dominb Zgłoś #1 Napisano 4 Czerwca 2008 Witam, Chciałbym choć troszkę obniżyć i usztywnić zawieszenie w swoim 3C. Może ktoś podpowie jak najlepiej to zrobić i jakie są z tym związane koszty. Jakiej firmy zawieszenie najlepiej kupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maciej21i Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2008 Witam Mam 3BG i 3C ale w 3C jeszcze nic nie robiłem. Musisz się zdecydować i najlepiej napisać jak bardzo chcesz obniżyć zawieszenie. W wypadku do 30 - 35mm mogą być to same sprężyny z orginalnymi amortyzatorami. Na pewno ktoś tu jeszcze napisze, wtedy szybciej siadają amortyzatory i będzie miał rację, ale przy tak małym obniżeniu można to zrobic niewielkim kosztem do ok 800 zł w zależności od firmy sprężyn. jeśli chcesz iść niżej musisz kupić zawieszenie za amortyzatorami o niższym skoku. w zależności od firmy i możliwości regulacji wysokości i twardości będzie cię to kosztować od 800 nawet do 5000 zł. Widziałem tu już chybA temat dotyczący twojego problemu. Jeśli poszukasz napewno coć doczytasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #3 Napisano 17 Czerwca 2008 Witam,Chciałbym choć troszkę obniżyć i usztywnić zawieszenie w swoim 3C. Może ktoś podpowie jak najlepiej to zrobić i jakie są z tym związane koszty. Jakiej firmy zawieszenie najlepiej kupić? Wstaw zawieszenie od sportline, będzie niżej i twardziej a co najważniejsze oryginalnie wiec rozwiązanie sprawdzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominb Zgłoś #4 Napisano 21 Czerwca 2008 Wstaw zawieszenie od sportline, będzie niżej i twardziej a co najważniejsze oryginalnie wiec rozwiązanie sprawdzone. Ale ja mam zawieszenie od sportline i jest za wysoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2008 na allegro było ostatnio coś -30 -20mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #6 Napisano 24 Czerwca 2008 do 3C BILSTEIN B6 komplet to okolo 1800zl (allegro firma: DEXX) + sprinig EIBACH (tel.: 504392829, gg: 6966981) -30mm jakies 700zl + robocizna jakies 200-300zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #7 Napisano 25 Czerwca 2008 Zestaw EIBACH Pro-System -30mm za 2300zł tutaj dostaniesz: http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=46291&t_id=33&d_id=90525 sprawdź tylko czy odpowiada Twojej wersji silnikowej (najlepiej zapytać sie obsługi sklepu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #8 Napisano 25 Czerwca 2008 akurat u nich nie ma sprężyn do tego modelu. Pewnie na zamówienie tylko będzie można je dostać, lub ściąganie ze stanów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sadziak Zgłoś #9 Napisano 1 Lutego 2009 cześć mam 2,0 TFSI 240Km .. i nie wiem co robić - chciałem obniżyć o ok. -30 mm furę z myślą o planowych 19" lub 18" calach ..i nasuwa się tu pytanie - czy dedykowane sprężyny - np. H&R, VOUGLAND lub EIBACh - będą dobrze działały z seryjnymi amortyzatorami (mam wersje 2,0tfsi - więc to jest chyba zawieszenie już seryjnie usztywnione i lekko obniżone w stosunku do diesli i mniejszych benzyn.. proszę o radę - czy to się sprawdzi - same sprężyny, czy może od razu trzeba także amortyzatory (dedykowany zestaw) .. ktoś wie co wybrać - H&R, VOUGLANDa czy może EIBACH - jakieś doświadczenia ? pozdrr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #10 Napisano 1 Lutego 2009 cześć mam 2,0 TFSI 240Km .. i nie wiem co robić - chciałem obniżyć o ok. -30 mm furę z myślą o planowych 19" lub 18" calach ..i nasuwa się tu pytanie - czy dedykowane sprężyny - np. H&R, VOUGLAND lub EIBACh - będą dobrze działały z seryjnymi amortyzatorami (mam wersje 2,0tfsi - więc to jest chyba zawieszenie już seryjnie usztywnione i lekko obniżone w stosunku do diesli i mniejszych benzyn.. proszę o radę - czy to się sprawdzi - same sprężyny, czy może od razu trzeba także amortyzatory (dedykowany zestaw) .. ktoś wie co wybrać - H&R, VOUGLANDa czy może EIBACH - jakieś doświadczenia ? pozdrr czym mniej obniżysz tym lepiej dla ori amorów,ogólnie Eibach zawsze robił obniżenie które może współpracować z ori amorami,ale nie wiem jakie obniżenia do B6 robi,najlepiej -20mm-30mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #11 Napisano 2 Lutego 2009 do 3C BILSTEIN B6 komplet to okolo 1800zl (allegro firma: DEXX) + sprinig EIBACH (tel.: 504392829, gg: 6966981) -30mm jakies 700zl + robocizna jakies 200-300zl. Nom i robi się kwota, za którą kupuje się pełny B12 idealnie zestrojony przez producenta - czyli B8 + H&R lub Eibach, w zależności co wpakują. Ja nie wiem, skąd ta mania na zakładanie standardowej długości B6-tki do obniżanych springów . Przecież po coś firma Bilstein te B8-emki wypuściła na rynek. Brać B12 i będzie ideał. Fotka poglądowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malossi Zgłoś #12 Napisano 11 Kwietnia 2009 Witam zakupiłem eibachy -30mm do mojego b6 niby dedykowne do 2.0 tdi dsg i miały one współgrać z seryjnymi amortyzatorami, podjechałem do warsztatu i po załorzeniu tragedia auto usiadło a facet powiedział żę będzie to taczka bo amortyzator praktycznie siedzi i nie ma sprężystości więc nie wiem co robić ponieważ zanim kupiłem te eibachy to byłem zapewniony żę będą one idealnie pasowały do seryjnych amorków, chciałem tylko delikatnie obniżyć i zachować komfort zdecydowałem się zdjąć te sprężyny i teraz nie wiem co robić bo chce miec obniżony samochód + komfort czy jest to realne?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #13 Napisano 11 Kwietnia 2009 trzeba było zmierzyć przed i po obniżeniu i podjechać lub zadzwonić tam gzie kupiłeś springi,może tak ma być,a w/g mechaników to zawsze przesadzają z tą taczką,sprawdź ile się naprawdę obniżył a nie słuchasz gościa który może nie mieć racji bo się nie zna, a tobie było nisko,czy facet powiedział...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malossi Zgłoś #14 Napisano 11 Kwietnia 2009 Było nisko, na samym poczatku załorzył tylko prawy przód i z nacikał na lewy blotnik i normalnie się zginał a tam gdzie był eibach to praktycznie nie było skoku ---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 13:59 ---------- Podsyłam link do sprężyn które kupiłem http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=6769&t_id=33&d_id=90418 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2009 Było nisko, na samym poczatku załorzył tylko prawy przód i z nacikał na lewy blotnik i normalnie się zginał a tam gdzie był eibach to praktycznie nie było skoku ---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 13:59 ---------- Podsyłam link do sprężyn które kupiłem http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=6769&t_id=33&d_id=90418 co ma piernik do wiatraka,no i co z tego że się nie ugiął,a jak ma być przy niższych sprężynach?przecież jak obniżasz to muszą być twardsze,chyba że obetniesz swoje oryginalne,sorki ale śmiać mi się chce jak ludzie chcą mieć coś sportowego bez utraty komfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malossi Zgłoś #16 Napisano 11 Kwietnia 2009 wiadomo że komfort napewno się traci ale wybó padł na eibach bo podobno najbardziej komfortowe i powinny obniżyć auto -30mm a po załorzeniu to nawet palec się nie mieścił więc coś jest nie tak miało być bez ingerencji w amortyzatory a raczej bez tego się nie obędzie wiec jak czytam że eibach -30mm idealnie współgra z seryjnymi amortyzatorami to niestety ale tak nie jest i teraz nie wiem co zrobić ---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:02 ---------- dodam jeszcze że mój passat siedzi na 18 calowych felgach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malossi Zgłoś #17 Napisano 14 Kwietnia 2009 Witam,widze że nie ma chętnych do pomocy ale troche się dowiedziałem i najprawdopodobniej dokupie amortyzatory koni super sport i podobno bedzię wtedy to miało wszystko sens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #18 Napisano 16 Kwietnia 2009 Witam,widze że nie ma chętnych do pomocy ale troche się dowiedziałem i najprawdopodobniej dokupie amortyzatory koni super sport i podobno bedzię wtedy to miało wszystko sens ja mam springi eibacha na ori amorach z tym ze mam b5fl w kombi i tragedii nie ma;) Trzeba bylo sie przeejchac i ocenic.. a mechanior pewnie wciskal kit;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #19 Napisano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam,widze że nie ma chętnych do pomocy ale troche się dowiedziałem i najprawdopodobniej dokupie amortyzatory koni super sport i podobno bedzię wtedy to miało wszystko sens Zdecydowanie zmień amortyzator do tych sprężyn i po kłopocie. Masz foto jak ''nisko'' jest obecnie?? Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez pro rider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malossi Zgłoś #20 Napisano 17 Kwietnia 2009 Fotek jeszcze nie mam ale przymierzam się do kupna amortyzatorów koni 1110 co sądzicie o tym zestawieniu eibach -30mm plus koni 1110 ???? badz bilstein b6?? chodzi mi o zachowanie jak największego komfortu jeśli to możliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach