Skocz do zawartości

Tomirosos

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomirosos

  • Urodziny 04.07.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piła

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007
  1. hmm... ja ma pełny FIS i radio RNS310 i przełączanie stacji tez nie działa. Działa tylko głośniej/ciszej, mute, telefon i obsługa FIS-a. Kierownica zmieniona na multi 8 przycisków. Kiedyś jak szukałem na ten temat to znalazłem info że to wina radia. Jest za stare w stosunku do kierownicy i tylko wymiana jego na 510 pomoże.
  2. Witam, Tydzień temu pojawił się u mnie ten błąd 00665 - Boost Pressure Regulation. Zrobiłem logi dynamiczne i statyczne. Czy możecie mi pomóc je rozszyfrować. Czy turbina do wymiany? W moim przypadku wywala błąd na 3 biegu przy ok 3200 obr i na 4 biegu ok 2200 obr. Generalnie jest zmulony i reakcja na pedał jest opóźniona. DYNAMICZNE: Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_236616.html Grupa 004, 008: http://vaglog.pl/log_236615.html STATYCZNE: Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_236614.html Dodam jeszcze że auto ma zmienioną mapę i ma 150KM. Ale zrobiłem już nim po przerobieniu 70tyś km.
  3. Od ok miesiąca jak silnik jest zimny i wcisnę sprzęgło to słychać stukanie. Jak puszczę sprzęgło to stukanie ustaje. Jak silnik się rozgrzeje to stuków nie ma jak wcisnę sprzęgło. Co to może oznaczać ? Co pada ?
  4. Dzięki za info. Tez mam kombi. U mnie kodowanie ustawiłem na 0000514, potestuję twoje 712, 7 oznacza że jest PTT - mam zestaw głośnomówiący fabryczny ale chyba bez tej funkcji , natomiast 2 oznacza że menu będzie dostępne tylko z kierownicy - w tej chwili mam dostępne z kierownicy i manetki. Jutro ustawię twoje i dam znać jak poszło. A jakie masz radio bo ponoć to też może być przyczyną ? Zegary masz białe czy czerwone ?
  5. Zmieniłem kierę na 12-przyciskową i nie działają mi przyciski w kierownicy do przełączanie stacji/utworów. Moduł mam AJ, gateway E, radio RNS 300. Czy można jakoś ustawić te klawisze? Januszbi napisałeś że zrobiłeś kodowanie do starej kierownicy 8-przyciskowej. Gdzie to ustawiałeś?
  6. 1. PRYMUS - DPF (KRAKÓW) 2. ArtiArt - DPF+Chip (Kraków) 3. slater7 - DPF+Chip (Kraków) 4. Heniek414 - DPF+Chip (Kraków) 5. Robert na 100% - DPF (Kraków) 6. Żółw Astra - Chip (Kraków) 7. simon - DPF (Kraków) 8. signum - DPF-Chip (Kraków) 9. gziku - DPF+CHIP (Kraków) 10. kubaroth - DPF+chip (Kraków) 11. DAREK_79 - chip(Kraków) 12. robaczek - DPF (Poznań) 13. gwasi - DPF + Chip (Poznań) 14. leszo DPF+Chip (Poznań) 15. DOMlody - CHIP (Poznań) 16. paryzanin -DPF+Chip(Krakow) 17.marosp-DPF(Kraków) 18. andrzeej- chip(Kraków) 19. duszyk - chip(Poznań) 20. alkesh DPF (Poznań) 21. hiras DPF ( Poznań) 22. MO DPF+Chip (Poznań) 23. wojtekmki- chip (Kraków) 24. bartti - dpf+chip Poznań 25. tomirosos - chip (Poznań)
  7. pawaroti czy udało się podłączyć te czujniki parkowania? Wiem że trzeba się podłączyć pod światełko wsteczne ale nie wiem gdzie jest ten kabel i jakiego koloru w B6 kombi. Będę wdzięczny za pomoc.
  8. Witam, proszę o szczegóły dla WVWZZZ3CZ8E098971 Dziękuję i pozdrawiam
  9. Tomirosos

    N75

    Oto link do wątku o czyszczeniu kierownic: http://www.forum.vw-passat.pl/topics16/turbina-czyszczenie-kierownic-vt6660.htm W moim silniku ATJ powinien być 1H0. Natomiast w AJM z tego co się orientuję powinien być 1J0 albo 1H0. Nie jestem pewny czy różnica między 1J0 a 1H0 to tylko wtyczka. Ale u ciebie mogą być oba. Pzd
  10. Tomirosos

    N75

    Po wymianie N75 autko już nie traci mocy i znowu można nim jeździć. Moja historia z trybem awaryjnym zaczęła sie 2 miesiące temu. Najpierw były zapieczone kierownice bo po zdjęciu turbiny ciężko było je ruszyć. Po wymyciu naftą autko przestało wchodzić w tryb awaryjny. Przejechałem ok 1500km i znowu tryb awaryjny a przecież nie jeżdzę jak żółw . Raz wchodził w tryb awaryjny raz nie. Zatem zaryzykowałem wymianę N75 i wszystko ustało. Więc jeżeli wchodzi w tryb awaryjny przy 120km/h to jest to powód zazwyczaj zapieczonych kierownic lub N75. Albo to i to. Pzd Tomirosos
  11. Tomirosos

    N75

    Witam Dzisiaj wymieniałem N75. Zajęło to 1 godz i robiłem to w garażu bez kanału. Oczywiście bez sciągania zderzaka U mnie byłe objawy że wchodził w tryb awaryjny przy ok 120km/h na 4 biegu. Pzd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności