Skocz do zawartości
pawkog

Wyciek oleju 1,8T prawa strona auta

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde no i ja mam wyciek tylko ewidentnie widać ze to uszczelka pod dekielkiem zaworów,orientujecie się jaki jest koszt wymiany tej uszczelki?

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę że nieduży koszt,ja wymieniłem uszczelkę przy wymianie rozrządu,możesz to zrobić sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurde no i ja mam wyciek tylko ewidentnie widać ze to uszczelka pod dekielkiem zaworów,orientujecie się jaki jest koszt wymiany tej uszczelki?i

 

Koszt uszczelek pod pokrywę zaworów w serwisie to ok. 75 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kolanka to potwierdzam w moim było pęknięte i dlatego się pociło olejem ale żeby to mądrze zrobić trzeba zdjąć kolektor ssący i wszystko mamy jak na dłoni , a co do uszczelki pod pokrywę zaworów to Gerlinga czy jakoś tak to koszt ok 40zł w sklepie miła zabawa ..:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie to kolano tez chyba umarło bo silnik mokry (przesadziłem) nad filtrem oleju lukne tam jutro i dokładnie bede wiedział jak by ktos jeszcze miał numer tego oringu i kolana. a co do prawej i lewej strony to jak ktoś pisze pod kolektorem dolotowym.to chyba wszystko jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukt5

Witam

Mam audi a6 AWT i u mnie tez cieknie olej.Wyciek pojawil sie praktycznie z dnia na dzien po wymianie termostatu(na 100% nic nie zostalo uszkodzone).Mam mokra cala prawa strone silnika(od strony turbiny).Napewno nie leci z pod dekla zaworow.Meczylem sie zeby znalezc miejsce wycieku.Zdjalem nawet sprezarke od klimy ale nic nie znalazlem.Widzialem kropelki na wezyku(wygietego w ksztalt litery U) idacego do turbiny ale jak go odkrecilem to okazalo sie ze plynie w nim plyn chlodniczy a nie olej.Chyba trzeba bedzie tak jezdzic.Moze przy wymianie paskow bedzie cos wiecej widac.Oleju praktycznie nie ubywa.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pawelskl1

Witam dziś z kolegą rozebraliśmy passacika zdieliśmy kolektor dolotowy i znalazła się przyczyna wycieku oleju pekniety był kruciec odmy czuli ta rurka plastikowa łącząca silnik z dalszymi rurkami znajduje się to nad filtrem oleju koszt jej to około 130 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem cala prawa strona cala z oleju;/

Wymienialem uszczelke pokrywy zaworow bo tam tez byl obrzygany

Ostatno w środe dolalem 300ml oleju i po trzech dniach olej spad do tego samego miejsca co byl czyli prawie na sam koniec bagietki.

Caly spod auta jest mokry i jeszcze tyl silnika.

dodam ze jak stoje z wlonczonym silnikeim to strasznie kapie.

Czy ktos ma pomysl co to moze byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam podobny problem cala prawa strona cala z oleju;/

Wymienialem uszczelke pokrywy zaworow bo tam tez byl obrzygany

Ostatno w środe dolalem 300ml oleju i po trzech dniach olej spad do tego samego miejsca co byl czyli prawie na sam koniec bagietki.

Caly spod auta jest mokry i jeszcze tyl silnika.

dodam ze jak stoje z wlonczonym silnikeim to strasznie kapie.

Czy ktos ma pomysl co to moze byc?

klapie bo brak smarowania możliwość zatarcia wytrzyj do sucha silnik i zobacz skąd wycieka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez mam silnik zarzygany od wymiany do wymiany bierze 2L oleju zaglądne na to kolanko ale najpierw umyje silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam problem jest taki ze spod samochodu jest od oleju wyglada na to jak by leciało z prawej strony od pasazera a oleju ubywa na bagnecie.Co moze byc przyczyna dodam ze silnik1,8 t 150KM.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam problem jest taki ze spod samochodu jest od oleju wyglada na to jak by leciało z prawej strony od pasazera a oleju ubywa na bagnecie.Co moze byc przyczyna dodam ze silnik1,8 t 150KM.pozdrawiam
to sprawdź uszczelkę miski a przede wszystkim to wytrzyj do sucha i dobrze zlokalizuj wyciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę do tych którzy wymieniali te kolanko i oring co cieknie z niego olej o zrobienie zdjęcia dokładnie w którym miejscu ono jest i jak wygląda jaki jest nr tego oringa i dokładną nazwę tego kolanka pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w silnikach AWT tez co nie bylo tez tu poruszane, cieknie z uszczelki napinacza lancuszka rozrzadu, wyciek powoduje to ze po rurkach idzie olej i wszystko po prawej stronie jest obrzygane, sprawdzcie moze tez to, ja wymienilem uszczelke od napinacza lancuszka i wszystko cacy a mialem tez takie objawy jak wy, powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podał byś która to uszczelka i gdzie ona się znajduje jakieś fotki najlepiej lub jak byś miał czas w którąś sobotę to bym podjechał do ciebie

Edytowane przez mr_blant

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten przewód co jest Pęknięty to jest trójnik znajduje pomiędzy Filtrem oleju a kolektorem ssącym jego nr katalogowy to ( 06E 103 247) widać go do góry trzeba przyświecić lampką chwycić środkowy przewód i nim poruszać będzie widać pęknięcie dostępny tylko w ASO VW w sklepach nie dałem rady kupić bo nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odgrzeje kotleta i nie bede zakladal podobnego :D

Mam wyciek nie duży po filtrem oleju tak przy bloku jak jest filtr-chlodniczka-łapa i w dół tam widać wyciek tylko nie bardzo widac z czego leci tam też "coś" wchodzi do bloku pod tym filtrm dalej łapą jakby jakis "czujnik" a do niego przyczepiona jakas rurka grubosci zwyklej podcisnieniowej, nie wiem cos to jest i czy stamtad gdzieś nie leci. Sprawdzałem "dotykowo" filtr i chłodniczke i nie czuc zeby stamtąd leciało bo niby sucho w góre też sucho..... wytarłem to co mogłem dzisiaj sie przejade kawałek przeciagne na biegach i zobacze czy gdzies leci.... Jakies sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tamtych okolicach co opisujesz jest czujnik prędkości obrotowej wału, na czujniku jest mały oring a przykręcany jest jedną śrubką.

U mnie też tam kiedyś się sączył olej wymieniłem oring i doszczelniłem delikatnie silikonem i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w tamtych okolicach co opisujesz jest czujnik prędkości obrotowej wału, na czujniku jest mały oring a przykręcany jest jedną śrubką.

U mnie też tam kiedyś się sączył olej wymieniłem oring i doszczelniłem delikatnie silikonem i po problemie.

 

o dzieki trzeba bedzie to szybko zrobic bo tego oleju troszke zawsze ucieknie... widziałem własnie ze tam 1 śrubka imbusowa jest i dostęp w miare więc to obadam. A jak nie to to szukac dalej i raczej nic innego tam nie moze byc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko czujnik i chłodniczka oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności