Wojciechpop Zgłoś #301 Napisano 15 Lutego 2010 (edytowane) Więc ty też robić będziesz ori fabryke te graty kupiłeś na allegro czy inna droga szroty ja narazie same czujniki używane bym zamontował by diagnosci byli zdezorientowani hheeh bo czekam narazie na lampy ori może dziś będą Pozdrawiam:) Robek, przeczytaj ten wątek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=35145 a dowiesz się że też zabieram się za tę "robotę" - na razie "jak pies do jeża", ale nie posiadam garażu, a warunki jakie są każdy widzi. Jak do tej pory w moim pasku siedzą lampki (ori bixenony), spryskiwacze lamp oraz regulator ściemnienia deski rozdzielczej. Samopoziomowanie muszę założyć do końca kwietnia (przegląd). Teraz trwa zbieranie gratów. Tak, kupiłem wszystko na alledrogo. Edytowane 15 Lutego 2010 przez Wojciechpop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #302 Napisano 15 Lutego 2010 . Teraz trzeba kupic mocowanie na tył (może uda sie złapać od Bartka) jeśli masz standardowe zawieszenie to proszę bardzo mam takowe Samopoziomowanie muszę założyć do końca kwietnia (przegląd). hehe to tak samo jak ja, również przegląd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #303 Napisano 16 Lutego 2010 jeśli masz standardowe zawieszenie to proszę bardzo mam takowe Wydaje mi sie że tak (a nawiasem mówiąc - to jaka jest róznica?, w jaki sposób to ocenic?), Bartek napisze do Ciebie na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #304 Napisano 16 Lutego 2010 Wydaje mi sie że tak (a nawiasem mówiąc - to jaka jest róznica?, w jaki sposób to ocenic?) we wlepce powinien być kod jaki auto ma zawias a na oko to jak między kołem a krawędzią błotnika masz około 5cm prześwitu to powinieneś mieć standardowe zawieszenie, zresztą porównaj fotki mojego auta z Twoim to zobaczysz różnicę o ile masz zawieszenie standardowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GROSZEK_VW Zgłoś #305 Napisano 17 Lutego 2010 sorki nie czytalem calego tematu, udalo sie komus to zrobic, jaki koszt zestawu! przecztam temat w pozniejszm czasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gismo Zgłoś #306 Napisano 10 Marca 2010 (edytowane) Mam pytanie dotyczące montażu spryskiwaczy w 3b5 (tych od Skody), tzn. chodzi mi o to gdzie dokładnie zamontować spryskiwacze, czy do belki, czy do plastikowych elementów, w jakiej odległości od lampy mają być otwory w zderzaku. __________ Mój passat 1,9 tdi AFN Edytowane 10 Marca 2010 przez gismo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #307 Napisano 10 Marca 2010 w jakiej odległości od lampy mają być otwory w zderzaku. Miejsce na otwory w zderzaku jest oznaczone od wewnętrznej strony zderzaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #308 Napisano 10 Marca 2010 może jest chętny co mi spryskiwacze zamontuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #309 Napisano 10 Marca 2010 może jest chętny co mi spryskiwacze zamontuje ktos kto to montował na pewno się nie zgodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość daazz Zgłoś #310 Napisano 11 Marca 2010 witam!!!!Jakby ktoś potrzebował to mam wężyki do sprysków oraz dodatkowy zbiorniczek do sprysków do b5 przed liftem koszt 60zł.0-889-575-030. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #311 Napisano 11 Marca 2010 ktos kto to montował na pewno się nie zgodzi Święte słowa, ja jak i Kacza juz nigdy nie chcemy widziec tych spryskow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #312 Napisano 12 Marca 2010 Święte słowa, ja jak i Kacza juz nigdy nie chcemy widziec tych spryskow... A ja przybieram się do montażu, ale czytając Wasze wypowiedzi to coraz bardziej się do nich zniechęcam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #313 Napisano 12 Marca 2010 Święte słowa, ja jak i Kacza juz nigdy nie chcemy widziec tych spryskow... eee tam dramatyzujecie panowie, montaż sprysków jest o wiele przyjemniejszy niż montaż tempomatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #314 Napisano 15 Marca 2010 może jest chętny co mi spryskiwacze zamontuje Paweł, daleko nie mam do Ciebie więc kiedyś możemy się pobawić w montaż!!! Robiłem to u siebie tyle że 3BG, ale podejrzewam że o to samo chodzi :-). ---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 11:15 ---------- ktos kto to montował na pewno się nie zgodzi Eeeee tam, ja większych problemów z montażem nie miałem więc czemu nie?? Gorzej było zdecydowanie z tempomatem jak już pisał Bartek (MR X). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #315 Napisano 15 Marca 2010 Sąsiad ma Octavie ze spryskami i je klnie. Po użyciu ich zachlapana jest cała maska a one mało co dają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #316 Napisano 15 Marca 2010 Paweł, daleko nie mam do Ciebie więc kiedyś możemy się pobawić w montaż!!! Robiłem to u siebie tyle że 3BG, ale podejrzewam że o to samo chodzi :-). Zapraszam P.S. u mnie będzie TOTAL rzeźba :D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #317 Napisano 16 Marca 2010 Zapraszam P.S. u mnie będzie TOTAL rzeźba :D:D:D Hihihihi, dlaczego tak twierdzisz?? Czyżby części które miałyby być użyte do montażu leżały tylko obok ori ?? Zdecydowanie inny będzie montaż sprysków (bo do zderzaka a nie do belki jak w 3BG - chyba się nie mylę) ale pozostałe rzeczy powinny wyglądać podobnie (podłączenie nowej wiązki pod przekażnik i pompkę). Paweł napisz jaki masz bezpiecznik do wycieraczek - podaj jego nr lub nr katalogowy, jeżeli masz 377 - to będzie taki sam manewr jak w 3BG. Wtedy zmiana przekaźnika no i dołożenie kilku przewodów i cieszymy się ubywającym płynem ze zbiorniczka i mokrą maską auta . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #318 Napisano 16 Marca 2010 Mr. X tempomat to u mnie zakladalem w niecala godzinke ale spryski to z kaczą robilismy chyba 2 dni... Tyle, ze bylo rzezbienie z kompletu od Octavi II... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #319 Napisano 16 Marca 2010 spryski to z kaczą robilismy chyba 2 dni... Tyle, ze bylo rzezbienie z kompletu od Octavi II... no tak to jest jak się adaptuje coś z innego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #320 Napisano 16 Marca 2010 Mr. X tempomat to u mnie zakladalem w niecala godzinke ale spryski to z kaczą robilismy chyba 2 dni... Tyle, ze bylo rzezbienie z kompletu od Octavi II... A ja miałem zupełnie odmienną sytuację, ale wszystko robiłem na oryginałach (prócz okablowania). Z tempomatem męczyłem się (głównie z wyjąciem jednego pina, którego trzeba było zastąpić pinem z wiązki) kilka dobrych godzin. Wyjęcie kostek pod komputerem też nie było łatwe (bardzo mało miejsca). Aż zastała mnie noc (robiłem pod blokiem) i musiałem skończyć następnego dnia. Natomiest spryski założyłem w 2-3 godziny. Najwięcej problemów sprawiła mi wymiana zbiorniczka na płyn. Pozostałe rzeczy poszły bardzo sprawnie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach