-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O AC SA
- Urodziny 10.07.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
-
Skoro samochód zaczął gorzej pracować to prawdopodobnie reduktor został błędnie poskładany. Doświadczenie podpowiada mi, że za winę odpowiada uszkodzony wielozawór.
-
Witam. Przepraszam, ze tak długi okres "milczenia". Oczywiście prześlę informację do naszego laboratorium odnośnie montażu instalacji do silnika CAWB. Jak będę posiadał jakieś konkretne informacje to od razu odpowiem w tym wątku.
-
Były wymieniane serwery i jeszcze informatycy nie zdążyli "odpalić" na nowo forum. W tym tygodniu wszystko powinno wrócić do normy . .
-
Raczej albo i nawet w 100% nie ode mnie . Nie pamiętam (bardzo dawno nie miałem z tym urządzeniem do czynienia), ale kompensację robi w silnikach z mechanicznym wtryskiem.
-
Przepraszam, że tak trochę niegrzecznie, ale muszę zadać to pytanie. Na ilu forach internetowych można zadawać to samo pytanie? Nikt nie wie w jaki sposób były podłączone te dwa przekaźniki od starej instalacji (i do czego w ogóle były podłączone), więc raczej nikt na to pytanie nie odpowie...
-
Może nie tyle kolektor cyka co wtryskiwacze gazowe przymocowane do kolektora. I w tym momencie kolektor robi za membranę??? A to że auto gaśnie to może świadczyć o tym, że instalacja jest błędnie wyregulowana.
-
Przy zamontowanym Blosie reduktor powinien być rozkręcony, a mieszankę się reguluje śrubami w Blosie. Chyba, że reduktor jest już bardzo mocno uszkodzony i strasznie "leje". ??????
-
Była to wadliwa część dostarczana przez firmę zewnętrzną. Po wychwyceniu problemu element został zmieniony na inny. Oczywiście jest to prawda. Poprawna regulacja z odczytem AFR, i kilka koni można "urwać".
-
Zmiana brzęczyka od zerowego gazu na jaiś inny, jaki???
AC SA odpowiedział wladek1181 → na temat → Instalacja gazowa
Bardzo prostym sposobem przyciszenia "buzera" jest owiniecie jego taśmą izolacyjną . -
Wszystkie "bolączki" reduktora AC R01 250 Hp zostały już usunięte, więc można go śmiało montować .
-
Nic w tym dziwnego. Mieszanka gazowo-powietrzna ma większą rezystancję niżeli mieszanka benzynowo-powietrzna, co utrudnia przeskok iskry. Więc jeśli cewka jest już wyeksploatowana to ma prawo tak działać.
-
Witam użytkowników tego forum. Mam zaszczyt poinformować Państwa o tym, iż AC S.A. rozbudowuje listę obsługiwanych kodów silników przez system DPI. Jeśli ktoś posiada silnik z bezpośrednim wtryskiem w swoim samochodzie który nie jest wspierany przez system DPI a chciał by zamontować w nim gaz, to proszę o kontakt na PW w celu ustalenia szczegółów. Pozdrawiam.