Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładaj ngk pfr6q i nie cuduj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Zamierzam wymienić reduktor z zavoli s na acr01 czerwony tak widze ze zajmie on więcej miejsca niż poprzedni.Prawdopodobnie zawór z filterkiem fazy ciekłej bedzie musiał byc oddzielnie.Jak macie u siebie zamontowane te komponenty i w którym miejscu mile widziane jakieś fotki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz wziąć pod uwagę, że R-01 czerwony zasilany jest 8mm, a Zavoli S 6mm czyli potrzebna redukcja, chyba że główne zasilanie masz 8mm. Wyjście fazy lotnej jest 16mm, a w Zavoli 12mm.

Średnica korpusu czerwonego AC-ka to 108mm. On pozornie na zdjęciach wydaje się duży w rzeczywistości jest małym reduktorem.

Najlepszym miejscem w wzdłużnych 1.8T jest miejsce pod zbiorniczkiem wyrównawczym i spokojnie zmieści się reduktor wraz z filtrem fazy ciekłej.

Tu masz przykładowe zdjęcie z sieci:

DSC00002.jpg

Co prawda na zdjęciu jest czarny, ale rozmiarem i wyglądem jest identyczny jak czerwony. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam w swoim Pasiu 1.8T (150KM)założoną instalkę na sterowniku Zenit na reduktorze KME (170KM), wtryski Hana.

Instalka ma 5000 km zrobione na dzień dzisiejszy.

Moje pytanie o średnie spalanie. Przy jeździe 120-130 autostradówka wynosi 12-13 L/100KM gazu. Przy prędkości 140-160 wynik sięga 15L/100KM gazu przy prędkości 190-210 wynik to 17-19 L/100KM gazu.

Dodam że jeździłem na paliwie i auto średnio spalało 10L/100KM Pb 95.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do przerubki mam prawie wszystko tylko jeszcze musze dokupic kolanko na zasilanie 6 bo zawor jest tez pod 6 . Nypel redukcyjny mam, wyjscie gazu zredukuje filtrem fazy lotnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam że jeździłem na paliwie i auto średnio spalało 10L/100KM Pb 95.

 

Jeździłeś do 130km/h no to średnie takie wyszło ;) Wyniki gazu opisane powyżej jak najbardziej wydaje się prawidłowe. Pamiętaj że jadąc na benzynie jak opisujesz powyżej 140-160 czy 190-210 też spalisz dużo więcej a jeżeli 10 l ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak bym miał zakładać gaz to tylko z firmy BRC.W WV mojej dziewczyny założono 4 lata temu i jak na razie SUPER, rewelka.

Inne magneti marelli, stagi i inne pierdoły siadają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Twoja dziewczyna jeździ autem z silnikiem 1.8T? Jesli nie zauważyłeś to temat wlasnie takiego dotyczy. I jesli takim nie jeździ to swoje marne wywody zachowaj dla siebie.

Czy w ogole masz jakiekolwiek pojecie jakie elementy firma Magneti Marelli produkuje do LPG.? Głównie do starszych generacji... Chyba nie?

Ponadto Stag to tylko elektronika i to calkiem dobra, majaca większą popularność i poparcie niż BRC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gruszko .mało wiesz a się ślinisz.

Stag taki dobry że co druga osoba narzeka na to badziewie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale stag to tylko sterownik, można go zastąpić lpgtechem bo mało kto instaluje w1.8T tak wspaniałą instalację jaką jest brc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczupak ty za to pojęcia to w ogóle nie masz o lpg. Jak jedziesz do kuźni zakladać to później jest narzekanie ze stag jest bee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stag taki dobry że co druga osoba narzeka na to badziewie.

Właśnie widać ile Ty wiesz.... Pozostawiam to bez komentarza...

 

Jak ktoś nie ma pojęcia wystroić instalacji to nawet i na Prinsie nie pojedzie i zrozum to, że Stag to tylko elektronika, a BRC ma kompletne "kity" swojej marki. Jeśli ktoś twierdzi, że Stag to "gówno" nie instalacja to po prostu nie ma pojęcia o LPG. Tak jak już wspomniałem ja i inni STAG to tylko elektronika, a pod nią można dopasować praktycznie wszystkie wtryski jak i reduktory. Stag jako elektronika jest całkiem dobra i bezproblemowa, jak ktoś ma pojęcie to ustawić to będzie działać jak należy. Oczywiście pod warunkiem, że wtryskiwacze i reduktor zostały dobrane odpowiednio do mocy danego silnika, a nie budżetowo jak robi to większość, a potem narzeka. Jak ktoś jest na tyle tępy, że nie wie co ma pod maską to potem wiesza psy na Stagu bo coś jest nie tak. Świadczy to tylko o jego wiedzy w temacie... Na pierwszym miejscu są wtryski, potem reduktor, a elektronika na końcu średnio ważna gdyż w obecnych czasach sterowniki LPG mają już dosyć rozwinięte algorytmy, że elektronika jest mało znacząca ważne jest kto jaką montuje i jak na danej się zna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że nigdy nie gustowałem w autach zasilanych gazem , to mam problemy z głowy.

Co do BRC zdania nie zmienię i uważam że to najlepsza instalacja.

Zwłaszcza jak zakłada ja gość z ul.Prandoty z Krakowa .

Gość ma fach w rękach i wie jak to zrobić by klijent był zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wycieczki osobiste zostawcie sobie na pw jest tak bardzo kogoś ciśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam passata B5 1.8T z 1998r. Niedawno sąsiad założył mi instalację sekwencyjną LPG TECH .Wszystko by było cacy gdyż szybko się przełącza na gaz ale po przejechaniu 50km stwierdzam że dalej bierze benzyne. Mam świadomość że będzie ją brało ale tylko przy rozruchu dopóki się LPG nie załączy.Więc jaka może być przyczyna ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki reduktor i wtryski ? Sam sterownik nie jeździ.

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne Tech-a masz elektronikę, a reszta?? Jaki reduktor jakie wtryski??

Rozruch jak to w IV generacji standardowo masz pewnie na PB. Pozostaje kwestia pozostałych ustawień. Jak masz ustawione przełączenie na LPG i czy przypadkiem nie masz tam włączonego podpierania się PB przy większych obciążeniach lub nakładania się paliw. Aby to stwierdzić trzeba by podpiąć pod kompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do BRC zdania nie zmienię i uważam że to najlepsza instalacja.

 

Mam BRC sześć lat,100 000km, też byłem bardzo zadowolony,z tym,że do niedawna...

Nie chce się rozpisywać,ale jak w BRC siądzie Ci reduktor np.max(cegła) moc porównywalna (jak nie mniejsza) do AC R01 to cena jest 3 razy wieksza a wtryski są po 220zł za szt.

 

I niech ta cena będzie wysoka ale 100 000km?,- to myśle że na barracudach i reduktorze ac czerwonym też przelatam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może ktoś polecić zakład z krakowa lub okolic do założenia instalacji ?

i co polecacie obecnie ?

najbardziej wydaje mi się odpowiednie instalacja Landi Renzo Omegas (jeżdzę ok. 3kkm/mc)

 

coś koledzy mówili o gościu na ul. Prandoty (BRC) oraz jest jeszcze godula (własna hamownia) a to chyba ważne dla dobrego dostrojenia instalacji ?

 

jest jeszcze EGP z Wawy ale trochę daleko :-(

 

aha chce jeszcze zrobić virusa na 180KM i może ktoś to wszystko ogarnie w krk

Edytowane przez szorstki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjedz kolego nq Beskidzka w Krakowie, do Piotrka, to na pewno ogarnie temat, gość polecany na forum LPG, sam tam robiłem i kilku znajomych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności