Skocz do zawartości

guzik23

  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O guzik23

  • Urodziny 18.11.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koniaków

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Odkecasz jednego wkręta blokującego obrót obudowy wentylatora, przekrecasz go o dwa, może trzy centymetry i wyciągasz do góry. Niestety nie ma tam wiele miejsca i trzeba naprawde przeciskać na siłę miedzy obudową rozrządu a chłodnicą. Majac już wentylator poza autem, zdejmujesz obudowe silniczka odginając 4 zagięte wypustki. Trzeba użyc bardzo dużej siły np przecinakiem i młotkiem. Odlutowujesz stare szczotki, montujesz nowe i potem zbijasz obudowe w ten sam sposob. Wedlug mnie to jedyna szansa naprawy bo nie wyobrażam sobie żeby te zagicia dało sie jeszczedrugi raz rozginac w ten sam sposób. PEwnie by się odłamały. Szczotki można kupić na allegro i takie polecam bo te zwykle dedykowane do sprzętu agd nie mają domieszek miedzy i zetrą sie po ok 100 godzinach pracy czyli to pare miesiecy w przypadku auta. Ja kupuje u tego gościa: http://allegro.pl/szczotki-7-x-8-x-17-mm-np-wentylator-passat-i4973178603.html Polski, dobry produkt.
  2. Jakby ktoś jeszcze szukał isofixa to na tablicy można kupić za około 150zł: http://olx.pl/oferta/uchwyt-isofix-vw-passat-b5-skoda-superb-CID5-ID7oWPz.html#e821cee72a
  3. W moim PAsku oryginały wytrzymały 250tyś po polskich drogach bo auto kupione w polskim salonie. Po tym przebiegu wymieniłem komplet górnych wahaczy, dolne dalej są fabryczne i jezdzą po polskich dziurach...
  4. Zregenerowałem mój wentylator i ja! Objawy jak u wszystkich, nie włączał się ale wystarczyło stuknięcie czymś od góry i zaskakiwał. Szczotki oczywiście 7 x 8 mm o długości 17mm bo takie podobno są oryginalnie. I takie kupiłem na allegro dedykowane do tego wentylatora. Polecam aukcje http://www.allegromat.pl/aukcja163533 bo reszta sprzedawców woła sobie za nie 14 lub 16zł! Jeśli ktoś kupuje szczotki w sklepach elektrycznych to należy zwrócić uwagę żeby miały domieszkę miedzi bo zwykłe węglowe zetrą się po kilku miesiącach. Samo wyjącie wentylatora z auta to dwie śrubki od rury powietrza nad wentylatorem i jedna śrubka blokująca obrót. Wyciągniecie nie jest łatwe ze względu na bardzo ciasne przejście między silnikiem a przednim pasem ale da się... Przy rozbieraniu i składaniu największy problem to rozbicie a potem zbicie metalowych wypustek które blokują pokrywę silniczka. U mnie dwie szczotki były zdarte do zera i zdzierały już komutator, dwie miały jeszcze po 5mm. Przeszlifowałem komutator papierem, zamontowałem nowe szczotki i za mniej niż 50zł mam spokój na lata. PO pierwszym uruchomieniu był troche głośniejszy ale po kilku minutach słychać tylko przyjemny świst.
  5. Mozesz mi pokazać na tym zdjeciu o ktorym elemencie piszecie? Zdjalem fotel, szarpie wszystkie jego elementy i wszystko jest sztywne i brak luzow. A jak jade to przy przyspieszaniu i hamowaniu slysze glosny stuk, jakby metalowy element uderzal w inny metalowy element. Jest to naprawde glosne i wkurzające. Niedlugo sie posune do tego ze kupie drugi fotel i przeloze tapiecerke mimo ze mam fotel w dobrym stanie.
  6. Chyba kiedyś było wiecej tych mocowań dostepnych na allegro i szrotach. Teraz zadzwonilem do ponad 20tu osob z allegro z Superbami i nikt tego nie ma. Czy każda Superb miała takie mocowanie? Głupio dawać za kawałek wygiętej blachy 250zł kupujac nowe
  7. Podepnę się pod temat bo objawy mam podobne tzn przy ruszaniu, nawet nie koniecznie dynamicznym i hamowaniu słyszę dzwięk z wnętrza auta. Jest to metaliczny dzwięk jakby metalowa kulka uderzała w coś innego metalowego. Głośno i irytująco. PRaktycznie przy każdym ruszaniu i hamowaniu to słysze. Dzwięk wydaje sie że dochodzi z fotela kierowcy. Wyjałem ten fotel, obejrzałem dokładnie, nic nie znalazłem, wsunąłem szmaty do mechanizmu przesuwania fotela bo myślałem że obija się pręcik który blokuje przesuawanie sie fotela i dalej stukało. Nie mam 100% pewności że to z fotela ale jestem prawie pewny. JEżdze już tak rok i mam dość tego dzwięku. Sprzedałbym auto przez to ale za dużo włożyłem Ma ktoś pomysły co tak jeszcze może dzwięczeć w tych okolicach ?
  8. Oj już pisałem że nie mam takiej możliwości, auto jest w trasie, będzie na weekend w domu a ja już musze mieć częsci żeby to szybko wymienić bo auto wraca dalej w drogę.
  9. Nie mam możliwości wyjęcia wczesniej przegubu, najpierw musze kupić. elemenateur sprzedajesz też wysyłkowo i potrafisz mi powiedzieć jaki tym mam kupić ?
  10. Koledzy jaki przegub bedzie pasował do 1.8T 2003r silnik AWT skrzynia manual. Z tego co patrze to sa dwa typy, mały i duży. Co sklep to inny opis, wedle jednego mam mały, wedle drugiego już duży.... LEpiej kupic Ruvilla czy GSP? Szukam czegoś budżetowego bo i tak auto więcej stoi niż jeździ.
  11. Opony 195/65 R15 Debica Frigo 2 ale bieznik jak nowy, dwuletnie. Mozliwe ze boksuje ale jezdnia raczej nie byla wilgotna, probowalem na kliku odcinkach po miescie, temperature 6-7 stopni powyzej zera. O lodzie na ma mowy. W normalnej jezdzie nie czuc slizgania, normalnie przyspiesza, tylko na dwojce i trojce jak bardzo mocno wcisne w gaz to mi wywalalo kontrolke i przyspieszalo z opoznieniem.
  12. Witam Podępnę się. Objaw mam taki (najczesciej na dwojce i trojce) ze przy mocniejszym depnieciu w pedla gazu, wlacza sie kontrolka esp i auto przyspiesza z opuznieniem tak jakby kola boksowaly. Lekko to przypomina slizganie sie sprzegla. Czy moze ono sie konczyc? Poczatkowo myslalem ze to wina sliskiej nawierzchni ale wczoraj bylo plus 7 i kazdorazowe depniecie gazu konczylo sie zapaleniem kontolki i nadmiernym wzrostem obrotow w stosunku do przyspieszenia. Do roboty mam tez przeguby to mocno daja znac przy skrecie ale nie wiem czy to ma cos wspolnego.
  13. Okazało sie że padnięty był czujnik a dokładniej jeden ze styków w środku. Czujnik da się rozebrać na elementy pierwsze. Wystarczy wyczyścić okopcony styk i wszystko chodzi.
  14. JAk czujnik wygląda to wiem, gorzej będzie ze zdjeciem pokrywy nad pedałami.
  15. Sprawdze ale dzisiaj było juz mroczno a tam mam osłone nad hamulcem i nie bardzo wiedzialem jak to wyjąć... A jak to jest z tymi żarówkami. Powinny sie swiecić wszystkie 4 przy włączonych mijania ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności