Major Zgłoś #621 Napisano 31 Grudnia 2016 (edytowane) Zaje@#?!+ kiera z Caddy? Sharan, caddy, jetta .... jeden diabeł. Mk7 , B8, ...tez podejdzie dałem przykładowe numery w opisie ale i tak jest tego pewnie więcej Edytowane 31 Grudnia 2016 przez Major Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bryanx88 Zgłoś #622 Napisano 2 Stycznia 2017 gdzieś na forum wyczytałem że jeśli nie zmieniam poduszki nie musze zmienać wiązki a tu zonk nie mam kabla do MF 1. jaki numer powinienem kupić - mam3C0971584D 2. niedpodłączona MF bedzie powodować że pali się zółta kierownica ( MF zakodowana) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlik5002 Zgłoś #623 Napisano 6 Stycznia 2017 witam, Mam pytanie odnośnie multifunkcji w passacie b7. Czy trzeba kupować całą kierownicę czy można np. do kierownicy 3 ramiennej dołożyć przyciski + moduł sterujący jak poniżej? 5C0 959 538 B+5C0 959 537 A+5K0 959 542A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #624 Napisano 7 Stycznia 2017 witam, Mam pytanie odnośnie multifunkcji w passacie b7. Czy trzeba kupować całą kierownicę czy można np. do kierownicy 3 ramiennej dołożyć przyciski + moduł sterujący jak poniżej? 5C0 959 538 B+5C0 959 537 A+5K0 959 542A W B7 jest inaczej - przyciski zintegrowane z modułem mają oznaczenie: 3C8959537D i są podłączone do modułu kierownicy przez magistralę LIN. Jeśli masz log z autoscana to podaj oznaczenie modułu J527 (adres 16) bo nie wszystkie współpracują z MF. A tempomat masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlik5002 Zgłoś #625 Napisano 7 Stycznia 2017 tak, tempomat mam fabrycznie. Rozumiem, że chodzi o numer "zwijaka" (oznaczenie modułu J527)? - - - - - aktualizacja - - - - - w dodatku mam poduszkę z plastikowymi zaczepami. Czy mógłbyś pomóc w doborze pozostałych elementów jak np. przewód? Skan z VCDS-a będę miał jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stifler Zgłoś #626 Napisano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Witam Czy dobrze rozumiem że w B7 kodowanie multifunkcji i adaptację G85 można bez problemu wykonać VCDS-em tak jak w B6? Mam jeszcze takie jedno może głupie pytanie. Co to są za kabelki zaznaczone na zdjęciu poniżej czerwonymi kółkami i gdzie się je podłącza? Wydaje mi się że nie mam takich w obecnej wiązce... Pozdrawiam Edytowane 9 Stycznia 2017 przez Stifler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #627 Napisano 10 Stycznia 2017 Cześć, Adaptację G85 da się zrobić z VCDS'a wg. tej procedury: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Tiguan_(5N)_Brake_Electronics#Sensor_for_Steering_Angle_.28G85.29 Te kabelki to klakson. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stifler Zgłoś #628 Napisano 10 Stycznia 2017 Cześć, Adaptację G85 da się zrobić z VCDS'a wg. tej procedury: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Tiguan_(5N)_Brake_Electronics#Sensor_for_Steering_Angle_.28G85.29 Te kabelki to klakson. [ATTACH=CONFIG]150494[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]150495[/ATTACH] Bardzo Tomku dziękuję. I to się nazywa konkretna pomoc :-):respect Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stifler Zgłoś #629 Napisano 10 Stycznia 2017 Mam jeszcze takie pytanie dotyczące zwijaka (modułu), takiego jak na tym zdjęciu: Numer nie jest tu ważny. Nie mogę doszukać się w nim żadnego otworu kontrolnego służącego do "zerowania" taśmy czyli ustawiania w pozycji "na wprost", tak jak ma to miejsce w modułach na zdjęciach poniżej: Czy ja nie mogę tego znaleźć czy jest jakiś inny sposób zerowania taśmy (nie "na oko"). Dla tych którzy nie wiedzą wyjaśniam, że chodzi o to, aby zakładać moduł/zwijak w pozycji "na wprost", gdyż taśma ma określoną możliwość skrętu i przy założeniu taśmy skręconej np. raz w prawo i założeniu kierownicy na wprost, gdy zrobimy dwa obroty kierownicą w prawo bardzo możliwe jest zerwanie taśmy w środku zwijaka. I aby temu właśnie zapobiec służy zwykle otwór kontrolny w module w którym po pojawieniu się np. żółtej kropki taśma jest w pozycji zero. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #630 Napisano 10 Stycznia 2017 Cześć, "Na oko" też można. Taśma musi pasować do kierownicy (2 kołki bazowe i złącze pod wiązkę widać na zdjęciach z kierownicą). Zakres skrętu układu kierowniczego to 1.5 obrotu w lewo i tyle samo w prawo. Taśma ma trochę więcej swobody niż układ kierowniczy - o co najmniej 0.5 obrotu (może się okazać, że w jedną stronę ma ciut więcej) - wystarczy zatem ustawić ją złączem do góry i sprawdzić z wyczuciem, czy da się obrócić +/- 2 obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stifler Zgłoś #631 Napisano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Cześć, "Na oko" też można. Taśma musi pasować do kierownicy (2 kołki bazowe i złącze pod wiązkę widać na zdjęciach z kierownicą). Zakres skrętu układu kierowniczego to 1.5 obrotu w lewo i tyle samo w prawo. Taśma ma trochę więcej swobody niż układ kierowniczy - o co najmniej 0.5 obrotu (może się okazać, że w jedną stronę ma ciut więcej) - wystarczy zatem ustawić ją złączem do góry i sprawdzić z wyczuciem, czy da się obrócić +/- 2 obroty. OK. Dzięki. Myślałem że jest jakiś otwór kontrolny tylko nie mogę go znaleźć... (Jak go wkręcę w imadło to się da nawet więcej razy obrócić :lol:lol) Pozdrawiam Edytowane 10 Stycznia 2017 przez Stifler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stifler Zgłoś #632 Napisano 13 Stycznia 2017 Czy mógłby mi ktoś potwierdzić czy 5K0953569T obsłuży DSG? (oczywiście chodzi o multifunkcję ale z tego co wiem "T" multi ogarnia). Potrzebuję potwierdzenia w kwestii DSG. (Ignition Key Lock). Na ross-techu nie ma takiej informacji... Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #633 Napisano 13 Stycznia 2017 tu masz moje, DSG mam, kiere z manetkami tez Oznaczenie elementu SW: 3C9 953 501 BM HW: 5K0 953 569 T Kodowanie: 399AA50001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stifler Zgłoś #634 Napisano 13 Stycznia 2017 (edytowane) tu masz moje, DSG mam, kiere z manetkami tez Oznaczenie elementu SW: 3C9 953 501 BM HW: 5K0 953 569 T Kodowanie: 399AA50001 OK Bardzo dziękuję. A jaka jest różnica pomiędzy SW: 3C9 i 3C5? Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Stifler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bryanx88 Zgłoś #635 Napisano 14 Stycznia 2017 Pomocy, mam problem z adaptacją G85 [select] [03 - Brake Electronics] [security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] nie mam w vcds tego ON/OFF/Next kombinowałem na wszystkie sposoby, zła wersja VCDS ? uszkodzony moduł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #636 Napisano 14 Stycznia 2017 Pomocy, mam problem z adaptacją G85 [select] [03 - Brake Electronics] [security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] nie mam w vcds tego ON/OFF/Next kombinowałem na wszystkie sposoby, zła wersja VCDS ? uszkodzony moduł ? To pokaż co masz jak wejdziesz w "Basic Settings". Jakiej wersji używasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlik5002 Zgłoś #637 Napisano 21 Stycznia 2017 wreszcie multifunkcja ogarnięta Wielki podziękowania dla ANDRIUBIKERA za wszelkie porady dotyczące doboru gratów i również wielki podziękowanie dla Wojtka (romeo9999) za ogarnięcie sprawy od strony technicznej Dzięki bardzo - - - - - aktualizacja - - - - - w uzupełnienie dodam, że MF zrobiona na zwijaku "AS" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #638 Napisano 22 Stycznia 2017 Nie ma za co, miłego użytkowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlik5002 Zgłoś #639 Napisano 22 Stycznia 2017 W tym przypadku jest za co bo prawie rok jeździłem z gołą kierownicą ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #640 Napisano 22 Stycznia 2017 Napisz konkretnie co chcesz mieć na tej kierownicy? Przyciski, manetki tiptronica. Czy masz/chcesz mieć tempomat? Od tego zależy jaką kierownicę, manetki, moduł potrzebujesz. Potrzeba też odczytać wersję modułu kierownicy - można to zrobić za pomocą programu VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach