mrufkojat Zgłoś #521 Napisano 9 Maja 2016 http://vagsystems.com/ Z nimi tez rozmawialem, sa z wrocka i potwierdzili ze trzeba to dobrac dokladnie do egzemplarza. Wiec nie wiem czy to sa dziwnej tresci, pogadam z kolega szczetke, moze mi to ogarnie, moge pojechac i do poznania byle to ogarnac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #522 Napisano 9 Maja 2016 (edytowane) to nie jest kwestia kodowania, w B7 jest taki syf ze trzeba miec dokladnie dobrany modul do wyposazenia samochodu, zalozony zakodowany modul kupiony "na pale" ma gadac, wywala bledy ABS ESP itp poniewaz w module nie ma bixenonu skretnego i sie gryzie Trzeba kupic modul z samochodu o TAKIM SAMYM wyposazeniu... i nie wiadomo jaki to modul bo tego jest z 20 nie mam sily sie z tym szarpac wole zeby to ogarnal ktos kto sie na tym zna, pytanie czy jest ktos w wawie kto sie na tym zna? Kolego masz błędne informacje ktoś Ci głupot nawciskał lepiej bedzie dla Ciebie abyś takiego txt nie pisał bo się sam ośmieszasz jesli masz manuala to taśma z modułem końcówka AB jeśli dsg to tylko z końcówką T i oto cały dylemat Edytowane 9 Maja 2016 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #523 Napisano 9 Maja 2016 Kolego masz błędne informacje ktoś Ci głupot nawciskał lepiej bedzie dla Ciebie abyś takiego txt nie pisał bo się sam ośmieszasz jesli masz manuala to taśma z modułem końcówka AB jeśli dsg to tylko z końcówką T i oto cały dylemat daj spokój, szkoda czasem tłumaczyć , bo oni i tak swoje jak to mówią ... baby nie przer****sz roboty nie przerobisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrufkojat Zgłoś #524 Napisano 9 Maja 2016 Stary, ja sie na tym nie znam i nie mam zamiaru sie znac, to nie moja "branza", samochod stoi w zawierciu nawet go kolo mnie nie ma, pisze tylko to co ja uslyszalem telefonicznie. Dlatego szukam kogos kto sie na tym zna i to ogarnie za nominaly NBP a ja bede mial to z bani. Tak trudno to zrozumiec? No blagam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darko81 Zgłoś #525 Napisano 13 Maja 2016 Darek od tego zacznijmy, jakie kodowanie modułu masz pod kierownicą ? . Sprawdz taśme miernikiem czy ma przejście miedzy wejściem a wyjsciem ? A jak by co to zadzwoń 609775459 Jutro jadę do mechanika który robił mi kodowania z tą kierownicą. Generalnie przyciski z prawej strony te z tymi jakby kopertami nie działają. Działa tylko strzałka w górę i w dół oraz przycisk OK natomiast nie działa także przycisk powrotu. Więc tak myślę że coś tu chyba nie jest właściwie zrobione. W razie problemów zadzwonie, bo jazda bez klaksonu w dzisiejszych czasach staje się utrudniona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekkr Zgłoś #526 Napisano 13 Maja 2016 Darek a masz manetkę wycieraczek z obsługą komputera ? Bo miałem taki sam problem, że tylko prawa strona przycisków działała. Musisz zakodować moduł bez manetki, w kombi ostatnia cyfra kodowania z 4 na 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darko81 Zgłoś #527 Napisano 13 Maja 2016 manetka jest bez obsługi komputera. Z lewej strony działają wszystkie przyciski na kierownicy poza słuchawką . Z prawej działają przyciski góra dół i przycisk ok do obsługi komputera. koperty w prawo i lewo nie działają oraz strzałka powrotu. Auto jest w sedanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #528 Napisano 14 Maja 2016 Licznik się pier***** jak wkładasz kiere multi i zostawiasz manetkę z obługa MFA. Czytac to co napisałem o zasadzie działania kiery i manetki , i co w takim przypadku ma priorytet. Bo sami sobie robicie pod góre. Liczniki może jeszcze dwa załozysz, .... jednym bedzie sterowała manetka, a drugim kiera multi z Poddebic do Strykowa nie masz daleko bym to zrobił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darko81 Zgłoś #529 Napisano 14 Maja 2016 Licznik się pier***** jak wkładasz kiere multi i zostawiasz manetkę z obługa MFA. Czytac to co napisałem o zasadzie działania kiery i manetki , i co w takim przypadku ma priorytet. Bo sami sobie robicie pod góre.Liczniki może jeszcze dwa załozysz, .... jednym bedzie sterowała manetka, a drugim kiera multi z Poddebic do Strykowa nie masz daleko bym to zrobił Pytanie czy Ty czytasz ze zrozumieniem ? Co mnie obchodzi manetka ze sterowaniem, jak mam ją BEZ STEROWANIA !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #530 Napisano 14 Maja 2016 Pytanie czy Ty czytasz ze zrozumieniem ? Co mnie obchodzi manetka ze sterowaniem, jak mam ją BEZ STEROWANIA !! ktoś kto Ci robił .... nie zrobił jak trzeba i tyle w sumie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekkr Zgłoś #531 Napisano 14 Maja 2016 Wszystkim, którym nie działa przycisk menu po wymianie kierownicy radzę udać się do kolegi Majora. 10 minut i po problemie, wszystko chodzi jak trzeba a dodatkowo dostałem gratis w postaci aktywowanego przywitania wskazówkami po włączeniu zapłonu. Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darko81 Zgłoś #532 Napisano 18 Maja 2016 (edytowane) ktoś kto Ci robił .... nie zrobił jak trzeba i tyle w sumie. Nie jest to źle zrobione. Inne kodowanie nic nie zmienia i problem nadal pozostaje. Natomiast pojawia się błąd " zwarcie lub przerwa w obwodzie ". Najprawdopodobniej jest to problem samej wiązki w której jest inaczej podłączone i może trzeba będzie przepiąć piny. Edytowane 22 Maja 2016 przez Darko81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1234 Zgłoś #533 Napisano 31 Maja 2016 witam wczoraj zmieniłem kierownicę w swoim passacie b6 z czteroramiennej na multi 8 przycisków do tego sterownik z manetkami i wszystko poszło ok tzn. prawie wszystko bo...przyciski z lewej strony działają ok ale te z prawej obsługują komputer i nie można przełączać stacji lub piosenek w radiu RNS310. Czytałem na różnych forach co może być przyczyną ale jedynie znalazłem odpowiedź, że problem może być w FIS bo u mnie jest 1/2 a nie cały. Czy potwierdzacie tą teorię z praktyki? jeżeli problem tkwi w fis to czy można jakoś przeprogramować kierę aby obsługiwała stacje(piosenki)? proszę o podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #534 Napisano 31 Maja 2016 witam wczoraj zmieniłem kierownicę w swoim passacie b6 z czteroramiennej na multi 8 przycisków do tego sterownik z manetkami i wszystko poszło ok tzn. prawie wszystko bo...przyciski z lewej strony działają ok ale te z prawej obsługują komputer i nie można przełączać stacji lub piosenek w radiu RNS310. Czytałem na różnych forach co może być przyczyną ale jedynie znalazłem odpowiedź, że problem może być w FIS bo u mnie jest 1/2 a nie cały. Czy potwierdzacie tą teorię z praktyki? jeżeli problem tkwi w fis to czy można jakoś przeprogramować kierę aby obsługiwała stacje(piosenki)? proszę o podpowiedź niestety , ale to wina licznika, prościej Ci bedzie wymienic licznik , gdzie cena czerwonych pełnych FIS-ów zaczyna się juz od 150zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomirosos Zgłoś #535 Napisano 1 Czerwca 2016 hmm... ja ma pełny FIS i radio RNS310 i przełączanie stacji tez nie działa. Działa tylko głośniej/ciszej, mute, telefon i obsługa FIS-a. Kierownica zmieniona na multi 8 przycisków. Kiedyś jak szukałem na ten temat to znalazłem info że to wina radia. Jest za stare w stosunku do kierownicy i tylko wymiana jego na 510 pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobe2002 Zgłoś #536 Napisano 14 Czerwca 2016 Widze ze rozmowa dluga i sie znacie na rzeczy bardziej niz ja.Pewnie to juz bylo ale nie znalazlem. Podiadam Passata 2005 r 2.0tdi.Mam kierownice 4 ramienna a chcialbym zmienic na 3 ramienna multifunkctjna.Od czego zaczac?jak sprawdzic czy bedzie to dzialac? Mialem tez pomysl zeby zalozyc kierownice od cc lub b7 taka juz calkiem nowa.Bardzo prosse Was o pomoc bo juz pewnie zeby zjedliscie na tym temacie:) Co sadzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #537 Napisano 14 Czerwca 2016 Widze ze rozmowa dluga i sie znacie na rzeczy bardziej niz ja.Pewnie to juz bylo ale nie znalazlem.Podiadam Passata 2005 r 2.0tdi.Mam kierownice 4 ramienna a chcialbym zmienic na 3 ramienna multifunkctjna.Od czego zaczac?jak sprawdzic czy bedzie to dzialac? Mialem tez pomysl zeby zalozyc kierownice od cc lub b7 taka juz calkiem nowa.Bardzo prosse Was o pomoc bo juz pewnie zeby zjedliscie na tym temacie:) Co sadzicie? Wszystko się da, kwestia czy chcesz dołożyć 1500zl na graty. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #538 Napisano 14 Czerwca 2016 Wszystko się da, kwestia czy chcesz dołożyć 1500zl na graty. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Potwierdzam taki wydatek, ale to nie wszystko... najgorsze jest to że znaleźć moduł kierownicy który obsługuje mf12 graniczy z cudem, chyba że ASO wtedy koszt samego modułu wynosi 1k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dri74 Zgłoś #539 Napisano 21 Czerwca 2016 Witam czy takie graty jak 3C9953501BP +5K0953569AA obsłużą multifunkcję-Pasek 2.0tdi 2010r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #540 Napisano 21 Czerwca 2016 Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach