Slay Zgłoś #141 Napisano 29 Marca 2009 Po zlozeniu wszystkiego i wsadzeniu tego czujnika (...) swieci mi sie kontrolka ABSu To tam szukaj przyczyny.. na początek wyjmij go jeszcze raz i wyczyść. Jaki to błąd był? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dany Zgłoś #142 Napisano 29 Marca 2009 Kolego jesli moge to napiosze ci jutro bo zamula walnelem i zapomnialem jaki to byl blad. Sprawdze i napisze. Dzieki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dany Zgłoś #143 Napisano 30 Marca 2009 Witam ponownie. A wiec na VAGu wyskoczylo cos takiego"00287-ABS whel speed sensor:Rigt(G44) 35-00---. Nic wiecej nie bylo.Ktos wie o co w tym chodzi?Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #144 Napisano 30 Marca 2009 ABS whel speed sensor nie wiem na ile znasz angielski.. ale już sam opis mówi wystarczająco o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dany Zgłoś #145 Napisano 31 Marca 2009 JUz teraz wiem ze mam go wymienic.Ale i tak dzieki wielkie.A co do angola to nie jest zle,hehe.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trol2008 Zgłoś #146 Napisano 6 Kwietnia 2009 Witam mam następujący problem bo przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki na desce świecą po chwili kontrolki gasną( czyli te od abs'u i ESP tez) ale gdy chwile po tym odpalam samochód to na krótki czas obie kontrolki ABS i ESP znowu sie na moment zapalają po czym gasną. czym to może byc spowodowane ? zaznaczam ze wcześniej takie coś nie miało miejsca i wydaje mi sie ze zaczeło tak sie dziać po zmianie kół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wendkarz Zgłoś #147 Napisano 7 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam, Mam ten sam problem – zapalające się kontrolki ABS i ESP. Dzisiaj podłączyłem do VAG i wyszedł błąd nr 18 258 i 1542. Koledzy, prośba, – co to oznacza? Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT. Edytowane 12 Kwietnia 2009 przez wendkarz czujnik stopu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazejp Zgłoś #148 Napisano 8 Kwietnia 2009 Wykasuj błędy i wymień czujnik STOPU (ten w pedale hamulca) Koszt ~50-70zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ojciec Zgłoś #149 Napisano 8 Kwietnia 2009 W piątek miałem błąd polegający na świeceniu kontrolek ABS i ESP, a do tego czasami wywalało błąd ENGINE WORKSHOP i migająca kontrolka świec żarowych. Trochę się przestraszyłem, bo komunikat brzmiał groźnie. Telefon do przyjaciela, wycieczka do ASO, zakup włącznika świateł stopu (45 zł), wymiana zajęła mi może 5 min i problemu nie ma. Swoją drogą nie wiem co za kretyn w VW wymyślił, żeby zwalony włącznik świateł stopu był sygnalizowany ENGINE WORKSHOP... no comment. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #150 Napisano 8 Kwietnia 2009 przed wczoraj przerabialem ten problem ,kupilem zamiennik czujnika i nie moglem wykasowac bledu ,wiec zalozylem stary co nawalal od kilku tygodni ponownie a nowy oddalem do sklepu , co dziwne stary dostal drugiej mlodosci i juz drugi dzien nie nawala ,moze sie naprawil heheh zobaczy sie za kilka dni ,ale narazie cisza ,a kontrolki wyskakiwaly notorycznie .....http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8547&page=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #151 Napisano 9 Kwietnia 2009 Swoją drogą nie wiem co za kretyn w VW wymyślił, żeby zwalony włącznik świateł stopu był sygnalizowany ENGINE WORKSHOP... no comment. Światła STOP to jedne z ważniejszych świateł... celowo wywala taka poważną kontrolkę żeby się tym odrazy zająć. W moim starym BMW, gdzie nie było komputera i tylu kontrolek, światła STOP miały wspólny bezpiecznik razem z zestawem wskaźników. Jak się spalił to prędkościomierz obracał się razem z wskaźnikiem temperatury i obrotomierzem, ogólnie nie dało się nie zauważyć że coś jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #152 Napisano 11 Kwietnia 2009 Witam Obecnie po wymianie hamulców na większe co za tym idzie wymianie zwrotnic ... musze także wymienić czujniki ABS. Prosze o infromację czy warto zakupić taki zamiennik jak na tej aukcji http://www.allegro.pl/item595938490_czujnik_abs_przod_audi_a4_a6_vw_passat_4b0927803b.html (jakaś chińszczyzna - 138zł komplet)... czy to aż tak skomplikowane urządzenie że musi to być oryginał 650zł za komplet ?? mam do wyboru jeszcze firmę Herzog (218zł komplet) i Maxgear (208zł komplet). Prosze także o informację czy po wymianie czujników będzie potrzebna jakaś kalibracja w VCDS (VAG-COM). Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #153 Napisano 19 Września 2009 Dobra koledzy, może to przeoczyłem ale gdzie dokładnie mam sprawdzić ten czujnik ABS (gdzie to jest). Zapala mi się również ABS i kontrolka ESP. Oddałem auto na pranie tapicerki. Czy mogła w środku gdzieś dostać się woda i powoduje np. zwarcie? I jeszcze mądrzy ludzie podpowiedzcie czy można na myjni coś przypadkiem uszkodzić. Dzień przed zapaleniem się tych lampek myłem auto karcherem, wsadziłem pistolet między koło a błotnik i tam myłem dość dokładnie, mogłem coś uszkodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #154 Napisano 21 Września 2009 Dobra koledzy, może to przeoczyłem ale gdzie dokładnie mam sprawdzić ten czujnik ABS (gdzie to jest). Nie czujnik ABS a czujnik stop, jest on w środku auta koło pedału hamulca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #155 Napisano 21 Września 2009 OK. Dzięki. Jutro pogrzebę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eth_0 Zgłoś #156 Napisano 5 Października 2009 (edytowane) Podepnę się pod temat. Po wymianie tarcz w liczniku (była zdejmowana poduszka, kierownica itd) teraz mi się ciągle pali kontrolka ESP. Zapala się tak średnio po przejechaniu 4-5 km i świeci cały czas do póki nie zgaszę silnika. Z tego co się dowiedziałem to przyczyny trzeba szukać w ustawieniu tej taśmy w kierownicy. Jako że nie bardzo chcę się za to sam zabierać to mam pytanie ile powinna kosztować taka usługa (w Kielcach) coby mnie chłopaki za bardzo nie oskubały Aaaa i jeszcze jedno czy są jakieś przeciwskazania przed ciągłą jazdą z załączonym ESP (świecąca kontrolka)? Edytowane 7 Października 2009 przez eth_0 dodatkowe pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #157 Napisano 2 Listopada 2009 Koledzy w sobote zmienialem zwrotnice z prawej strony i wachacze, musialem wyjac i przelozyc do nowej czujnik ABS i po zamontowaniu wszystkiego zaczely mi sie swiecic kontrolki ABS i ESP i pokazuje blad 00285, po wykasowaniu bledu wystarczy tylko ruszyc i kontrolki znowu swieca, teraz niewiem czy czujnik wlozylem za daleko, bo uszkodzic raczej sie niemogl, co jeszcze moze byc powodem mojego problemu i czy trzeba ten czujnik jakos specjalnie ustawic, wszelkie informacje mile widziane. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pstrąg Zgłoś #158 Napisano 7 Listopada 2009 witam po odpaleniu samochodu i przejechaniu od 5 do 10 km zapalają się kontrolki ABS i ESP od pewnego czasu zapala się kontrolka wskazująca zużycie klocków hamulcowych (klocki zostały niedawno wymienione i są w dobrym stanie) nie wiem co robić PROSZĘ O POMOC !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wyczol444 Zgłoś #159 Napisano 8 Listopada 2009 Witam! Mnie równiez podczas jazdy zapaliły się kontrolki ABS i ESP do teka wydawało mi sie jakby auto dostało jakiś wibracji co może byc tego przyczyną? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki0271 Zgłoś #160 Napisano 21 Listopada 2009 Witam. Mam oto taki problem z abs i esp miałem uszkodzony sterownik pompy abs i czujnik przyspieszenia poprzecznego g 200 z g202 wymieniłem na nowe i po wykasowaniu błędów nie ma żadnego a kontrolki od absu i esp dalej świecą jaka może być przyczyna tego??Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach