Endrju Zgłoś #241 Napisano 4 Października 2011 Czujniki przód/tył są sprawne na 100%.A skąd wiesz ,że czujniki są sprawne na 100%? Czasami miedzy ta powłoka robi się nieszczelność i wtedy piszczy, Vag nie pokazuje błędu z wierzchu nic nie widać a czujniki piszczą. Ktos poisywał juz na forum taki przypadek, po podmianie czujnika na inny wszystko było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalny Zgłoś #242 Napisano 4 Października 2011 Sprawdzałem czujniki Vagiem 5053. Opisałem to w poście #211 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #243 Napisano 4 Października 2011 Sprawdzałem czujniki Vagiem 5053. Opisałem to w poście #211Ja obstawiam jednak czujnik, jest pare tematów o czujnikach w b6 i są naprawdę dziwne rzeczy. Niby wszystko jest ok z czujnikiem a wywala błąd. Michał kiedys opisywał w któryms temacie taka sytuacje jak twoja po wymianie czujnika zamiennika za 50pln z allegro nastała cisza. Posprawdzaj jeszcze najpierw wszystkie kostki i psiknij jakimś preparatem do elektryki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalny Zgłoś #244 Napisano 4 Października 2011 Zapomniałem dodać, że jak wywaliło mi błąd czujnika przód lewy to od razu kupiłem nowy czujnik i go założyłem. Ale dalej było to samo, więc zacząłem sprawdzać tak jak w poście #211. Nowy czujnik podmieniałem również z pozostałymi z przodu. Wychodzi na to, że mam zapasowy czujnik. Nie wiem natomiast, czy sterowniki które wstawiałem w miejsce oryginału powinny zadziałać. Gdyby tak było, to zostaje już tylko szukać w instalacji elektrycznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #245 Napisano 4 Października 2011 Byc może że masz więcej niż jeden czujnik walniety. A sterownik ten który podmieniałeś ma takie same oznaczenia jak Twój? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalny Zgłoś #246 Napisano 4 Października 2011 Właśnie że nie. Ja mam 3C0 919 283 C, a podmieniałem na 3C0 919 283 i 3C 919 283 B. Takiego jak mój nie udało mi się dopaść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #247 Napisano 4 Października 2011 Właśnie że nie. Ja mam 3C0 919 283 C, a podmieniałem na 3C0 919 283 i 3C 919 283 B. Takiego jak mój nie udało mi się dopaść.No to może być właśnie też ten powód, nie znam się aż tak dobrze może ktoś odpowie Ci na to pytanie czy można podmieniać centralkę od pdc na inną niż powinna być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalny Zgłoś #248 Napisano 4 Października 2011 Też mam nadzieję, że ktoś mocno oblatany w temacie odpowie na moje pytania zawarte w poście #218. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonaventura Zgłoś #249 Napisano 6 Października 2011 Jakie czujniki do przodu-środek (chodzi o te chromowane). Są różne typy - literki po numerze "3C0919275" i nikt nie pisze, które literki symbolizują te chromowane PDC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #250 Napisano 7 Października 2011 Jakie czujniki do przodu-środek (chodzi o te chromowane). Są różne typy - literki po numerze "3C0919275" i nikt nie pisze, które literki symbolizują te chromowane PDC.to wystarczy ? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonaventura Zgłoś #251 Napisano 7 Października 2011 Dzięki kolego, czy orientujesz się, jaka jest różnica pomiędzy czujnikiem chromowanym a srebrnym matowym, i czy mogę użyć tego drugiego zamiast chromu, który ma złą reputację (mi zepsuły się oba)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #252 Napisano 7 Października 2011 Wymienic na zwykly możesz, ja tak mialem przez tydzień (srebrny zamiast chromowanego) ale tak raziło po oczach ze zmieniłem na chrom znów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #253 Napisano 7 Października 2011 jaka jest różnica pomiędzy czujnikiem chromowanym a srebrnym matowym, i czy mogę użyć tego drugiego zamiast chromu (srebrny zamiast chromowanego) ale tak raziło po oczach ze zmieniłem na chrom znów dokładnie, nie sądzę, by to dobrze wygladało. Na aledrogo powinieneś dostać takie czujniki, ja znalazłem z tourana z 2008r (3C0919275 R), za dwa dałem 160 pln i jak narazie problemów nie mam, deszcze były, jeszcze teraz czekać na mróz. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonaventura Zgłoś #254 Napisano 7 Października 2011 Tak też myślałem, problem w tym, że aktualnie jedyna oferta z literką "R" do 199,- za sztukę (używane Valeo). Trochę drogo. Wygląda na to, że wszystkie inne się nie nadają, bo mają inaczej usytuowane gniazo (pod kątem 90 stopni do powierzchni czujnika, a powinno być na wprost). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #255 Napisano 8 Października 2011 ja do siebie w środe/wtorek zakładałem nowy czujnik chromowany (wymiana banalna, bez zdjemowania zderzaka jak co poniektórzy piszą) końcówka J, i wtyczka była pod kątem 90 stopni jak w oryginale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #256 Napisano 8 Października 2011 (wymiana banalna, bez zdjemowania zderzaka jak co poniektórzy piszą)gdzieś jest opis, ale czy tam było coś o zdejmowaniu zderzaka.. raczej nie jeśli chodzi o te chromowane, to tylko gril i już. końcówka J jest z innego rocznika. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4riusz Zgłoś #257 Napisano 19 Listopada 2011 pytanie do pawaroti: udalo mi się zdjąć tę zaślepkę o której piszesz, ale pod nią nie mam dostępu do tej plastikowej śruby która trzyma lampę, jaki jest więc sens jej zdejmowania? jak się dostać do tej śruby? jeśli pamiętasz napisz łopatologicznie jak wyjąć tę lampę, dzięki Cały proces jest prosty. Ja mam kombi i jedyną rzeczą z jaką miałem największy problem było ściągnięcie zaślepek tylnych lamp (odblasków widocznych po otworzeniu klapy). Aby je wyjąć najlepiej wsunąć cienki śrubokręt w zaznaczonym na poniższym zdjęciu miejscu i odginać zatrzaski popychając rączkę śrubokrętu w stronę środka zaślepki. jednocześnie drugim należy podważyć zaślepkę od dołu. Odkręcamy mocowanie lampy i wyciągamy ją. Ja popchnąłem jedną ręką z tyłu dociskając lampę w kierunku przodu samochodu, wtedy lekko wysunie się poza obrys karoserii. Należy złapać za wysunięty fragment (paznokciami bo za wiele się nie wysunie) i spokojnie pociągnąć w kierunku tyłu auta. Zdjęcia uchwytów i gniazd w których siedzą poniżej: trzecie zaznaczenie to miejsce pod zaślepką gdzie lampa jest przykręcona śrubą (plastikową) u mnie z jedenj strony był wkręt metalowy a z drugiej urwana śruba. Odkręcamy uchwyty na bagaże i zdejmujemy roletę bagażnika, siatkę oraz kładziemy siedzenia. Wtedy łatwiej odchylić plastiki. Boczek zdejmuje się odciągając go - jest tam kilka zatrzasków z których musi wyskoczyć. Trzeba w pierwszej kolejności zdjąć plastik trzymający podsufitkę, potem odkręcić uchwyty i zdjąć boczek. + (czerwony przewód centralki parktronika) wpiąłem w jeden z cieńszych przewodów w miejscu zaznaczonym elipsą - wszystkie są szare więc trzeba badać próbówką - grubsze prowadzą do anteny, GPS. Te szare przewody łączą się z kolorowymi poprzez złącze znajdujące się w miejscu zaznaczonym prostokątem. Prawdopodobnie należy się wpiąć w szary który odchodzi od czarno/czerwonego we wtyce - ale tego nie mogę potwierdzić. - (czarny przewód centralki) ja wpiąłem w brązowy od gniazda 12V. Można też wkrętem do karoserii. Poza tym ściągnięcie zderzaka, wywiercenie otworów i ponowne złożenie jest banalne. Miejsca na czujniki są zaznaczone po wewnętrznej stronie zderzaka a sam zderzak od góry przykręcony jest śrubami właśnie pod lampami, kolejnych śrub należy szukać w nadkolach i od spodu zderzaka. Mam nadzieję, że mój opis komuś się przyda. U mnie lampy ktoś już wcześniej wyciągał i jeden uchwyt miałem uwalony (jak widać na załączonym obrazku). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #258 Napisano 19 Listopada 2011 Też kiedyś zabierałem się za sam odblask. Okazało się, że trzeba zdjąć cały czarny trójkąt, w którym jest odblask... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4riusz Zgłoś #259 Napisano 20 Listopada 2011 Też kiedyś zabierałem się za sam odblask.Okazało się, że trzeba zdjąć cały czarny trójkąt, w którym jest odblask... Od razu tak pomyślałem jak zobaczyłem że pod odblaskiem nic nie ma, teraz gdzie podważyć tę czarna osłonę żeby nic nie połamać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #260 Napisano 20 Listopada 2011 Ona dosyć lekko wychodzi, więc nie ma obaw... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach