Skocz do zawartości
Gość mc09

Luz na łączeniu drążka z maglownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Przy zapalonym silniku przy skręcie w lewo jest taki skok kierownicy. ruch w lewo-skok, ruch w lewo-skok i tak na calej długości listwy. Na zgaszonym silniku nie ma skoku i wszystko dzieje się tylko w lewo. ???:zeco
maglownica do regeneracji raczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, nie chciałem zakładać podobnego tematu i pytam tutaj, a mianowicie chodzi mi czy przy wymiana osłony drążka kierowniczego (harmonijka) trzeba później robić zbieżność. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mianowicie chodzi mi czy przy wymiana osłony drążka kierowniczego (harmonijka) trzeba później robić zbieżność. ?

Jak uda Ci się wkręcić/ustawić końcówkę drążka w takim miejscu jak przed wymianą to nie, ale warto sprawdzić po zrobieniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.passat b4 1.9 tdi 1Z.Mam luz na jablku maglownicy z lewej strony.Mam pytanie do osob ktore mialy z tym doczynienia :jakim kluczem i z ktorej strony podejsc zeby wykrecic to jablko.Moze ktos zna cene tego elementu.Pozdrawiam

PS.Znalazlem odpowiedz w innym watku na forum :).Post mozna skasowac :)

Edytowane przez rokefeler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cięzko szła Wam ta śruba do regulacji luzu na maglownicy? Ja jak próbowałem nią kręcić to musiałem sie nieźle zapierać i nie wiem czy nie dokręciłem jej za mocno...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie u mnie jest to samo nie idzie w ogóle przekrecic ta sruba :-( tam jest normalny gwint czy lewy? Czytałem na forum audi, ze nie powinno sie jej kręcić bo nie służy ona do kasowania luzu

Edytowane przez Awariall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem u mechanika żeby mi dociągnął tą śrubę i ogólnie podpytać, a on mówi że nie można tego robić, bo kierownica może się zablokować. Mówił też że miał taki przypadek, że przykręcił trochę tą śrubę i wszystko było dobrze do momentu kiedy nie wiadomo kiedy przy skręcaniu zablokowała sie zupełnie kierownica. Czy to prawda, czy w Passacie nie ma takich obaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie wewnątrz maglownicy na tej srubie znajduje sie plastykowy element po którym porusza sie listwa zebata i jesli ja za bardzo dociagniemy to bedzie sie ciezej krecic kierą i dlatego pewnie nie zalecają tego robic ale ze polak wszystko potrafi to jest jak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem z maglownicą iż diagnosta stwierdził że ma ona luzy to samo potwierdził mój mechanik.

Dodam że płynu nie ubywa. Do wymiany mam też prawy drążek kierowniczy("krótki"-tak się nazywa?). Dopiero na dużych dziurach słychać lekkie stuki i przy jeździe po kostce, czy można z takimi luzami na maglu normalnie jeździć? Była regenerowana jakieś 15 miesięcy temu.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odgrzebuje temat

 

inwestycje w moim passeratti przewyższają już kwote za jaką sprzedałem mojego mercedesa e klase. ale teraz o moim problemie.

 

wymienione ostatnio (3 tys km temu)

kompletnie zawieszenie (wszystkie wahacze)

końcówki drążków wraz z drążkami

osłony maglownicy

przeguby zew, wraz z osłonami

 

podczas skręcania w lewo (jak kręce bardzo powoli) kierownica działa skokowo. słychać coraz głośniejszy syk, i jest przeskok kiery. jak się kręci energicznie to syku ani skokowego działania raczej nie czuć. jak normalnie stojąc zaczne kręcić w lewo jest puknięcie na początku zawsze.

 

przekładnia sucha, nic nie cieknie nic nie ubywa

 

 

chciałem się zapytać jak się dokładnie kasuje sie ten luz, czy ktoś może (w styku forum) instrukcje krok po kroku w odpowiedzi zawrzeć. wiem, że jest śruba do kasowania luzu, wiem że klucz 18mm z przedłużką, ale czy wystaczy tym jednym kluczem przekręcić? jak w mercedesie kiedyś kasowaliśm luz, to się rozkręcało taką większą śrubę, mniejszą w środku ustawiało się kasowanie luzu, a następnie kontrowało tą mniejszą. tu jedynie jedną śrubką? na około śruby jest podziałka, ile pi razy oko dokręcić na początek? jak dlugą przedłużkę szykować? na kanale dam radę?

 

bardzo dziękuje za odpowiedzi, temat jest dla mnie pilny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8850 piszesz w wieli wątkach bez większego sensu, po co? jak twoje odpowiedzi nie wnoszą nic do tematu to się nie udzielaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam może mi ktoś doradzi, podpowie. Miałem wyciek z magla plus lekkie stuki tydzień temu oddałem do regeneracji i dziś jest taki problem że wycieku nie widać a głuche stuki podczas jazdy na zakrętach prawo/lewo, jazda po kostce słychać.

I czy mi w takim przypadku może pomóc ta regulacja na śrubie magla ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem podobne stuki

gorne wachacze dokladnie sprawdz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Może opiszę co robili w moim maglu: Polerowanie listwy, kpl. uszczelniaczy, łożysk, tulejek, regulacja dwie nowe osłony. To jest opis z mojej 6 miesiecznej karty gwarancyjnej.

Z kim nie rozmawiam mówi mi że to winowajcą nadal jest magiel ale sam już nie wiem co mam dzwonić do nich opisać problem i co znowu mam na własny koszt wyjmować magiel + geometria ...ręce opadają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności