Gość kklain Zgłoś #21 Napisano 20 Czerwca 2008 Warto by też sprawdzić i przeczyścić przepustnicę. Niektóre silniki VW niezbyt dobrze znoszą "zagazowanie". Przejawia się to w tym, że na benzynie nie pracują prawidłowo. Przyczyną może być osad/nagar odkładający się w przepustnicy. Żeby nie było, że sam to wymyśliłem, to tak mówił mi mój mechanik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielu Zgłoś #22 Napisano 21 Czerwca 2008 jak wymieniałeś pompe to sprawdzałes jak wyglada zbiornik w srodku?? czestą przyczyną jest zasyfiony zbiornik i nic tu nie da wymiana pomp - każda nowa pompa przy zasyfionym zbiorniku sie szybko zepsuje jakims cudem syfu w zbiorniku nie mam . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demondi Zgłoś #23 Napisano 21 Czerwca 2008 Użytkownicy ja jak zrobiłem silniczek i miałem nowe przewody do świec to miałem przeskoki iskry bo przewody miały blaszki na końcach. Na luzie i wolnych obrotach nie było problemu i dobrze odpalał. Ale przy jeżdzie mulił się na niskich obrotach (troszkę szarpał) no i więcej palił. dopiero po wejsciu na 3000 było Ok. To tak dla osób które piszą żę się muli na niższych obrotach. Pozdrowionka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #24 Napisano 21 Czerwca 2008 Witam, mam paska b3 z silnikiem 1F, jednopunkt. Opisywane objawy obserwuje u siebie i mam kilka uwag, które może coś wniosą, a może i ja czegoś się dowiem. 1. Problem nie ma nic wspólnego z zainstalowaną instalacją gazową. Opisywane objawy występowały już wcześniej. 2. Zbiornika paliwa mam czysty, co się potwierdziło po wymontowaniu pompy paliwa. 3. Naprawa pompy paliwa jakby złagodziła problem, ale nie usuneła. 4. Filtr paliwa był wymieniany, ale niewiele pomogło. 5. Wtryskiwacze, regulator ciśnienia wymieniane - bez rezultatu, 6. Czujnik temperatury (ten przy głowicy, na trójniku) wymieniany - bez rezultatu. Tyle moich przygód. Pozdrawiam slawekm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość agra5 Zgłoś #25 Napisano 23 Czerwca 2008 a kiedy wymieniałeś świece i przewody????U mnie był ten sam problem na benzynie ,a potem i na gazie.Wymieniałam po kolei filtr powietrza,paliwa,świece i teraz jest ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #26 Napisano 23 Czerwca 2008 Panowie a moze to poczatki konca przepływomierza ten silnik to tak ma jest do jazdy suuuper ale do utrzymania koszmrrnie trudny jesli go sie zaniedba typu swiece kable dolot powietrza itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #27 Napisano 23 Czerwca 2008 Witam, świece, filtry, wymieniałem normalnie i nic to nie pomagało, co do przepływomierza to ten silnik nie ma (jest coś co pełni rolę przepływomierza w obudowie wtrysku). Przewody też wymieniałem, może kopułkę powinienem wymienić bo jest trochę wypalona ale nie jestem przekonany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eurobiznes Zgłoś #28 Napisano 29 Czerwca 2008 akcja moze być tego typu: mało paliwa w zbiorniku i to jakieś tare zasyfiałe paliwo z dna zbiornika jest straszne filtr paliwa zawalony, ja włąśnie stoję przed takim problemem teraz latem w sumie pali na gazie wiec paliwa nie trzeba chce wyjechać je do konca i czyszczenie zbiornika i wymiana filtra pomoże no i czy na pompie gdzieś syfu nie ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość samael76 Zgłoś #29 Napisano 10 Lipca 2008 witam kolo ma paska 1.8 wielo punkcie 107 konia od jakiegoś czasu miałem problem z uruchomieniem go za 2-3 razem dopiero sie odzywał tera padł całkiem ...na gazie jeszcze szło odpalic a tera nie zaczeliśmy szukac przyczyny i??? nie słyszałem pompki paliwa .wymieniłem na NOWA .okazało sie że ta też nie dział ,po kilku próbach ,założyłem starą i ???? Działa działa ale po zamatowaniu całkowitym pociągnie raz paliwo i zdycha ???sprawdzałem przewody .we wtyczce jest 4 w tym powinny byc 2 prawda chyba ?? w tym od czujnika jest prąd a w tym od pompki niema ale pompka czasem zadział a czasem nie .na krótko działa ...co jest z ta pompką???? POMOCY:( Przepraszam za pisownię ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xwaldek1 Zgłoś #30 Napisano 10 Lipca 2008 witam kolo ma paska 1.8 wielo punkcie 107 konia od jakiegoś czasu miałem problem z uruchomieniem go za 2-3 razem dopiero sie odzywał tera padł całkiem ...na gazie jeszcze szło odpalic a tera ni .zaczołem szukac przyczyny i??? nie słyszałem pompki paliwa .wymieniłem na NOWA .okazało sie że ta też nie dział ,po kilku prubach ,załorzyłem stara i ???? DZIAłA działa ale po zamątowaniu całkowitym pociagnie raz paliwko i zdycha ???sprawdzałem przewody .we wtyczce jest 4 w tym powinny byc 2 pradowe chyba ?? w tym od czujnika jest prąd a wtym od pompki niema ale pompka czasem zadział a czasem nie .na krutko działa ...co jest z ta pompką???? POMOCY:( jak napiszesz jeszcze raz ale po polskiemu to może ktoś Ci udzieli odpowiedzi , natomiast za ortografie dostajesz dwóje choć powinno być ostrzeżenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nem0 Zgłoś #31 Napisano 19 Lipca 2008 Witam. Ja też mam podobny problem z moim Passatem. Silnik 2E 2.0 115KM Auto nie jest zagazowane ale gdy jeźdze na benzynie czasami szarpie samochodem dzieje sie tak na 2000 obr. nie ważne na jakim biegu. Mam wrażenie tak jak by nie dostawał benzyny. Wymieniłem filtr paliwa przewody kopułka palec świece. Ale problem nadal jest... Wie ktoś może co jest grane....??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #32 Napisano 19 Lipca 2008 nem0 to lektura dla Ciebie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27650 pobierz plik rozpakuj wydrukuj idź do auta i posprawdzaj, masz tam wiele konkretów, po kilka razy nie ma co pisać o tym samym. Niewiem czemu w dział ,,dokumentacja " nikt nie zagląda? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nem0 Zgłoś #33 Napisano 19 Lipca 2008 Wielkie dzięki...troche to skomplikowane ale spróbuje...jeszcze raz Dziekuje... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pit-bull29 Zgłoś #34 Napisano 20 Lipca 2008 Mam ten sam problem z moim paskiem!mam problem z odpalaniem ale nie zawsze!raz jest tak fajnie że po chwili zanim przygotuję się do jazdy wciskam pedał gazu i cisne, a raz jest tak że cisne pedał gazu a on zwalnia i dusi dziada!Po chwili jak się rozgrzeje to niema problemu!Na początku skacze i po chwili jak jade na 2 to dostaje takiego KOPA że czuje jego prawdziwą moc! CO JEST?NIEWIEM? !!! POMOCY!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gerardoo Zgłoś #35 Napisano 20 Lipca 2008 Ja u siebie troszke inny silnik bo RP miałem podobną sytuacje chwilami tracił moc. Pedał u spodu a on zero reakcji, okazało się że przewody do wymiany i kopułka (aluminiowe styki) po wymianie zapiernicza jak nie wiem co. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nem0 Zgłoś #36 Napisano 27 Lipca 2008 UDAŁO SIĘ!!!!...(tak mi sie przynajmniej wydaje) rozwiązałem problem z szarapniem samochodu. Sprawdzałem całą instalacje elektryczną mojego auta i okazało się że jeden kablelek który dochodził do czujnika (to jest chyba czujnik położenia przepsutnicy ale nie jestem pewien czy tak się on nazywa) był praktycznie przerwany ledwo się trzymał. I po połączeniu tego przewodu objawy szarpania ustały:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość samael76 Zgłoś #37 Napisano 19 Grudnia 2008 Przepraszam za pisownię czepiasz się napisałem żeby ktoś mi odpowiedział a ty kolego mnie strofujesz jak nie masz pojęcia w temacie jak mi pomóc to poco nabijasz posty???? pisz na PW a nie na całym forum mnie jedziesz !!!! z szacunkiem użytkownik. . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #38 Napisano 19 Grudnia 2008 I po co robisz kwas po paru miesiącach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #39 Napisano 29 Stycznia 2009 no i na mnie trafiło. kilka miesięcy temu raz zapalił na 3 garach, przygasał, ale pochodził 20 sekund i problem nigdy nie wrócił. Dzisiaj ledwo na PB zapalił, drgawkę miał z minutę. Pochodził ze 3 minutki w spokoju żeby się zagrzał. Ruszam spod bramy a on jakby ze wstrętem reaguje na gaz - muli, zdycha, przygasa... mijają 2 sekundy, i jak nie ruszy... jakby ktoś go ogniem przypalał z tyłu Na gazie jest ok, przyspiesza jak zawsze. Filtr paliwa wymieniałem w wakacje, ale na PB zrobił ze 2000km może mniej. Tankuję zawsze na zaufanej stacji, zresztą ile ja tej PB zużywam... w zimie 10 litrów miesięcznie, zawsze mam więcej niż 30 w baku. Jedynie zapłon zmieniałem dokładnie 20.000 temu, świece mam NGK, przewody Bosch, kopułkę i palec jakiś mierny... EPS? Pytanie brzmi: jeśli na gazie zapiernicza jakby nic mu nie było a na benzynie i zimny i ciepły ma opisywane tu objawy - dławi się, muli, wręcz słabnie po dodaniu gazu - a po 2 sekundach ogieńńńń.... Czy przyczyną może być zapłon? Zaczynać od wymiany kopułki, palca, przewodów i świec, czy lepiej szukać przyczyny w układzie paliwowym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #40 Napisano 29 Stycznia 2009 Pytanie brzmi: jeśli na gazie zapiernicza jakby nic mu nie było a na benzynie i zimny i ciepły ma opisywane tu objawy - dławi się, muli, wręcz słabnie po dodaniu gazu - a po 2 sekundach ogieńńńń.... Czy przyczyną może być zapłon? Zaczynać od wymiany kopułki, palca, przewodów i świec, czy lepiej szukać przyczyny w układzie paliwowym? skoro jezdzi na gazie a na benzynie po chwili objawy ustaja to raczej nie zaplon sprawdz ten uklad paliwowy i przy okazji posprawdzaj czy wszystkie przewody podcisnienia wtrysku sa na swoim miejscu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach