Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sprawdziłem własnie i mam AWT na nalepce. Byłem sie pytać u gazownika który serwisował moje poprzednie auto. Za staga i zielone wtryski hana ktore ponoć zakładał już w tym aucie i dawały rade powiedział 2450zł +100 do 200zł na różne dodatki typu specjalny wlew itd.

Jaką max butle da się wsadzić w zapas żeby nie wystawała ? Chodzi mi o pojemność rzeczywistą tankowania a nie samej butli. Ile wam wchodzi max gazu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaką max butle da się wsadzić w zapas żeby nie wystawała ?
do kombiaka spokojnie 55l, po zmodyfikowaniu plastikowej pokrywy kola nawet 70l. Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie gazu w butle wchodzi 46l.i nic nie wystaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za staga i zielone wtryski hana

To OK, ale jaki reduktor Ci proponuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To OK, ale jaki reduktor Ci proponuje?

 

Jakis wzmocniony pod turbo, nie pamietam dokładnej nazwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ją mam u Siebie reduktor zavoli zeta s i jednak pod silnik turbo to on nie pasuje przy mocnej jeździe napompuje się i przełacza na benzynę . Myślę o ac r01 czerwonym bo ponoć jest ok. Jak on się sprawuje w naszych awt i czy nie ma z nim jakichkolwiek problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę o ac r01 czerwonym bo ponoć jest ok

Czerwony ma więcej przeciwników jak zwolenników. Do 180KM da radę czarny AC chociaż też zdarzają się z nim problemy, ale nie tak często jak z czerwonym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie "bolączki" reduktora AC R01 250 Hp zostały już usunięte, więc można go śmiało montować ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, sam mam AC R01 i miałem akcje serwisową wymiany na nowy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie "bolączki" reduktora AC R01 250 Hp zostały już usunięte, więc można go śmiało montować .
O, widze ze przedstawiciel AC az tutaj dotarl ;)

 

A co z wersja 150PS? Czytalem ze na poczatku 2011 roku byly z nia problemy. Jaj mam z model z pazdzierinka 2011, i na razie nic sie nie dzieje, ale tez malo km zrobione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

podłączę się bo jutro jesteśmy umówieni na montaż instalacji gazowej marki Landi Renzo. Ma to być Lovato Smart Turbo. Proszę mnie upewnić, że robię dobrze, że samochód się nie zacznie psuć, że nie będzie powolniejszy (jedna osoba twierdziła nawet, że turbo potrafi zyskać kilka KM ale w to to już nie wierzę).

 

PS. Czy to normalne, że w tej chwili passat 1.8T z 2003r i małym przebiegiem pali w mieście 13 litrów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS. Czy to normalne, że w tej chwili passat 1.8T z 2003r i małym przebiegiem pali w mieście 13 litrów

 

normalne, wszystko zależy od umiejętności kierowcy, natężenia ruchu, szerokości opon i jeszcze paru innych czynników ale ogólnie normalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi jara 15 ;) instalka na dobrych gratach do 250 ps, zrobione ponad 10 tyś, wszystko chodzi jak trzeba, i tyle po prostu pali ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, piszac o spalaniu podawajcie jaka skrzynia biegow, bo tu te jest duza roznica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak się nie pisze jaka to logiczne że manual

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak się nie pisze jaka to logiczne że manual
Ten z automatem, tez moze nie napisac i dla niego tez bedzie to logiczne, a dla czytajacego nie bardzo.

 

Co do instalacji, to dzisiaj bylem na przegladzie STAG 300 ISA2. Zaktualizowano mi firmware z 8.7 na 9.1 i delikatnie obnizono mi mape gazu, bo byla jakis 1cm nad benzynowa. Od razu po wyjechaniu zauwazylem mniejsze wskazania kompa i pewnie bedzie jak zawsze - komp pokaze bardzo malo, a dystrybutor bardzo duzo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie "bolączki" reduktora AC R01 250 Hp zostały już usunięte

Hmm... A to ciekawe ;) co było tą bolączką i jak ją rozwiązaliście? Na forum LPG co chwilę zgłaszają jakieś problemy, a tam ludzie mają więcej do powiedzenia bo montują je na co dzień ;)

dokładnie, sam mam AC R01 i miałem akcje serwisową wymiany na nowy

Wymienili Ci bezpośrednio w AC? Czy instalator, który montował Ci instalacje wymienił go z własnej gwarancji?

Masz czarny czy czerwony?

Proszę mnie upewnić, że robię dobrze, że samochód się nie zacznie psuć,

Wszystko zależy od montującego. Jak wiadomo w zestawach Lovato Smart występują róże wtryski i reduktory. Jeżeli zestaw zostanie odpowiednio dobrany (do nie małej mocy w turbo) i zamontowany to nie powinno być większych problemów.

PS. Czy to normalne, że w tej chwili passat 1.8T z 2003r i małym przebiegiem pali w mieście 13 litrów?

Jeżeli zawsze w mieście pali 13 i nigdy, ani grama mniej to nie jest to dobry wynik.

Jeżeli czasami spali 13 innym razem 12, a jeszcze innym 11l PB na mieście to nie widziałbym nic dziwnego. Te silniki potrafią sporo spalić jak się im depcze, ale i potrafią być oszczędne przy spokojnej jeździe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymienili Ci bezpośrednio w AC? Czy instalator, który montował Ci instalacje wymienił go z własnej gwarancji?

Masz czarny czy czerwony?

instalator, nie wiem na jakich zasadach bo mnie to ogólnie nie obchodziło ;) ;) i czerwony, z parownikiem się nic nie działo, ale wymieniliśmy żeby był swięty spokój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm... A to ciekawe co było tą bolączką i jak ją rozwiązaliście?

Była to wadliwa część dostarczana przez firmę zewnętrzną. Po wychwyceniu problemu element został zmieniony na inny.

 

 

(jedna osoba twierdziła nawet, że turbo potrafi zyskać kilka KM ale w to to już nie wierzę)

Oczywiście jest to prawda. Poprawna regulacja z odczytem AFR, i kilka koni można "urwać".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dziś odebrałam samochód. Nie wiem jak będzie z żywotnością ale wygląda to wszystko b. obiecująco. Instalacja Lovato Smart spisuje się super - przełącza się przy 35 st. a więc dosłownie po 2 min jazdy. Nie czuć też absolutnie różnicy pomiędzy gazem a benzyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności