Skocz do zawartości
Gość fanzol

Kierownica multifunkcyjna a zwykła

Rekomendowane odpowiedzi

http://vagsystems.com/

 

Z nimi tez rozmawialem, sa z wrocka i potwierdzili ze trzeba to dobrac dokladnie do egzemplarza.

 

Wiec nie wiem czy to sa dziwnej tresci, pogadam z kolega szczetke, moze mi to ogarnie, moge pojechac i do poznania byle to ogarnac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nie jest kwestia kodowania, w B7 jest taki syf ze trzeba miec dokladnie dobrany modul do wyposazenia samochodu, zalozony zakodowany modul kupiony "na pale" ma gadac, wywala bledy ABS ESP itp poniewaz w module nie ma bixenonu skretnego i sie gryzie

 

Trzeba kupic modul z samochodu o TAKIM SAMYM wyposazeniu... i nie wiadomo jaki to modul bo tego jest z 20 :P

 

nie mam sily sie z tym szarpac wole zeby to ogarnal ktos kto sie na tym zna, pytanie czy jest ktos w wawie kto sie na tym zna? :P

 

Kolego masz błędne informacje ktoś Ci głupot nawciskał lepiej bedzie dla Ciebie abyś takiego txt nie pisał bo się sam ośmieszasz

 

jesli masz manuala to taśma z modułem końcówka AB jeśli dsg to tylko z końcówką T i oto cały dylemat

Edytowane przez romeo9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego masz błędne informacje ktoś Ci głupot nawciskał lepiej bedzie dla Ciebie abyś takiego txt nie pisał bo się sam ośmieszasz

 

jesli masz manuala to taśma z modułem końcówka AB jeśli dsg to tylko z końcówką T i oto cały dylemat

daj spokój, szkoda czasem tłumaczyć , bo oni i tak swoje

jak to mówią ...

baby nie przer****sz

roboty nie przerobisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary, ja sie na tym nie znam i nie mam zamiaru sie znac, to nie moja "branza", samochod stoi w zawierciu nawet go kolo mnie nie ma, pisze tylko to co ja uslyszalem telefonicznie.

 

Dlatego szukam kogos kto sie na tym zna i to ogarnie za nominaly NBP a ja bede mial to z bani.

 

Tak trudno to zrozumiec?

 

No blagam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Darek od tego zacznijmy, jakie kodowanie modułu masz pod kierownicą ? . Sprawdz taśme miernikiem czy ma przejście miedzy wejściem a wyjsciem ? A jak by co to zadzwoń 609775459

 

Jutro jadę do mechanika który robił mi kodowania z tą kierownicą. Generalnie przyciski z prawej strony te z tymi jakby kopertami nie działają. Działa tylko strzałka w górę i w dół oraz przycisk OK natomiast nie działa także przycisk powrotu. Więc tak myślę że coś tu chyba nie jest właściwie zrobione. W razie problemów zadzwonie, bo jazda bez klaksonu w dzisiejszych czasach staje się utrudniona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darek a masz manetkę wycieraczek z obsługą komputera ? Bo miałem taki sam problem, że tylko prawa strona przycisków działała. Musisz zakodować moduł bez manetki, w kombi ostatnia cyfra kodowania z 4 na 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

manetka jest bez obsługi komputera. Z lewej strony działają wszystkie przyciski na kierownicy poza słuchawką . Z prawej działają przyciski góra dół i przycisk ok do obsługi komputera. koperty w prawo i lewo nie działają oraz strzałka powrotu. Auto jest w sedanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Licznik się pier***** jak wkładasz kiere multi i zostawiasz manetkę z obługa MFA. Czytac to co napisałem o zasadzie działania kiery i manetki , i co w takim przypadku ma priorytet. Bo sami sobie robicie pod góre.

Liczniki może jeszcze dwa załozysz, .... jednym bedzie sterowała manetka, a drugim kiera multi ;)

z Poddebic do Strykowa nie masz daleko bym to zrobił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Licznik się pier***** jak wkładasz kiere multi i zostawiasz manetkę z obługa MFA. Czytac to co napisałem o zasadzie działania kiery i manetki , i co w takim przypadku ma priorytet. Bo sami sobie robicie pod góre.

Liczniki może jeszcze dwa załozysz, .... jednym bedzie sterowała manetka, a drugim kiera multi ;)

z Poddebic do Strykowa nie masz daleko bym to zrobił

 

Pytanie czy Ty czytasz ze zrozumieniem ? Co mnie obchodzi manetka ze sterowaniem, jak mam ją BEZ STEROWANIA !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie czy Ty czytasz ze zrozumieniem ? Co mnie obchodzi manetka ze sterowaniem, jak mam ją BEZ STEROWANIA !!

ktoś kto Ci robił .... nie zrobił jak trzeba i tyle w sumie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim, którym nie działa przycisk menu po wymianie kierownicy radzę udać się do kolegi Majora. 10 minut i po problemie, wszystko chodzi jak trzeba a dodatkowo dostałem gratis w postaci aktywowanego przywitania wskazówkami po włączeniu zapłonu. Polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ktoś kto Ci robił .... nie zrobił jak trzeba i tyle w sumie.

 

Nie jest to źle zrobione. Inne kodowanie nic nie zmienia i problem nadal pozostaje. Natomiast pojawia się błąd " zwarcie lub przerwa w obwodzie ". Najprawdopodobniej jest to problem samej wiązki w której jest inaczej podłączone i może trzeba będzie przepiąć piny.

Edytowane przez Darko81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wczoraj zmieniłem kierownicę w swoim passacie b6 z czteroramiennej na multi 8 przycisków do tego sterownik z manetkami i wszystko poszło ok tzn. prawie wszystko bo...przyciski z lewej strony działają ok ale te z prawej obsługują komputer i nie można przełączać stacji lub piosenek w radiu RNS310. Czytałem na różnych forach co może być przyczyną ale jedynie znalazłem odpowiedź, że problem może być w FIS bo u mnie jest 1/2 a nie cały. Czy potwierdzacie tą teorię z praktyki? jeżeli problem tkwi w fis to czy można jakoś przeprogramować kierę aby obsługiwała stacje(piosenki)? proszę o podpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wczoraj zmieniłem kierownicę w swoim passacie b6 z czteroramiennej na multi 8 przycisków do tego sterownik z manetkami i wszystko poszło ok tzn. prawie wszystko bo...przyciski z lewej strony działają ok ale te z prawej obsługują komputer i nie można przełączać stacji lub piosenek w radiu RNS310. Czytałem na różnych forach co może być przyczyną ale jedynie znalazłem odpowiedź, że problem może być w FIS bo u mnie jest 1/2 a nie cały. Czy potwierdzacie tą teorię z praktyki? jeżeli problem tkwi w fis to czy można jakoś przeprogramować kierę aby obsługiwała stacje(piosenki)? proszę o podpowiedź

 

niestety , ale to wina licznika, prościej Ci bedzie wymienic licznik , gdzie cena czerwonych pełnych FIS-ów zaczyna się juz od 150zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm... ja ma pełny FIS i radio RNS310 i przełączanie stacji tez nie działa. Działa tylko głośniej/ciszej, mute, telefon i obsługa FIS-a. Kierownica zmieniona na multi 8 przycisków. Kiedyś jak szukałem na ten temat to znalazłem info że to wina radia. Jest za stare w stosunku do kierownicy i tylko wymiana jego na 510 pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze ze rozmowa dluga i sie znacie na rzeczy bardziej niz ja.Pewnie to juz bylo ale nie znalazlem.

Podiadam Passata 2005 r 2.0tdi.Mam kierownice 4 ramienna a chcialbym zmienic na 3 ramienna multifunkctjna.Od czego zaczac?jak sprawdzic czy bedzie to dzialac?

Mialem tez pomysl zeby zalozyc kierownice od cc lub b7 taka juz calkiem nowa.Bardzo prosse Was o pomoc bo juz pewnie zeby zjedliscie na tym temacie:)

Co sadzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widze ze rozmowa dluga i sie znacie na rzeczy bardziej niz ja.Pewnie to juz bylo ale nie znalazlem.

Podiadam Passata 2005 r 2.0tdi.Mam kierownice 4 ramienna a chcialbym zmienic na 3 ramienna multifunkctjna.Od czego zaczac?jak sprawdzic czy bedzie to dzialac?

Mialem tez pomysl zeby zalozyc kierownice od cc lub b7 taka juz calkiem nowa.Bardzo prosse Was o pomoc bo juz pewnie zeby zjedliscie na tym temacie:)

Co sadzicie?

Wszystko się da, kwestia czy chcesz dołożyć 1500zl na graty.

 

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko się da, kwestia czy chcesz dołożyć 1500zl na graty.

 

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Potwierdzam taki wydatek, ale to nie wszystko... najgorsze jest to że znaleźć moduł kierownicy który obsługuje mf12 graniczy z cudem, chyba że ASO wtedy koszt samego modułu wynosi 1k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy takie graty jak 3C9953501BP +5K0953569AA obsłużą multifunkcję-Pasek 2.0tdi 2010r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności