Skocz do zawartości

AC SA

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O AC SA

  • Urodziny 10.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Skoro samochód zaczął gorzej pracować to prawdopodobnie reduktor został błędnie poskładany. Doświadczenie podpowiada mi, że za winę odpowiada uszkodzony wielozawór.
  2. Witam. Przepraszam, ze tak długi okres "milczenia". Oczywiście prześlę informację do naszego laboratorium odnośnie montażu instalacji do silnika CAWB. Jak będę posiadał jakieś konkretne informacje to od razu odpowiem w tym wątku.
  3. Były wymieniane serwery i jeszcze informatycy nie zdążyli "odpalić" na nowo forum. W tym tygodniu wszystko powinno wrócić do normy . .
  4. Raczej albo i nawet w 100% nie ode mnie . Nie pamiętam (bardzo dawno nie miałem z tym urządzeniem do czynienia), ale kompensację robi w silnikach z mechanicznym wtryskiem.
  5. Przepraszam, że tak trochę niegrzecznie, ale muszę zadać to pytanie. Na ilu forach internetowych można zadawać to samo pytanie? Nikt nie wie w jaki sposób były podłączone te dwa przekaźniki od starej instalacji (i do czego w ogóle były podłączone), więc raczej nikt na to pytanie nie odpowie...
  6. Może nie tyle kolektor cyka co wtryskiwacze gazowe przymocowane do kolektora. I w tym momencie kolektor robi za membranę??? A to że auto gaśnie to może świadczyć o tym, że instalacja jest błędnie wyregulowana.
  7. Przy zamontowanym Blosie reduktor powinien być rozkręcony, a mieszankę się reguluje śrubami w Blosie. Chyba, że reduktor jest już bardzo mocno uszkodzony i strasznie "leje". ??????
  8. AC SA

    instalacja do 1.8T

    Była to wadliwa część dostarczana przez firmę zewnętrzną. Po wychwyceniu problemu element został zmieniony na inny. Oczywiście jest to prawda. Poprawna regulacja z odczytem AFR, i kilka koni można "urwać".
  9. Bardzo prostym sposobem przyciszenia "buzera" jest owiniecie jego taśmą izolacyjną .
  10. AC SA

    instalacja do 1.8T

    Wszystkie "bolączki" reduktora AC R01 250 Hp zostały już usunięte, więc można go śmiało montować .
  11. Nic w tym dziwnego. Mieszanka gazowo-powietrzna ma większą rezystancję niżeli mieszanka benzynowo-powietrzna, co utrudnia przeskok iskry. Więc jeśli cewka jest już wyeksploatowana to ma prawo tak działać.
  12. Witam użytkowników tego forum. Mam zaszczyt poinformować Państwa o tym, iż AC S.A. rozbudowuje listę obsługiwanych kodów silników przez system DPI. Jeśli ktoś posiada silnik z bezpośrednim wtryskiem w swoim samochodzie który nie jest wspierany przez system DPI a chciał by zamontować w nim gaz, to proszę o kontakt na PW w celu ustalenia szczegółów. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności