mielke Zgłoś #61 Napisano 25 Maja 2011 Przy zapalonym silniku przy skręcie w lewo jest taki skok kierownicy. ruch w lewo-skok, ruch w lewo-skok i tak na calej długości listwy. Na zgaszonym silniku nie ma skoku i wszystko dzieje się tylko w lewo. ??? maglownica do regeneracji raczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polakpotrafi23 Zgłoś #62 Napisano 23 Sierpnia 2011 Witam Panowie, nie chciałem zakładać podobnego tematu i pytam tutaj, a mianowicie chodzi mi czy przy wymiana osłony drążka kierowniczego (harmonijka) trzeba później robić zbieżność. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #63 Napisano 23 Sierpnia 2011 a mianowicie chodzi mi czy przy wymiana osłony drążka kierowniczego (harmonijka) trzeba później robić zbieżność. ? Jak uda Ci się wkręcić/ustawić końcówkę drążka w takim miejscu jak przed wymianą to nie, ale warto sprawdzić po zrobieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rokefeler Zgłoś #64 Napisano 29 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam.passat b4 1.9 tdi 1Z.Mam luz na jablku maglownicy z lewej strony.Mam pytanie do osob ktore mialy z tym doczynienia :jakim kluczem i z ktorej strony podejsc zeby wykrecic to jablko.Moze ktos zna cene tego elementu.Pozdrawiam PS.Znalazlem odpowiedz w innym watku na forum .Post mozna skasowac Edytowane 30 Kwietnia 2012 przez rokefeler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostry4td Zgłoś #65 Napisano 17 Września 2012 Cięzko szła Wam ta śruba do regulacji luzu na maglownicy? Ja jak próbowałem nią kręcić to musiałem sie nieźle zapierać i nie wiem czy nie dokręciłem jej za mocno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #66 Napisano 30 Września 2012 (edytowane) Dokładnie u mnie jest to samo nie idzie w ogóle przekrecic ta sruba tam jest normalny gwint czy lewy? Czytałem na forum audi, ze nie powinno sie jej kręcić bo nie służy ona do kasowania luzu Edytowane 30 Września 2012 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #67 Napisano 6 Listopada 2012 byłem u mechanika żeby mi dociągnął tą śrubę i ogólnie podpytać, a on mówi że nie można tego robić, bo kierownica może się zablokować. Mówił też że miał taki przypadek, że przykręcił trochę tą śrubę i wszystko było dobrze do momentu kiedy nie wiadomo kiedy przy skręcaniu zablokowała sie zupełnie kierownica. Czy to prawda, czy w Passacie nie ma takich obaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #68 Napisano 6 Listopada 2012 Prawdopodobnie wewnątrz maglownicy na tej srubie znajduje sie plastykowy element po którym porusza sie listwa zebata i jesli ja za bardzo dociagniemy to bedzie sie ciezej krecic kierą i dlatego pewnie nie zalecają tego robic ale ze polak wszystko potrafi to jest jak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #69 Napisano 4 Czerwca 2013 Panowie mam taki problem z maglownicą iż diagnosta stwierdził że ma ona luzy to samo potwierdził mój mechanik. Dodam że płynu nie ubywa. Do wymiany mam też prawy drążek kierowniczy("krótki"-tak się nazywa?). Dopiero na dużych dziurach słychać lekkie stuki i przy jeździe po kostce, czy można z takimi luzami na maglu normalnie jeździć? Była regenerowana jakieś 15 miesięcy temu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mishaq Zgłoś #70 Napisano 25 Czerwca 2013 odgrzebuje temat inwestycje w moim passeratti przewyższają już kwote za jaką sprzedałem mojego mercedesa e klase. ale teraz o moim problemie. wymienione ostatnio (3 tys km temu) kompletnie zawieszenie (wszystkie wahacze) końcówki drążków wraz z drążkami osłony maglownicy przeguby zew, wraz z osłonami podczas skręcania w lewo (jak kręce bardzo powoli) kierownica działa skokowo. słychać coraz głośniejszy syk, i jest przeskok kiery. jak się kręci energicznie to syku ani skokowego działania raczej nie czuć. jak normalnie stojąc zaczne kręcić w lewo jest puknięcie na początku zawsze. przekładnia sucha, nic nie cieknie nic nie ubywa chciałem się zapytać jak się dokładnie kasuje sie ten luz, czy ktoś może (w styku forum) instrukcje krok po kroku w odpowiedzi zawrzeć. wiem, że jest śruba do kasowania luzu, wiem że klucz 18mm z przedłużką, ale czy wystaczy tym jednym kluczem przekręcić? jak w mercedesie kiedyś kasowaliśm luz, to się rozkręcało taką większą śrubę, mniejszą w środku ustawiało się kasowanie luzu, a następnie kontrowało tą mniejszą. tu jedynie jedną śrubką? na około śruby jest podziałka, ile pi razy oko dokręcić na początek? jak dlugą przedłużkę szykować? na kanale dam radę? bardzo dziękuje za odpowiedzi, temat jest dla mnie pilny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mishaq Zgłoś #71 Napisano 30 Czerwca 2013 8850 piszesz w wieli wątkach bez większego sensu, po co? jak twoje odpowiedzi nie wnoszą nic do tematu to się nie udzielaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
padma Zgłoś #72 Napisano 11 Września 2015 Witam może mi ktoś doradzi, podpowie. Miałem wyciek z magla plus lekkie stuki tydzień temu oddałem do regeneracji i dziś jest taki problem że wycieku nie widać a głuche stuki podczas jazdy na zakrętach prawo/lewo, jazda po kostce słychać. I czy mi w takim przypadku może pomóc ta regulacja na śrubie magla ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #73 Napisano 11 Września 2015 mialem podobne stuki gorne wachacze dokladnie sprawdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
padma Zgłoś #74 Napisano 12 Września 2015 Witam. Może opiszę co robili w moim maglu: Polerowanie listwy, kpl. uszczelniaczy, łożysk, tulejek, regulacja dwie nowe osłony. To jest opis z mojej 6 miesiecznej karty gwarancyjnej. Z kim nie rozmawiam mówi mi że to winowajcą nadal jest magiel ale sam już nie wiem co mam dzwonić do nich opisać problem i co znowu mam na własny koszt wyjmować magiel + geometria ...ręce opadają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach