markom13
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O markom13
- Urodziny 09.09.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Mazury-UK (W.Sussex)
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2008
-
Centralny zamek - uszkodzenia, problemy, dziwne działanie.
markom13 odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
SilkyBoy,nie wiem do kogo bijesz ,ale kazdy tu pisze na temat centralnego zamka. Jesli jestes moderatorem i razi Cie ten post to go usun,jesli nie to mysle ,ze lekko przesadzasz.Wybaczcie wszyscy za OT.Ale takie teksty mnie zawsze irytuja. -
Centralny zamek - uszkodzenia, problemy, dziwne działanie.
markom13 odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Koledzy dolacze sie do tematu. Moj kolega ma problem z centralnym.Robi sie tak: jesli zamyka drzwi z pilota czy zamka jest wszystko ok,wszystkie drzwi sie zamykaja. Otwierajac nie jest juz tak kolorowo. Z kluczyka za 1 razem otwieraja sie drzwi kierowcy,przekreci sie 2 raz ,otwieraja sie reszte drzwi i bagaznik.No niby wszystko spoko,ale juz otwierajac z pilota nie ma szans na otwarcie 3 drzwi i bagaznika.tylko kierowcy sie odryglowuja. Naciskajac guzik otwierania (na pilocie) widac jak tylne rygielki sie poruszaja ,cos tam tyka w drzwiach ,ale niestety nie otwiera.Podlaczylismy VAG-a i pokazuje takie bledy: Address 46 01134- alarm horn H12 49-00 No communications 00933 - Electric Window Motor Passenger Side V148 62-10 No or Incorrect Adjustment- Interm. 00931 -Locking Module for Central Locking Rear Passenger F223 27-10 Impl.Signal - Interm. 1szy blad to pewnie ktos kiedys odlaczyl syrene od alarmu.malo wazne 2gi ,dziwne ,bo wszystko z szybami jest ok. 3ci,no wlasnie.co moze byc w drzwiach pasazera nie tak ,jak nie otwiera tez innych i bagaznika.\Tylko kierowcy. Moze mi ktos cos podpowiedziec gdzie szukac przyczyny,od czego zaczac. Dzieki -
1.9TDI 130KM AVF - spadek mocy, blad 17965
markom13 odpowiedział pshemo_05 → na temat → Analizy logów
Sam sobie odpowiem i moze zostanie dla potomnych A wiec pasek chodzi jak złoto. Problemem była nieszczelnosc na kolankach gumowych przy zaworach N75 i N18. Teraz gumeczki wymienione i jest wreszcie podcisnienie.Na gruszce jest 0.75. Wszystko chodzi super.Moc wróciła .Tak czy siak problemem na pewno był tez zawór N75 na początku naprawy ,sprawdzony w 100%. Dzieki za pomoc koledzy . -
1.9TDI 130KM AVF - spadek mocy, blad 17965
markom13 odpowiedział pshemo_05 → na temat → Analizy logów
No to juz wiem jakie podcisnienie ,dzieki Chopok.Jutro biore sie za sprawdzenie. A błąd jest taki : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - No i troche pomierzyłem. Z pompy bezposrednio wychodzi prawie 1bar.Na gruszce juzmam 0.1bar . Lipa straszna.Sztanga sie wcale nie rusza podcisnieniowo. Nie miałem czasu dalej szukac.We wtorek mam wiecej wolnego i bede drążył temat.Moze ktos ma pomysł ,gdzie moze uchodzić podcisnienie? Przewody zmienione jak wczesniej pisałem. -
1.9TDI 130KM AVF - spadek mocy, blad 17965
markom13 odpowiedział pshemo_05 → na temat → Analizy logów
Dzisiaj własnie kupiłem zegar,aby zmierzyc podcisnienie.Wiecie moze jakie powinno byc ? Do Chopoka- błąd w ECU jest cały czas - 17965. -
1.9TDI 130KM AVF - spadek mocy, blad 17965
markom13 odpowiedział pshemo_05 → na temat → Analizy logów
Witam kolegów. Temat Notlaufu widze obszerny zawsze i wszedzie. Ja mam pytanie do Rafira.Czy poradziłes sobie z problemem ? Ma dokładnie te same objawy co u Ciebie. Jak autko zimne ,chula pieknie,jak tylko dojdzie koło 90 stopni - brak mocy. Zaczałem od N75,nowy ,nowiutenki z serwisu.Nowy MAP sensor,nowy EGR (popękane membrany były),turbawka wyczyszczona,chodzi jak malina,wyczyszczone przewody ,kolektor dolotowy i dalej to samo. Rozkładam ręce a moje konto juz sie sporo uszczupliło. A wiec ? Wiem ,ze powiecie "logi" .Mam problem z dostepem do kabelka.Wiem tylko ,ze ciagle pojawia mi sie ten cudny bład 17965.Błagam pomóżcie.... Aha,moje autko to B5 TDI AVF. -
Niektórzy lubia wszystko na czuja Sorki ,ale nie mogłem sie powstrzymać .A poza tym widze,ze prawie we wszystkich emigrantach jest polski charakter. Kazdy jedzie po angielskich/hiszpanskich/irlandzkich mechanikach,po cenach za usługi,itd. Panowie,popatrzcie troche na siebie.Wiem ,ze angole moze i nie grzeszą inteligencją /niektórzy/ ,ale zeby zaraz po nich tak jechac ? Oni sie nie pieradcza w jakies regeneracje,naprawy,jak ich stac to wymieniają na nowe/oryginalne i jada dalej.Nie chcielibyscie tak ? Zawsze nowe,zawsze oryginalne? Poza tym ,ja znam mechaników/warsztaty co robia wszystko ,cuda takie ,o których nie wiedziałem w PL,bo mają warunki,kase i sprzet.Ale trzeba takich magików niestety troche poszukac. A ceny ? Pewnie ,jak Ci mówią ,ze masz zapłacic za wymiane przekładni 400Euro/Funtów to szlag Cie trafia ,bo w PL bedzie za 400zł lub taniej. Ale zarabiac ponad 6 funtów/minimum/ na godzine to bys chciał.Zastanówcie sie troszke koledzy...... Sam tu siedzie /UK/ ,sam narzekam na jakies pierdoły,ale nie wygłaszam tego wszem i wobec. Tu trzeba zyc po ichnemu i wszystko bedzie ok. A teraz czekam na gromy z jasnego nieba od Was. A modów przepraszam za OT.Jesli mocno razi to wywalcie to. Pozdrawiam.
-
Mielke ,dzieki ,staram sie ,ale cos nie moge znalezc.Jesli bys natrafił ,prosze o linka.Dzieki.
-
Koledzy ,ja podłącze sie do dyskusji.Ale mam ciut inny problem.Kontrolka żółta czyli poziom oleju. Wymieniłem czujnik w misce,dalej to samo.Po przeczytaniu mnóstwa tematów zacząłem szukac mikrostyku w zamku maski.Okazało sie ,ze kabelek był przełamany.Zrobiłem i dalej to samo.Nie moge dojsc co jest przyczyną swiecenia kontrolki zółtej.Gdzie szukac,co sprawdzić ,ktos mi kiedys cos powiedział ,ze Vag-iem trzeba ustawic gestosc oleju jaki jest zalany .Czy to prawda ???? bo pierwszy raz słysze o czyms takim.Bede wdzieczny za kazdą sugestie.
-
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
markom13 odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Ktos tu pytał czy te same wady ma Audi. odpowiadam tak . Własnie jestem na etapie czyszczenia,wymiany,itd wszystkiego co olejowe w 1,8T AWT. Pompa nowa,na ssak czekam.Panewki leciutko wytarte,mam nadzieje,ze beda chodzić. Ogólnie lipa z tymi silnikami. Zeus1982 ,pozdrówka z West Sussex -
A wiec udało sie.Teraz mo0ge wyjezdzic całe paliwko w baku i silnik nie gasnie. Nie musze juz tankowac co "10litrów" ,hihihi . A wszystko dlatego ,ze pompa wcale nie pracowała. Był to nieszczesny przekaźnik ,bodajże 261. Taka błachostka a ja szukałem juz niewiadomo czego. teraz tylko uporać sie z czujnikiem poziomu oleju i passacik bedzie znowu jak nowy. Ale o tym to musze podpytac w innym temacie.Dzieki wszystkim za pomoc.
-
Schemat instalacji elektrycznej silnika 1.9 tdi
markom13 odpowiedział lukk → na temat → Dokumentacje, opisy
Ja tez potrzebuje schemat instalki,najlepiej cos do ukłądu paliwowego ,silnik TDI -PD. Ale jak tak patrze to sie dziwie ,ze nie mozna wrzucic gdzies tego schematu na forum.Koledze raczej ciezko jest wysyłac setki maili dziennie -
Doszedłem ,jednak,ze nie ma zasilania na pompę. W drugim takim passacie ,miałem chwilowo do dyspozycji,pojawia sie prąd na pompie na 2 sek.po przekreceniu stacyjki.W moim ,nie .Przekaźnik jest dobry ,gdzie szukać dalej pradu ? Nie moge znaleźć w necie schematu elektrycznego układu zasilania pompy paliwa.
-
I ja odświeże temat. Ten sam problem. Pompa sprawna na krótko. W aucie nie działa. Poza tym mam taki objaw ,ze jak wyjezdze z pełnego zbiornika około 10 litrów ,autko gaśnie. Odpowietrzenie jest dobre,okrecam korek nic nie syczy. Musze dotankoac tą dyszkę i znowu smigam.Troche ciezko sie jezdzi ze zbiornikiem "10litrowym" Podpowie ktoś gdzie szukac tego proądu co go nie ma na pompie ? I kiedy on ma sie pojawiac. Zapomniałem dodac ,Passat TDI PD 2001 ,AVF