Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W nazwiążaniu do zawieszenia : Zna ktoś zestaw firmy ATEC ponoć made in Germany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ze made in germany to nic nie znaczy, w chinach tez mogli to wyprodukowac.

co do atec to nic nie powiem bo pierwsze slysze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja narazie zrobilem 45tys na MS i zero luzu. W Belgii co prawda ale zawsze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdecydowalem sie i zalozylem w sobote po dwa gorne wahacze MS na przod, mechanik nie robil mi zbieznosci, czy to wymagane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zdecydowalem sie i zalozylem w sobote po dwa gorne wahacze MS na przod, mechanik nie robil mi zbieznosci, czy to wymagane ?
nie koniecznie jak nie ściąga to nie musisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masters Sport to szajs moj kierownik w pracy rok temu ponad założył 4 górne wahacze tej firmy do B5 LIFT a po świętach Wielkanocnych w tym roku już je wymieniał bo tak się tukły w sumie zrobił koło 30 tyś na Polskich drogach.Teraz założył TRW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masters Sport to szajs moj kierownik w pracy rok temu ponad założył 4 górne wahacze tej firmy do B5 LIFT a po świętach Wielkanocnych w tym roku już je wymieniał bo tak się tukły w sumie zrobił koło 30 tyś na Polskich drogach.Teraz założył TRW.

to mało 30 tys na tym zawieszeniu ?? jak na lemach robisz 70-90 tys na naszych drogach ;) (zależnie od tego jak i gdzie się jeździ)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Rafale,myślę że to niezły rezultat zważywszy na stan rodzimych dróg.Wszystko jest kwestią przebiegów jakie zaliczamy i pod tym kątem należy rozpatrywać zakup tych czy innych wahaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masters Sport to szajs moj kierownik w pracy rok temu ponad założył 4 górne wahacze tej firmy do B5 LIFT a po świętach Wielkanocnych w tym roku już je wymieniał bo tak się tukły w sumie zrobił koło 30 tyś na Polskich drogach.Teraz założył TRW.
kolego zastanów się co piszesz a potem pisz.30 tys na wahaczach za 600 pln to bardzo dobry wynik jak na polskie drogi.nie wszyscy tutaj robia 30k km w rok czy mniej, więc ludziom się opłaca założyć takie zawieszenie na 2 może 3 lata. ja 2 tygodnie temu wymieniłem dolnego tylnego banana na lema ale jeśli w najbliższym czsie pandie mi bastępny to bez zastanowienia wymienie całe zawieszenie na ms.tyle w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, niewiem czy pomoge ale ja kupilem komplet wahaczy ruvillea i zrobilem na nich 38 tysiecy. Ostatnio bylem u mechanika bo pojawily sie stuki i myslalem ze pewnie ktorys sie wybil - okazalo sie ze wyrypala sie poduszka pod amortyzatorem (przy wymianie amorow nie wymienilem a to był błąd). Wniosek taki ze ze mechanik stwierdzil zero luzów na zawieszeniu (najlepiej sprawdzic jak zawias jest rozpiety) i można za rozsadne pieniadze kupic dobry zawias. Oczywiscie narazie to tylko 38 tysiecy... pozyjemy zobaczymy. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem że temat o MS ale jak piszecie to średnio wytrzymuję 20-30 tys, co przy moim przebiegu wychodzi 2 razy rocznie zmiana, dlatego byłem skłonny kupić Lampordery ale na allegro są jakieś Meyle HD, zna ktoś to zawieszenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na allegro są jakieś Meyle HD, zna ktoś to zawieszenie?

Ja na nim jezdze, zrobilem juz 40 tys km, ale wiekszosc w niemczech.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wnioskuję że wszystko jak na razie ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście również polecam MS. Pierwsza wymiana w Pasku była na LAMO koszt 1500zł, efekt... Rok czasu ( 35tyś. km) I z górnych nie było co zbierać... zaryzykowałem wymieniłem na MS i efekt ten sam.. Rok czasu około 35 tyś.. i wahacze do wymiany... efekt końcowy ... 1000zł w kieszeni... Pozdrawiam.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam z lekka bo już pisałem w tym temacie .Zrobiłem jakieś 20 tys.km na MS i jest ok, teść założył Febi za 3x więcej(zrobił ok 35 tys.km) i dzisiaj miałem okazję pojeździć- tragedia rozleciało się, teść załamany.Więc już wiem że nie warto przepłacać bo nasze drogi i tak pochłoną każde aluminium(bez różnicy na markę).Na to wychodzi, że szkoda przepłacać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż to,zregenerowałem w marcu 2010 roku,po dzis dzień bez jakichkolwiek luzów.Kwota 450 zł okazała się naprawdę trafną inwestycją...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak czytam te wszystkie opinie o MS i LM to dochodzę do wniosku że na nasze polskie drogi czy to oryginał czy dobra podróbka siada mniej więcej po tym samym czasie więc po co przepłacać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, a mnie interesuje jedna sprawa! na stronie producenta MasterSport Automobiltechnik komplet wachaczy MS kosztuje 1150zl a cena na allego lub innych sklepach w granicach 600zl.

wiec jakie wnioski z tego wyciagnac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rowny rok temu zalozylem Master Sporta do 2,5 TDI. Zrobione jest 26tys km i wszystko z nimi OK. Czynnikiem ktory mnie do nich przekonal byla gwarancja - 2 lata lub 80tys km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, a mnie interesuje jedna sprawa! na stronie producenta MasterSport Automobiltechnik komplet wachaczy MS kosztuje 1150zl a cena na allego lub innych sklepach w granicach 600zl.

wiec jakie wnioski z tego wyciagnac??

 

Stawiam na to, że sklepy biorą duże ilości zawiasków i innych części i mają w związku z tym spore rabaty.

Klient detaliczny w hurtowni motoryzacyjnej nie ugra zbyt wiele, i bardzo często kupi tę samą część o wiele taniej w małym sklepie;)

Edytowane przez Buszmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności