guzik23 Zgłoś #581 Napisano 2 Maja 2013 Tak sprawdziłem własnie i mam AWT na nalepce. Byłem sie pytać u gazownika który serwisował moje poprzednie auto. Za staga i zielone wtryski hana ktore ponoć zakładał już w tym aucie i dawały rade powiedział 2450zł +100 do 200zł na różne dodatki typu specjalny wlew itd. Jaką max butle da się wsadzić w zapas żeby nie wystawała ? Chodzi mi o pojemność rzeczywistą tankowania a nie samej butli. Ile wam wchodzi max gazu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #582 Napisano 2 Maja 2013 (edytowane) Jaką max butle da się wsadzić w zapas żeby nie wystawała ?do kombiaka spokojnie 55l, po zmodyfikowaniu plastikowej pokrywy kola nawet 70l. Edytowane 2 Maja 2013 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolo12 Zgłoś #583 Napisano 3 Maja 2013 dla mnie gazu w butle wchodzi 46l.i nic nie wystaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #584 Napisano 3 Maja 2013 Za staga i zielone wtryski hana To OK, ale jaki reduktor Ci proponuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guzik23 Zgłoś #585 Napisano 6 Maja 2013 To OK, ale jaki reduktor Ci proponuje? Jakis wzmocniony pod turbo, nie pamietam dokładnej nazwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #586 Napisano 15 Maja 2013 Ją mam u Siebie reduktor zavoli zeta s i jednak pod silnik turbo to on nie pasuje przy mocnej jeździe napompuje się i przełacza na benzynę . Myślę o ac r01 czerwonym bo ponoć jest ok. Jak on się sprawuje w naszych awt i czy nie ma z nim jakichkolwiek problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #587 Napisano 15 Maja 2013 Myślę o ac r01 czerwonym bo ponoć jest ok Czerwony ma więcej przeciwników jak zwolenników. Do 180KM da radę czarny AC chociaż też zdarzają się z nim problemy, ale nie tak często jak z czerwonym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AC SA Zgłoś #588 Napisano 22 Maja 2013 Wszystkie "bolączki" reduktora AC R01 250 Hp zostały już usunięte, więc można go śmiało montować . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #589 Napisano 26 Maja 2013 dokładnie, sam mam AC R01 i miałem akcje serwisową wymiany na nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #590 Napisano 27 Maja 2013 Wszystkie "bolączki" reduktora AC R01 250 Hp zostały już usunięte, więc można go śmiało montować .O, widze ze przedstawiciel AC az tutaj dotarl A co z wersja 150PS? Czytalem ze na poczatku 2011 roku byly z nia problemy. Jaj mam z model z pazdzierinka 2011, i na razie nic sie nie dzieje, ale tez malo km zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alicjag3 Zgłoś #591 Napisano 2 Czerwca 2013 Witajcie, podłączę się bo jutro jesteśmy umówieni na montaż instalacji gazowej marki Landi Renzo. Ma to być Lovato Smart Turbo. Proszę mnie upewnić, że robię dobrze, że samochód się nie zacznie psuć, że nie będzie powolniejszy (jedna osoba twierdziła nawet, że turbo potrafi zyskać kilka KM ale w to to już nie wierzę). PS. Czy to normalne, że w tej chwili passat 1.8T z 2003r i małym przebiegiem pali w mieście 13 litrów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #592 Napisano 2 Czerwca 2013 PS. Czy to normalne, że w tej chwili passat 1.8T z 2003r i małym przebiegiem pali w mieście 13 litrów normalne, wszystko zależy od umiejętności kierowcy, natężenia ruchu, szerokości opon i jeszcze paru innych czynników ale ogólnie normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #593 Napisano 2 Czerwca 2013 mi jara 15 instalka na dobrych gratach do 250 ps, zrobione ponad 10 tyś, wszystko chodzi jak trzeba, i tyle po prostu pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #594 Napisano 2 Czerwca 2013 Panowie, piszac o spalaniu podawajcie jaka skrzynia biegow, bo tu te jest duza roznica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #595 Napisano 3 Czerwca 2013 jak się nie pisze jaka to logiczne że manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #596 Napisano 3 Czerwca 2013 jak się nie pisze jaka to logiczne że manualTen z automatem, tez moze nie napisac i dla niego tez bedzie to logiczne, a dla czytajacego nie bardzo. Co do instalacji, to dzisiaj bylem na przegladzie STAG 300 ISA2. Zaktualizowano mi firmware z 8.7 na 9.1 i delikatnie obnizono mi mape gazu, bo byla jakis 1cm nad benzynowa. Od razu po wyjechaniu zauwazylem mniejsze wskazania kompa i pewnie bedzie jak zawsze - komp pokaze bardzo malo, a dystrybutor bardzo duzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #597 Napisano 3 Czerwca 2013 Wszystkie "bolączki" reduktora AC R01 250 Hp zostały już usunięte Hmm... A to ciekawe co było tą bolączką i jak ją rozwiązaliście? Na forum LPG co chwilę zgłaszają jakieś problemy, a tam ludzie mają więcej do powiedzenia bo montują je na co dzień dokładnie, sam mam AC R01 i miałem akcje serwisową wymiany na nowy Wymienili Ci bezpośrednio w AC? Czy instalator, który montował Ci instalacje wymienił go z własnej gwarancji? Masz czarny czy czerwony? Proszę mnie upewnić, że robię dobrze, że samochód się nie zacznie psuć, Wszystko zależy od montującego. Jak wiadomo w zestawach Lovato Smart występują róże wtryski i reduktory. Jeżeli zestaw zostanie odpowiednio dobrany (do nie małej mocy w turbo) i zamontowany to nie powinno być większych problemów. PS. Czy to normalne, że w tej chwili passat 1.8T z 2003r i małym przebiegiem pali w mieście 13 litrów? Jeżeli zawsze w mieście pali 13 i nigdy, ani grama mniej to nie jest to dobry wynik. Jeżeli czasami spali 13 innym razem 12, a jeszcze innym 11l PB na mieście to nie widziałbym nic dziwnego. Te silniki potrafią sporo spalić jak się im depcze, ale i potrafią być oszczędne przy spokojnej jeździe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #598 Napisano 3 Czerwca 2013 Wymienili Ci bezpośrednio w AC? Czy instalator, który montował Ci instalacje wymienił go z własnej gwarancji? Masz czarny czy czerwony? instalator, nie wiem na jakich zasadach bo mnie to ogólnie nie obchodziło ;) i czerwony, z parownikiem się nic nie działo, ale wymieniliśmy żeby był swięty spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AC SA Zgłoś #599 Napisano 4 Czerwca 2013 Hmm... A to ciekawe co było tą bolączką i jak ją rozwiązaliście? Była to wadliwa część dostarczana przez firmę zewnętrzną. Po wychwyceniu problemu element został zmieniony na inny. (jedna osoba twierdziła nawet, że turbo potrafi zyskać kilka KM ale w to to już nie wierzę) Oczywiście jest to prawda. Poprawna regulacja z odczytem AFR, i kilka koni można "urwać". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alicjag3 Zgłoś #600 Napisano 5 Czerwca 2013 Ok, dziś odebrałam samochód. Nie wiem jak będzie z żywotnością ale wygląda to wszystko b. obiecująco. Instalacja Lovato Smart spisuje się super - przełącza się przy 35 st. a więc dosłownie po 2 min jazdy. Nie czuć też absolutnie różnicy pomiędzy gazem a benzyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach