tppl1986 Zgłoś #701 Napisano 3 Lutego 2013 Moje TRW były kupione w Polsce, więc może tu jest przyczyna. Niedawno zmieniałem wszystkie dolne i była tam data 2005, były to LMO, domniemam że pasek przejechał na nich ok 200 tkm z czego tylko 60 tkm po naszych polskich drogach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #702 Napisano 3 Lutego 2013 Kolego jakie pieniądze zapłacisz taki towar dostajesz, mi górne TRW wytrzymały prawie 60 tkm ale góra TRW kosztowała ok 300 zł, a tu masz cały komplet 500 zł więc różnica jest. Widzisz kolego Ty dałeś 300 za TRW i zrobiłeś 60 tyś a ja na MS zrobiłem 50tyś a kosztowały 160 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #703 Napisano 3 Lutego 2013 Widzisz kolego Ty dałeś 300 za TRW i zrobiłeś 60 tyś a ja na MS zrobiłem 50tyś a kosztowały 160 zł Wszystko ok ale na jakich felgach jeździłeś? Ja na 17' połowę tego dystansu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #704 Napisano 3 Lutego 2013 Wszystko ok ale na jakich felgach jeździłeś?Ja na 17' połowę tego dystansu. Ją też połowę na 17 i do tego po nie najlepszych drogach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #705 Napisano 3 Lutego 2013 Uświadomiłeś mnie więc w przekonaniu że MS to nie najgorszy towar, zobaczę ile teraz zrobię pasiorkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #706 Napisano 3 Lutego 2013 Też muszę wymienić lewego banana i chyba zdecyduje się na MS. Auto mało jeździ i szkoda mi dawać za Lema 280 pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_lis Zgłoś #707 Napisano 11 Lutego 2013 Witam, muszę wymienić zawieszenie może sie ktoś wypowiedzieć na temat firmy VACARO... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #708 Napisano 11 Lutego 2013 Witam, muszę wymienić zawieszenie może sie ktoś wypowiedzieć na temat firmy VACARO... człowieku to jest wątek o Master Sport a nie o jakimś tam VACARO ja pierwszy raz słysze taką nazwe zresztą większość też zapewne więc daruj sobie jakieś gówno no name kup MS i nie zaśmiecaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarvip Zgłoś #709 Napisano 11 Lutego 2013 Zeszłej jesieni zamontowałem MS. Do teraz zrobiłem 25 tysi i na razie zero luzu. Na dniach wymienię amorki. Pasat jeździ na 17stkach latem i 16 zimą. Więc póki co naprawdę nie mogę złego słowa powiedzieć o MS. Pamiętam że kupiłem jakieś wzmocnione za 650 albo 680 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej 77 Zgłoś #710 Napisano 12 Lutego 2013 witam chce zamowic zawieszenie na znanym portalu aukcyjnym mam pytanie odnosnie sworznia a własciwie rozmiaru passat poliftowy 1 rej 11-2000 nr vin 3bz1e080474 czy ktoś się orientuje jaki ma być? moze ETKa coś powie... za odp. z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #711 Napisano 12 Lutego 2013 witamchce zamowic zawieszenie na znanym portalu aukcyjnym mam pytanie odnosnie sworznia a własciwie rozmiaru passat poliftowy 1 rej 11-2000 nr vin 3bz1e080474 czy ktoś się orientuje jaki ma być? moze ETKa coś powie... za odp. z góry dziekuje Z miana byla jakos pod koniec 2003r i w tym jest na 100% sworzen o rozmiarze 16mm, wiec w Twoim powinien byc ten szerszy, 21mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej 77 Zgłoś #712 Napisano 12 Lutego 2013 To mi namieszali bo sprzedawca twierdził że szystkie "polifty"miały inny sworzeń... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #713 Napisano 12 Lutego 2013 To mi namieszali bo sprzedawca twierdził że szystkie "polifty"miały inny sworzeń... W polifcie zmienil sie chyba producent wahaczy a pozniej jakos pod koniec 2003 roku byla zmiana sworznia,(w Audi juz 2001 byla zmiana sworznia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil Zgłoś #714 Napisano 17 Lutego 2013 Panowie ja na MASTERSPORT ZROBIŁEM PRAWIE 60000KM.Zawias gwintowny felga lato zima 17 i zawias daje narazie rade:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #715 Napisano 17 Lutego 2013 Panowie ja na MASTERSPORT ZROBIŁEM PRAWIE 60000KM.Zawias gwintowny felga lato zima 17 i zawias daje narazie rade:-) No proszę można? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lachtom Zgłoś #716 Napisano 17 Lutego 2013 Ciekawe opinie. Zakładałem kiedyś gościowi MS cały komplet bo chciał go od razu sprzedać. Facet jednak stwierdził że skoro już zainwestował te 600 zł to może jeszcze chwile pojeździ. Końcówek nawet nie zakładaliśmy bo sprzedawca powiedział że stare używane są na pewno lepsze. Pierwsze stuki górnych wahaczy pojawiły się po tygodniu i klient załamany:P Ciekawe od czego to zależy że jednym wytrzymują 60 tys a jednym 5 tyś... Pewnie od dróg. Z mojego doświadczenia polecam LMO TRW Mayle i z troche tańszych a sprawdzonych Moog i RTS, nie polecam Krafta, Harta i MS. Miałem wcześniej Audi A6 98 i właśnie kupowałem sobie przez jego 3 letnią (60tyś km) kadencję u mnie takie tanie wahacze. Przez te 3 lata wydałem na nie 2 tys zł, a do tego co miesiąc posiadówka w garażu i wymiana. Żałowałem że od razu nie wymieniłem całego kompletu LMO za 1600 zł. Kolega ma je w passku już 100000km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil Zgłoś #717 Napisano 18 Lutego 2013 koledzy jest mastersport i mastersport.jak kupowalem ostatnio tarcze i klocki to pogadalem chwile ze sprzedawca i on sprzedaje zwykly zawias mastersport a ja mam mastersport+20% i sobie chwale:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #718 Napisano 18 Lutego 2013 (edytowane) Może ja też się wypowiem Przy przebiegu 330tyś wymieniłem całe kompletne zawieszenie na LEMFOLDERA kupowałem cały komplet od naszego forumowicza kolegi WESO. Auto jeździło na Kicie a później na gwincie i felgach 17" ostatnio byłem na przeglądzie jak i u mechanika. Zero luzów itp a przebieg w tym momencie wynosi 410tyś. Komplet zawieszenia kosztował prawie 1700zł Dodam jeszcze że auto kupowałem z przebiegiem 300tyś i było tam zawieszenie zamontowane TRW. Edytowane 18 Lutego 2013 przez WojtasTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #719 Napisano 19 Lutego 2013 i pewnie jeszcze długo pojeździ:) wczoraj miałem klienta który Krafta wsadził i po 10 tys wymieniał znowu;d, tym razem szukał czegoś porządnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mishaq Zgłoś #720 Napisano 29 Marca 2013 cześć plan miałem taki- przejeździć jeszcze zimę na tym co mam a następnie wymienić na Master Sporta. dziś przeglądam allegro i patrzę a tu http://allegro.pl/zestaw-wahacze-kraft-vw-passat-audi-a4-a6-germany-i3110927758.html cena co najmniej dziwna koledzy MS czy Kraft? ile powinien policzyć mechanik za wymianę całego zawieszenia? (prosze podajcie widełki) pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach