guzik23
-
Liczba zawartości
80 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O guzik23
- Urodziny 18.11.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Koniaków
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
-
Odkecasz jednego wkręta blokującego obrót obudowy wentylatora, przekrecasz go o dwa, może trzy centymetry i wyciągasz do góry. Niestety nie ma tam wiele miejsca i trzeba naprawde przeciskać na siłę miedzy obudową rozrządu a chłodnicą. Majac już wentylator poza autem, zdejmujesz obudowe silniczka odginając 4 zagięte wypustki. Trzeba użyc bardzo dużej siły np przecinakiem i młotkiem. Odlutowujesz stare szczotki, montujesz nowe i potem zbijasz obudowe w ten sam sposob. Wedlug mnie to jedyna szansa naprawy bo nie wyobrażam sobie żeby te zagicia dało sie jeszczedrugi raz rozginac w ten sam sposób. PEwnie by się odłamały. Szczotki można kupić na allegro i takie polecam bo te zwykle dedykowane do sprzętu agd nie mają domieszek miedzy i zetrą sie po ok 100 godzinach pracy czyli to pare miesiecy w przypadku auta. Ja kupuje u tego gościa: http://allegro.pl/szczotki-7-x-8-x-17-mm-np-wentylator-passat-i4973178603.html Polski, dobry produkt.
-
Montaz fotelika dla dziecka w systemie ISOFIX
guzik23 odpowiedział navik → na temat → Poradniki i instrukcje
Jakby ktoś jeszcze szukał isofixa to na tablicy można kupić za około 150zł: http://olx.pl/oferta/uchwyt-isofix-vw-passat-b5-skoda-superb-CID5-ID7oWPz.html#e821cee72a -
W moim PAsku oryginały wytrzymały 250tyś po polskich drogach bo auto kupione w polskim salonie. Po tym przebiegu wymieniłem komplet górnych wahaczy, dolne dalej są fabryczne i jezdzą po polskich dziurach...
-
Wentylator, wiatrak klimy, Sprawdzony sposób na uzdrowienie
guzik23 odpowiedział Fokus → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Zregenerowałem mój wentylator i ja! Objawy jak u wszystkich, nie włączał się ale wystarczyło stuknięcie czymś od góry i zaskakiwał. Szczotki oczywiście 7 x 8 mm o długości 17mm bo takie podobno są oryginalnie. I takie kupiłem na allegro dedykowane do tego wentylatora. Polecam aukcje http://www.allegromat.pl/aukcja163533 bo reszta sprzedawców woła sobie za nie 14 lub 16zł! Jeśli ktoś kupuje szczotki w sklepach elektrycznych to należy zwrócić uwagę żeby miały domieszkę miedzi bo zwykłe węglowe zetrą się po kilku miesiącach. Samo wyjącie wentylatora z auta to dwie śrubki od rury powietrza nad wentylatorem i jedna śrubka blokująca obrót. Wyciągniecie nie jest łatwe ze względu na bardzo ciasne przejście między silnikiem a przednim pasem ale da się... Przy rozbieraniu i składaniu największy problem to rozbicie a potem zbicie metalowych wypustek które blokują pokrywę silniczka. U mnie dwie szczotki były zdarte do zera i zdzierały już komutator, dwie miały jeszcze po 5mm. Przeszlifowałem komutator papierem, zamontowałem nowe szczotki i za mniej niż 50zł mam spokój na lata. PO pierwszym uruchomieniu był troche głośniejszy ale po kilku minutach słychać tylko przyjemny świst. -
Odwieczny problem ruszajacego sie fotela w B5 - ROZWIAZANY!
guzik23 odpowiedział temat → Nadwozie i wnętrze
Mozesz mi pokazać na tym zdjeciu o ktorym elemencie piszecie? Zdjalem fotel, szarpie wszystkie jego elementy i wszystko jest sztywne i brak luzow. A jak jade to przy przyspieszaniu i hamowaniu slysze glosny stuk, jakby metalowy element uderzal w inny metalowy element. Jest to naprawde glosne i wkurzające. Niedlugo sie posune do tego ze kupie drugi fotel i przeloze tapiecerke mimo ze mam fotel w dobrym stanie. -
Montaz fotelika dla dziecka w systemie ISOFIX
guzik23 odpowiedział navik → na temat → Poradniki i instrukcje
Chyba kiedyś było wiecej tych mocowań dostepnych na allegro i szrotach. Teraz zadzwonilem do ponad 20tu osob z allegro z Superbami i nikt tego nie ma. Czy każda Superb miała takie mocowanie? Głupio dawać za kawałek wygiętej blachy 250zł kupujac nowe -
Podepnę się pod temat bo objawy mam podobne tzn przy ruszaniu, nawet nie koniecznie dynamicznym i hamowaniu słyszę dzwięk z wnętrza auta. Jest to metaliczny dzwięk jakby metalowa kulka uderzała w coś innego metalowego. Głośno i irytująco. PRaktycznie przy każdym ruszaniu i hamowaniu to słysze. Dzwięk wydaje sie że dochodzi z fotela kierowcy. Wyjałem ten fotel, obejrzałem dokładnie, nic nie znalazłem, wsunąłem szmaty do mechanizmu przesuwania fotela bo myślałem że obija się pręcik który blokuje przesuawanie sie fotela i dalej stukało. Nie mam 100% pewności że to z fotela ale jestem prawie pewny. JEżdze już tak rok i mam dość tego dzwięku. Sprzedałbym auto przez to ale za dużo włożyłem Ma ktoś pomysły co tak jeszcze może dzwięczeć w tych okolicach ?
-
Opony 195/65 R15 Debica Frigo 2 ale bieznik jak nowy, dwuletnie. Mozliwe ze boksuje ale jezdnia raczej nie byla wilgotna, probowalem na kliku odcinkach po miescie, temperature 6-7 stopni powyzej zera. O lodzie na ma mowy. W normalnej jezdzie nie czuc slizgania, normalnie przyspiesza, tylko na dwojce i trojce jak bardzo mocno wcisne w gaz to mi wywalalo kontrolke i przyspieszalo z opoznieniem.
-
Witam Podępnę się. Objaw mam taki (najczesciej na dwojce i trojce) ze przy mocniejszym depnieciu w pedla gazu, wlacza sie kontrolka esp i auto przyspiesza z opuznieniem tak jakby kola boksowaly. Lekko to przypomina slizganie sie sprzegla. Czy moze ono sie konczyc? Poczatkowo myslalem ze to wina sliskiej nawierzchni ale wczoraj bylo plus 7 i kazdorazowe depniecie gazu konczylo sie zapaleniem kontolki i nadmiernym wzrostem obrotow w stosunku do przyspieszenia. Do roboty mam tez przeguby to mocno daja znac przy skrecie ale nie wiem czy to ma cos wspolnego.
-
Okazało sie że padnięty był czujnik a dokładniej jeden ze styków w środku. Czujnik da się rozebrać na elementy pierwsze. Wystarczy wyczyścić okopcony styk i wszystko chodzi.
-
JAk czujnik wygląda to wiem, gorzej będzie ze zdjeciem pokrywy nad pedałami.
-
Sprawdze ale dzisiaj było juz mroczno a tam mam osłone nad hamulcem i nie bardzo wiedzialem jak to wyjąć... A jak to jest z tymi żarówkami. Powinny sie swiecić wszystkie 4 przy włączonych mijania ?