano 17 Sierpnia 2014 Musisz wziąć pod uwagę, że R-01 czerwony zasilany jest 8mm, a Zavoli S 6mm czyli potrzebna redukcja, chyba że główne zasilanie masz 8mm. Wyjście fazy lotnej jest 16mm, a w Zavoli 12mm. Średnica korpusu czerwonego AC-ka to 108mm. On pozornie na zdjęciach wydaje się duży w rzeczywistości jest małym reduktorem. Najlepszym miejscem w wzdłużnych 1.8T jest miejsce pod zbiorniczkiem wyrównawczym i spokojnie zmieści się reduktor wraz z filtrem fazy ciekłej. Tu masz przykładowe zdjęcie z sieci: Co prawda na zdjęciu jest czarny, ale rozmiarem i wyglądem jest identyczny jak czerwony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_ Zgłoś #984 Napisano 17 Sierpnia 2014 Panowie mam w swoim Pasiu 1.8T (150KM)założoną instalkę na sterowniku Zenit na reduktorze KME (170KM), wtryski Hana. Instalka ma 5000 km zrobione na dzień dzisiejszy. Moje pytanie o średnie spalanie. Przy jeździe 120-130 autostradówka wynosi 12-13 L/100KM gazu. Przy prędkości 140-160 wynik sięga 15L/100KM gazu przy prędkości 190-210 wynik to 17-19 L/100KM gazu. Dodam że jeździłem na paliwie i auto średnio spalało 10L/100KM Pb 95. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #985 Napisano 17 Sierpnia 2014 Do przerubki mam prawie wszystko tylko jeszcze musze dokupic kolanko na zasilanie 6 bo zawor jest tez pod 6 . Nypel redukcyjny mam, wyjscie gazu zredukuje filtrem fazy lotnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rychu_90 Zgłoś #986 Napisano 19 Sierpnia 2014 Dodam że jeździłem na paliwie i auto średnio spalało 10L/100KM Pb 95. Jeździłeś do 130km/h no to średnie takie wyszło Wyniki gazu opisane powyżej jak najbardziej wydaje się prawidłowe. Pamiętaj że jadąc na benzynie jak opisujesz powyżej 140-160 czy 190-210 też spalisz dużo więcej a jeżeli 10 l .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #987 Napisano 19 Sierpnia 2014 Ja jak bym miał zakładać gaz to tylko z firmy BRC.W WV mojej dziewczyny założono 4 lata temu i jak na razie SUPER, rewelka. Inne magneti marelli, stagi i inne pierdoły siadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #988 Napisano 19 Sierpnia 2014 Czy Twoja dziewczyna jeździ autem z silnikiem 1.8T? Jesli nie zauważyłeś to temat wlasnie takiego dotyczy. I jesli takim nie jeździ to swoje marne wywody zachowaj dla siebie. Czy w ogole masz jakiekolwiek pojecie jakie elementy firma Magneti Marelli produkuje do LPG.? Głównie do starszych generacji... Chyba nie? Ponadto Stag to tylko elektronika i to calkiem dobra, majaca większą popularność i poparcie niż BRC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #989 Napisano 20 Sierpnia 2014 Gruszko .mało wiesz a się ślinisz. Stag taki dobry że co druga osoba narzeka na to badziewie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #990 Napisano 20 Sierpnia 2014 Ale stag to tylko sterownik, można go zastąpić lpgtechem bo mało kto instaluje w1.8T tak wspaniałą instalację jaką jest brc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #991 Napisano 20 Sierpnia 2014 Szczupak ty za to pojęcia to w ogóle nie masz o lpg. Jak jedziesz do kuźni zakladać to później jest narzekanie ze stag jest bee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #992 Napisano 20 Sierpnia 2014 Stag taki dobry że co druga osoba narzeka na to badziewie. Właśnie widać ile Ty wiesz.... Pozostawiam to bez komentarza... Jak ktoś nie ma pojęcia wystroić instalacji to nawet i na Prinsie nie pojedzie i zrozum to, że Stag to tylko elektronika, a BRC ma kompletne "kity" swojej marki. Jeśli ktoś twierdzi, że Stag to "gówno" nie instalacja to po prostu nie ma pojęcia o LPG. Tak jak już wspomniałem ja i inni STAG to tylko elektronika, a pod nią można dopasować praktycznie wszystkie wtryski jak i reduktory. Stag jako elektronika jest całkiem dobra i bezproblemowa, jak ktoś ma pojęcie to ustawić to będzie działać jak należy. Oczywiście pod warunkiem, że wtryskiwacze i reduktor zostały dobrane odpowiednio do mocy danego silnika, a nie budżetowo jak robi to większość, a potem narzeka. Jak ktoś jest na tyle tępy, że nie wie co ma pod maską to potem wiesza psy na Stagu bo coś jest nie tak. Świadczy to tylko o jego wiedzy w temacie... Na pierwszym miejscu są wtryski, potem reduktor, a elektronika na końcu średnio ważna gdyż w obecnych czasach sterowniki LPG mają już dosyć rozwinięte algorytmy, że elektronika jest mało znacząca ważne jest kto jaką montuje i jak na danej się zna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #993 Napisano 21 Sierpnia 2014 Dobrze że nigdy nie gustowałem w autach zasilanych gazem , to mam problemy z głowy. Co do BRC zdania nie zmienię i uważam że to najlepsza instalacja. Zwłaszcza jak zakłada ja gość z ul.Prandoty z Krakowa . Gość ma fach w rękach i wie jak to zrobić by klijent był zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #994 Napisano 21 Sierpnia 2014 Wycieczki osobiste zostawcie sobie na pw jest tak bardzo kogoś ciśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starkiler17 Zgłoś #995 Napisano 24 Sierpnia 2014 Witam wszystkich. Mam passata B5 1.8T z 1998r. Niedawno sąsiad założył mi instalację sekwencyjną LPG TECH .Wszystko by było cacy gdyż szybko się przełącza na gaz ale po przejechaniu 50km stwierdzam że dalej bierze benzyne. Mam świadomość że będzie ją brało ale tylko przy rozruchu dopóki się LPG nie załączy.Więc jaka może być przyczyna ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #996 Napisano 24 Sierpnia 2014 A jaki reduktor i wtryski ? Sam sterownik nie jeździ. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #997 Napisano 24 Sierpnia 2014 Zapewne Tech-a masz elektronikę, a reszta?? Jaki reduktor jakie wtryski?? Rozruch jak to w IV generacji standardowo masz pewnie na PB. Pozostaje kwestia pozostałych ustawień. Jak masz ustawione przełączenie na LPG i czy przypadkiem nie masz tam włączonego podpierania się PB przy większych obciążeniach lub nakładania się paliw. Aby to stwierdzić trzeba by podpiąć pod kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #998 Napisano 25 Sierpnia 2014 Co do BRC zdania nie zmienię i uważam że to najlepsza instalacja. Mam BRC sześć lat,100 000km, też byłem bardzo zadowolony,z tym,że do niedawna... Nie chce się rozpisywać,ale jak w BRC siądzie Ci reduktor np.max(cegła) moc porównywalna (jak nie mniejsza) do AC R01 to cena jest 3 razy wieksza a wtryski są po 220zł za szt. I niech ta cena będzie wysoka ale 100 000km?,- to myśle że na barracudach i reduktorze ac czerwonym też przelatam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szorstki Zgłoś #999 Napisano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) może ktoś polecić zakład z krakowa lub okolic do założenia instalacji ? i co polecacie obecnie ? najbardziej wydaje mi się odpowiednie instalacja Landi Renzo Omegas (jeżdzę ok. 3kkm/mc) coś koledzy mówili o gościu na ul. Prandoty (BRC) oraz jest jeszcze godula (własna hamownia) a to chyba ważne dla dobrego dostrojenia instalacji ? jest jeszcze EGP z Wawy ale trochę daleko aha chce jeszcze zrobić virusa na 180KM i może ktoś to wszystko ogarnie w krk Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez szorstki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #1000 Napisano 27 Sierpnia 2014 Podjedz kolego nq Beskidzka w Krakowie, do Piotrka, to na pewno ogarnie temat, gość polecany na forum LPG, sam tam robiłem i kilku znajomych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach