Danek75 Zgłoś #41 Napisano 26 Października 2009 A jak chcesz ją kręcić? Na czuja? Tam masz przecież wyskalowanie wkoło śruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markom13 Zgłoś #42 Napisano 29 Marca 2010 (edytowane) Niektórzy lubia wszystko na czuja Sorki ,ale nie mogłem sie powstrzymać .A poza tym widze,ze prawie we wszystkich emigrantach jest polski charakter. Kazdy jedzie po angielskich/hiszpanskich/irlandzkich mechanikach,po cenach za usługi,itd. Panowie,popatrzcie troche na siebie.Wiem ,ze angole moze i nie grzeszą inteligencją /niektórzy/ ,ale zeby zaraz po nich tak jechac ? Oni sie nie pieradcza w jakies regeneracje,naprawy,jak ich stac to wymieniają na nowe/oryginalne i jada dalej.Nie chcielibyscie tak ? Zawsze nowe,zawsze oryginalne? Poza tym ,ja znam mechaników/warsztaty co robia wszystko ,cuda takie ,o których nie wiedziałem w PL,bo mają warunki,kase i sprzet.Ale trzeba takich magików niestety troche poszukac. A ceny ? Pewnie ,jak Ci mówią ,ze masz zapłacic za wymiane przekładni 400Euro/Funtów to szlag Cie trafia ,bo w PL bedzie za 400zł lub taniej. Ale zarabiac ponad 6 funtów/minimum/ na godzine to bys chciał.Zastanówcie sie troszke koledzy...... Sam tu siedzie /UK/ ,sam narzekam na jakies pierdoły,ale nie wygłaszam tego wszem i wobec. Tu trzeba zyc po ichnemu i wszystko bedzie ok. A teraz czekam na gromy z jasnego nieba od Was. A modów przepraszam za OT.Jesli mocno razi to wywalcie to. Pozdrawiam. Edytowane 29 Marca 2010 przez markom13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #43 Napisano 31 Marca 2010 Troche sie tu rozpedziles kolego.Temat troche tu inny jest niz zycie w U.K.I jesli mozesz to na priv wytlumacz mi co oznacza to powiedzenie OT?bo te OT to chyba nie za bardzo po polsku i do czego sie to odnosi to juz zupelnie nierozumiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dkalicki Zgłoś #44 Napisano 2 Czerwca 2010 Panowie Wymieniłem pompę od wspomagania bo sie rozsypała zalany płyn wszystko oki przejechałem 1000 km i zaczyna ginąć wspomaganie po około 10 minutach jazdy po mieście ciężko chodzi kierownica jakby nie było wspomagania. samochód postoi trochę zgaszony i jest dobrze ale znowu na pare minut jazdy. Pompa nie cieknie nigdzie nie ma ubytków płynu Słyszałem że w przekłądni są jakieś zaworki czy to prawda prosze o pomoc VW Variant 1,9 TDI AFN automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #45 Napisano 3 Czerwca 2010 (edytowane) Kolego dkalicki,przy tych objawach,tzn.po nagrzaniu płynu brak wspomagania czeka Cię znów wymiana pompy.Z eby być na 100% pewnym,najlepiej by było podjechać do serwisu i sprawdzic ciśnienie pompy na nagrzanym plynie. Ja stawiam na pompę. Edytowane 3 Czerwca 2010 przez jurekjp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dkalicki Zgłoś #46 Napisano 3 Czerwca 2010 Kolego jurekjp dzienki za ceną wskazowke jutro bede sprawdzał ciśnienie ta pompa od samego poczatku nie robila tak jak trzeba było czuć lekkie drzenie w kierownicy podczas skrecania. Mam nadzieje ze mi ja wymienia w ramach gwarancji pozdrawim. Zdam relacje jak to sie bedzie toczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dkalicki Zgłoś #47 Napisano 6 Czerwca 2010 Kolega jurekjp pomógł Ciśnienie pompy wspomagania przy rozgrznym silniku 60 bar/100 obr 110 bar/4000 obr. badanie wykonano za pomocą testera TECNOSIR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #48 Napisano 6 Czerwca 2010 Cieszę sie,że mogłem Ci kolego pomóc.W koncu po to jest to FORUM.Dariusz,tak z ciekawości napisz,czy pompę miałeś po regeneracji,używkę czy nówkę a jeżeli tak to jakiej firmy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dkalicki Zgłoś #49 Napisano 6 Czerwca 2010 Pompa była nowa nie wiem jaka firma wiem tylko że DUŃSKA jutro zdaje do reklamacji sprzedawca mówi że to pierwszy przypadek z tej firmy by pompa była niesprawna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #50 Napisano 7 Czerwca 2010 Prawdopodobnie duńczycy też w Chinach to robią. Gdyby udało Ci sie zdobyć nazwę tej firmy to warto by było umieścić na forum ku przestrodze przyszłych nabywców. Słowa sprzedawcy,że to dopiero pierwszy przypadek niesprawności pompy tej?? firmy i oczywiście jego wielkie zaskoczenie to normalne tlumaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dkalicki Zgłoś #51 Napisano 14 Czerwca 2010 Wstawiłem drugą pompę taką samą czekam na reklamację. Na razie chodzi dobrze tak jak powinna. Pompa firmy STEREX nr 145650001 8D0145156K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #52 Napisano 23 Czerwca 2010 Hej, ja mam luz tylko nie wiem gdzie . Po pierwsze jak krece kierownica szybko lewo prawo to czuc takie pukanie. Jak ostro hamuje to czuje ze kierownica mi sie lekko do przoedu przesuwa. Jak mam skrecona kierownice, np gdy wjezdzam na maly kraweznik zeby zaparkowac, to czuje jak cala kierownica mi sie podnosi i opada i jeszcze przy tym jest glosne pukanie. Ktos wie gdzie moze byc problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #53 Napisano 23 Czerwca 2010 czuje jak cala kierownica mi sie podnosi i opada Sprawdź czy maglownica jest dobrze dokręcona do nadwozia. 3 śruby- 1 pod akumulatorem, 2- obok serwa hamulców, 3- od spodu auta pod serwem (bardzo długi klucz jest potrzebny). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puotec Zgłoś #54 Napisano 9 Lipca 2010 W którym miejscu jest ta śruba do regulacji maglownicy? Czy to ta z gumową zaślepką?? Od spodu wygląda to tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #55 Napisano 9 Lipca 2010 Tak, to właśnie ta śruba do regulacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #56 Napisano 9 Lipca 2010 Tylko zrób to z czuciem, bo jak za mocno skręcisz, to ci kiera nie będzie wracać do pierwotnego położenia - gdy ją puścisz. A jak to w niewielkim stopniu tylko pomoże, to trzeba sie zainteresować drążkami wchodzącymi w magiel - mogą mieć luz na "jabłkach". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andre30 Zgłoś #57 Napisano 17 Września 2010 ja mam to samo w swoim pasku wymienilem pompe na nowa i do tego kupiona w serwisie vw koszt 800zl i po 12tys km zachowuje sie jakby miala juz za soba 200tys km i nie wiadmo dlaczego! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siedlik88 Zgłoś #58 Napisano 8 Kwietnia 2011 Witam.Taka sprawa.Słysze stuki przy gwałtownym poruszaniu kierownicy lewo-prawo.Podczas normalnej jazdy nic nie słychac,myślałem, że to może końcówki drążków lecz wymiana nic nie dała, drążki na czuja wydają się ok.Co zaobserwowałem że przy podniesionym lewym kołem(bez koła)-słychać stuki zaś prawa strona bez koła-bez oporu nic nie słychać kiedy założę koło już słychać.Zapodajcie jakieś sugestie, bo juz nie wiem co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siedlik88 Zgłoś #59 Napisano 14 Kwietnia 2011 nikt nie ma jakiś sugestii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypoo Zgłoś #60 Napisano 25 Maja 2011 Przy zapalonym silniku przy skręcie w lewo jest taki skok kierownicy. ruch w lewo-skok, ruch w lewo-skok i tak na calej długości listwy. Na zgaszonym silniku nie ma skoku i wszystko dzieje się tylko w lewo. ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach