Skocz do zawartości

eurobiznes

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O eurobiznes

  • Urodziny 20.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    głogów

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1991
  1. a ja mam taki problem, B3 1,8 lpg, nagle wzrosła temp na tablicy do ponad 100 auto poszło na kanał okazało sie ze chyba termostat, zmieniliśmy termostat, nadal dolny wąż był zimny, do wymiany poszła pompa wodna, teraz działa chłodzenie, ale na tablicy pozostało 130 stopni, zatem do wymiany poszedł czujnik, teraz wszystko jest ok. ale wszystkie części były nagle zepsute. ponadto prawdopodobnie poszła uszczeklka pod głowicą, bo tzw masła na korku wlawu oleju jest trochę, a cieczy też ubywa, ale nie dużo, bo może 250 ml na tysiąc, teraz nie mam zbytnio kasy na dalsze remonty jak myślicie można się spokojnie poruszać tym autkiem po przegrzaniu silnika?
  2. ja miałem podobną sprawę, craz bardziej kierownica drgała, myślełem że to przez wyrobione gumy na stabilizatrach, bo na ostatnim przeględzie gość mówił że to trzeba zrobić. ale okazało się że to po prostu było ciśnienie w oponach. szok, tak sobie pomyślałem że dopompuję powietrza na stacji i się zdziwiłem jakie miałem ciśnienia z przodu 1,3 i 1,6 a tył 1,6 1, 8 więc dopompowałem wszędzie do 2,3 i ruszając byłem nieźle zdziwiony kieronica już nie latała nie drgała, więc czasem wystarzy tylko sprawdzić powietrze.
  3. ja mam w b3 dwupozycyjny i wszystko świeci jak należy, ale spaliła sie żarówka od przodu inie wiem jak ją wymienic przód przeciwmgielny
  4. a ja mam przy okazji takie pytanie, kupiłem b3 zeszłym roku z niby zepsutym szybredachem, poprzedni włąściciel wjechał z uchylonym do niskiego garażu , ale okazało sie ze po jakimś czasie zadziałał, ale pytanie jest takie czy on tylko sie uchyla czyli podnosi czy też powinien się chować, bo u mnie przy zamykaniu czasem się zamknie za bardzo czyli się lekko zapada do środka
  5. akcja moze być tego typu: mało paliwa w zbiorniku i to jakieś tare zasyfiałe paliwo z dna zbiornika jest straszne filtr paliwa zawalony, ja włąśnie stoję przed takim problemem teraz latem w sumie pali na gazie wiec paliwa nie trzeba chce wyjechać je do konca i czyszczenie zbiornika i wymiana filtra pomoże no i czy na pompie gdzieś syfu nie ma
  6. masakra mam taki sam problem gość na przeglądzie ledwo mi podbił kwit, bo jak jade w nocy na długich to tak jakby inny na krótkich jechał no szok, żarówki dobre i lampy oryginalne, podobno słyszałem ze ze starości sie tak mogło stać ale nie chce wydać kilka stówek na światła na razie jest lato a w jesieni pomyśle
  7. Moj 1,8 LPG BRC ma spalanie w zimie w mieście max 10 ale to juz jak jeżdże tylko po mieście. Latem tak jak teraz miasto max 8,5, trasa 7. Czytałem, że sie koledzy dziwią ze można zejść poniżej 7, wczoraj jechałem na trase i spalanie 6,8, co do gazu to przejechałem w ciągu roku od kupna passata 20 000 i tankowałęm zwykle najtanszy gaz na tesco czy carrefurze i różnych stacjach i tylko raz trafiłem na taki gaz co nie chciał sie zapalić, trzebabyło nagrzać silnik do 70stopni na zegarze zeby wskoczył na gaz a tak to latem pali na gazie i wszystko ok. jakbym miał spalanie 14 litrów a butle mam w kole to od stacji do stacji bym nie dojechał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności