Skocz do zawartości

xwaldek1

  • Liczba zawartości

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O xwaldek1

  • Urodziny 17.10.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Waldemar
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubuskie

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1997
  1. migają w centralce-przełączniku ? i słychać przekaźnik ? przyjrzałbym się jej samej - w tych centralkach pękają luty na złączu i przekaźniku wtedy są takie chocki-klocki
  2. Tak jak kolega CI podpowiedział , będzie ładnie widać w Sofcie co sie dzieje z reduktorem jak równi9eż listwą ...gdybyś miał możliwość podłączenia ? Może chociaż masz wiedzę i możliwość odczytu sondy ? Reduktorów nie kupuje/montuje się używanych
  3. Panowie, a powiedzcie czy ta nowsza wersja 7 również wymaga minimum 1280x1024 przy instalacji ?
  4. Ja powiem tylko tyle że sam sie zastanawiałem nad taką opcją ale cena wygrała nad chęcią posiadania namiastki B5, nie mniej jednak widziałem i to nie wiem czy nie na fotce z Naszego forum zdjęcia wnętrza B3 lub B4 z tą oto kierą
  5. Dokładnie , przynajmniej ja osobiście miałem to u siebie w 2E ; dół jest ten sam, po odpaleniu dopiero gdy pracuje pompa widać olej wylewa sie litrami - u mnie stało się to po odpaleniu na mrozie -25 ( w cieniu ) nie wiem ile bylo na wietrze z pewnością więcej - oring był jak plastik ze starości, ale z drugiej strony z pewnością się przyczyniła lużna nakrętka na klucz 27mm podtrzymująca chłodnicę, takich mamy fachmanów przy wymianie oleju i filtrów , jak człowiek sam nie zrobi to zawsze coś sknocą
  6. pewnie że nie wszystko, tak jak mówisz, to tylko pół sukcesu bo zostają jeszcze jak wspomniałeś wtryski i reduktor Alaska ani razu nie przypadła mi do gustu zawsze miałem problemy ze stabilnością
  7. No niech wrzuci foto , też chętnie popatrzę Damian, ja też mówię stanowczo NIE dla KME i produktów Białegostoku, ale to moje prywatne zdanie i nie wszyscy muszą się z tym zgadzać. Ale jest małe jedno ALE, o czym chyba co nie którzy wiedzą ....lepszy STAG od Prinsa jeżeli ten pierwszy jest fachowo zainstalowany wobec drugiego wówczas z pewnością na instalacji STAGowskiej pojeździ zadowolony niż na najlepszym produkcie który został spartaczony przy montażu. A co do zarobków, pewnie że ta branża daje wiecej owoców niż mechanik wymieniający oleje, tylko tutaj trzeba wziąśc pod uwagę dodatkowe koszta które są juz podczas trwania działalności nie wspomne o rozpoczęciu ; ITS, homologacje, analiza .....itd. dlatego ten tysiac nie zawsze zostaje w kieszeni, a jak Ci powiem że potrafi być "zysk" ponad 100%-200% na montażu sekwencji no i to jest branża "sezonowa" bywa że masz kolejke na 2-3 miechy a jest i tak że podpierasz ściany przez kolejne 2 miesiace, wówczas Cie ratują naprawy ( jak dobrze że jest AC Pozdrawionka for All
  8. ALE TERAZ DOWALIŁEŚ ) to skoro jesteś Ojcem to wypowiedz się proszę sorki nie chce mi się czytać czyjś wg, Ciebie wzorcowych postów, wiem co piszę wiem co jest grane , a Ty ? no właśnie..... widzisz , do mnie jeździli ludzie z ponad 700km i pewnie powiesz że to nie mozliwe bo nasz kraj tyle nie ma wzdłuż ....owszem przede wszystkim to byli Niemcy przy których nie zamontujesz śrubki 5.8 jak ONLY 8.8 itd....ale co tu pisać jak co nie którzy nie wiedzą nawet co jest pięć ale jeżeli już wspominasz o Silver i KME to sorki ale ja nie uznaje tego sprzętu bez obrazy dla nikogo, są tacy co montują 2gen do Durateca są też tacy co instalują "śrubkę" do 1.8T VW które osobiście widziałem we własnym mieście ....wiec co mam dodać do opini ? ? skoro ręce opadają
  9. To skoro jesteś w temacie to po co piszesz takie rzeczy ze za 2tpln polska sekwencja ? i nadal uważam że nie jesteś skoro piszesz o zarobku 1tpln......to nie ruszyłbym tyłka z biura wg tego co ty piszesz Proponowałbym koledze zaznajomić się "szczegółowo" i to dobitnie w powyższym temacie co trzeba spełnić aby móc montować instalacje gazowe.....a wówczas będziemy mogli rozmawiać o "przebitkach" "zarobkach" itp. a wówczas zobaczysz ile zostaje Tobie w "kieszeni " To nie takie siup na dzień dzisiejszy jakby się wydawało ......to co było 15 lat temu dawno minęło
  10. Jasne dgasek..... tyle to nawet nie kosztuje instalacja ta co ma łysy777 pod machą ....ale nie jesteś jak widzę w temacie toteż nie wiesz co dalej, ale skoro uważasz że to żyła złota to nie ma na co czekać....startuj
  11. Współczuje koledze i jego samozaparciu , łatanie aby jechać i może dojechać, ja bym tak nie umiał , w końcu i tak będziesz musiał wymienić-naprawić więc warto czekać ? odpowiedz sobie sam.... co będzie gdy auto (czego Ci nie życzę) polegnie na trasie ?
  12. Potwierdzam dla jasności tematu 1150+-50 I nie ma co dalej polemizować.
  13. NISSENS A/C CONDENSER, COPPER/ALUMINUM -- 682 cm x 333 cm x 35 cm na rozmiary musisz patrzeć z rozwagą , różni producenci podają inne rozmiary względem całości lub od rurek do rurek itd......bynajmniej jak Ci pisałem to jeden grzyb do wsio modeli , wiem bo szukałem do siebie, ale oczywiście popatrz wg. Siebie. Powodzonka i życzę chłodu z kratek nawiewowych apropo....na all... widziałem niedawno oferte sprzedaży od prywatnej osoby ponoć nie trafionego zakupu nowej chłodnicy za ok. połowę ceny.
  14. Kolego z tego co się orientuję bo ostatnio szukałem i chłodnicy i parownika to są te same do B3 i B4 b/w na silnik, odnośnik do wymiarów możesz znaleźć na stronie Foty jak również w zależności od dostępu na ETcE ....ja już niestety nie mam chwilowo dostępu. Chłodnica to koszt około 280zł. Parownik znacznie więcej....ja musiałem wymienić
  15. Heja Lubuskie Ufff.... jak dobrze w domu ; Witajcie Panowie, jeżeli macie zamiar się spotować nad morzem to moje serdecznie współczucia co do pokonania drogi, właśnie wróciłem z dwukrotnego pokonania trasy Gorzów-Pobierowo czuję sie jak wyżymany przez walca które właśnie jeżdżą po Pyrzycach............korki, korki i jeszcze raz korki. Średnio wyszło ok. 3 - 3.5 godziny na stronę - to katastrofa ten odcinek pokonywałem na "spokojnie" w 2 godz. , ale to było kiedyś, obecnie wracałem "trasą turystyczną" , no owszem nie ma wahadełek, nie ma zatorów, ale ruch taki że ciężko nadrobić tym bardziej że trasa dłuższa, tyle tylko że człowiek spokojniejszy bo nie stoi w miejscu..... na szczęście już na miejscu Pozdrowionka passatki i passaciorki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności