Skocz do zawartości
pawkog

Wyciek oleju 1,8T prawa strona auta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nic nie znalazłem moze mial ktos podobny problem, po zaglądnieciu z kanału prawa strona wygląda okropnie wszytko w oleju, zwłaszcza okolice rozrusznika i ten rurki takiej jak by owynietej w satlowe pręciki. Miał ktoś podoby problem ? Dodam iż w garazu nie ma plamy oleju na betonie ! :(

Olej w siniku to 0w40 zreszata juz pisze na kompie, ze kwalifkuje sie do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebolk

Z prawej strony tzn. od pasażera. Może umarł wężyk od turbo sprężarki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość atram6412

Mam ten sam problem. Cała prawa strona silnika i spód jest jakby spocona świeżym olejem. Wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów - nie pomogło.

Co ciekawe od wymiany do wymiany mogę nie dolewać lub co najwyżej 100- 150 ml. Skąd to cieknie? Podejrzewam uszczelkę pod głowicą i wyciek na zewnątrz bo G-12 jest OK, żadnego białego dymienia , spadków mocy itp. Czy to możliwe że cieknie na zewnątrz?

 

Zastanawiam się czy wymieniać uszczelkę pod głowicą czy przejść na półsyntetyk (10W40) przy kolejnej wymianie. Mam 200 tyś km i Castrol 5W40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Sprawdzaliście może czy nie macie pękniętej rurki od bagnetu, ja tak miałem i chlapało olejem. Powodzenia:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

jkak wymieniałem rozrząd to pytałem o to mechaników (CNF Gdańsk) ale gość stwierdził ze to normalny objaw "pocenia". nie wiem co o tym mysleć zwłaśzcza że tak jaki piszecie - nie ma strat oleju, nie kopci nie dymi. nic sie nie dzieje niepokojącego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez sie poci po prawej stronie stojąc przodem do samochodu ale nie jest to z pod pokrywy zaworów ani nie z pod głowicy nad filtrem oleju (pod kolektorem ssącym) jest takie plastikowe kolanko przykręcone do silnika i ono chyba jest pęknięte. nie wiem do czego ono służy. ale nie mam czasu sie za to wziąć. może ktoś wie co to i do czego służy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Widzę, że wszyscy mamy ten sam problem, ale skoro wszyscy to może to jest normalny objaw pocenia? Mam dokładnie to samo;) żadnych ubytków oleju oraz dymienia. Cała prawa strona zafajdana olejem i to plastikowe kolanko jak pisze smok Być może to typowy objaw bądź jakaś wada fabryczna w tych silnikach. Niedługo będę wymieniał uszczelkę pokrywy zaworów odkręcę od razu kolektor ssący i zobaczę co tam może powodować to pocenie;) Narazie niema się chyba co tym przejmować skoro wielu ma taki objaw i jeżdżą:) Ponoć "Silnik zawsze ma być trochę spocony, jeśli jest czysty i suchutki to jakiś wałek albo coś jest nie tak" Cytat wielu mechaników:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w klubie.

Stojąc w kanale patrząc na prawą stronę, czyli stronę gdzie widać filtr oleju mam zafajdane.

Ponieważ absolutnie grama oleju silnik mi nie bierze/nie gubi od wymiany do wymiany, postanowiłem nic z tym nie robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość uki145

Witam! jak wszyscy to wszyscy :-):-)

u mnie to samo, próbowałem zlokalizowac, ale ciężko jednoznacznie powiedzieć, na pewno to nie uszczelka pod pokrywa zaworów. pozostaje uszczelka pod głowica ( może przecie z przepuszczać na zewnatrz olej) , albo "pochwa" bagnetu. Nie ruszałem tego , bo nie jest to ogromny wyciek i nie wpływa negatywnie na prace elementów osprzetu czy paska rozrządu. Chociaz z drugiej strony, jeżeli to uszczelka pod głowicą, to sygnał, ze istnieje ryzyko niebezpiecznego jej wypalenia( czyli nie tylko kanał olejowy na zewnatrz, ale kanał płynu chłodniczego i oleju miedzy soba, i do komory spalania. Spróbuje zlokalizowac wyciek przy nastepnej wymianei oleju. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. i w moim pasku jest ten sam problem lekkie zabrudzenie z oleju. Jeśli komuś uda się znaleźć przyczynę będę wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tego posta,bo myślałem,że tylko ja mam z tym problem :/ U mnie troche inna historia: Dawno temu lalo mi z miski i dekla górnego.Wymieniłem uszczelki + dodałem silokon.Wszystko super tylko,że użyłem z niewiedzy pomarańczowego(podobno nie odporny na olej).Oczywiście po pewnym czasie znow zaczęło się pocić i musiałem dolewać z 300-400ml\ 1000km.Nie dawno rozebrałem znów to,wyczyściłem,odtłuściłem i położyłem na dobrym czarnym silokonie (przypominam,żeby miske uszczelnić trzeba przód ściągać i pół wydechu wyciągnać:636:).Po uszczelnieniu byłem bardzo zadowolony tj po 1000km nic nie ubyło lub nie zauważalnie.Ostatnio oglądając auto od spodu zauważyłem krople oleju z tyłu płyty.Po ściągnięciu płyty lewa strona silnika czyściutka,a prawa zalana :(więcej jest jakby tyłu zalanego miski ,nawet rurka wzmacniająca zalana .Po tych oględzinach ubyło z 1\5 na bagnecie,ale w tej chwili się trzyma.Na samą myśl,że znów może puściła miska mnie coś zalewa ,bo te imbusy już mają łebki powyrabiane i nawet nie wiem czy okręce w tej chwili:confused:Dodam,że od góry do połowy (tyle co widać) jest suchutko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie chyba wycieki z 1.8 T to normalka. Chyba wszyscy posiadacze tegoż silnika sie wypowiedzieli. To teraz jak ktoś znajdzie miejsce wycieku to niech napisze gdzie dokładnie to jest a może fotke wstawi. Co Wy na to.........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba byłoby za proste :D Myślisz,że każdy z nas posiada taką samą usterke ?!Możliwe...ja dopiero teraz to zauważyłem,bo początku lało tyle że z każdej strony.Teraz tylko z tej prawej i napewno nie z górnego dekla,bo do blachy termicznej jest czysto.Musze objeżeć jeszcze ten bagnet...

 

Oglądałem to miejsce i ciężko zlokalizować wyciek,bo olej jest rozlany z całej strony razem ze wspornikiem i początkiem skrzyni biegów:mad: Cieszyłbym się jakby mi oleju nie ubyło to olałbym sprawe,ale skąś ten olej się bierze i teraz jakoś mnie naszało za co sorry:p nie piszcie,że oleju wam nie ubywa ,bo z powietrza się tam nie znalazł,a wylane 50-100ml oleju widać na bagnecie(od min do max jest 1litr).

To brzmi jak pewna historia z gościem : twierdził,że mu nie bierze olej,zerooo,nic ani kropelki.Tak znajomy obejżał silnik i się zapytał skąd takie wycieki ma(silnik zalany z oleju).On wtedy powiedział,że to tak cały czas ,ale to nic takiego,bo raz na jakiś czas doleje oleju i jest zawsze stały poziom:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,też to miałem,trzeba wyjąć to kolanko,wymienić oring i po kłopocie,tylko trzeba uważać żeby przy wkładaniu nie uszkodzić obudowy,bo jest delikatna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to może napisz coś więcej o tym kolanku jak go wyjąć od góry czy od dołu i czy ciężko jest bo nie mam kanału. Może masz numer tego oringu.dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie znam numeru tego oringu,ale ja to wymieniałem bez kanału,odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy,bo inaczej źle rękę włożyć,potem wyjąłem zabezpieczenie w stronę błotnika,a następnie kolanko lekko do góry i wyszło,myślę że gdyby odkręcić kolektor to bez problemu można to wymienić,a tak to trochę zabawy jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o zbiorniczku wyrównawczym,a przecież on jest z lewej strony samochodu ?! Wszyscy piszsą o prawej stronie ,więc chyba strony się nie którym pomyliły ...;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ty kolego przeczytaj cały temat to zrozumiesz o co chodzi,bo wszyscy piszą o tej stronie z której jest to kolanko plastikowe,chodzi o prawą stronę silnika,stojąc przodem do samochodu,więc dobrze napisałem tym bardziej,że kolektor ssący trzeba odkręcać,przeczytaj całość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyy....może i masz racje ,ale dla mnie prawa strona samochodu to prawa :P Jak idzie się do sklepu to też się mówi"poprosze to coś co jest z prawej strony samochodu stojąc z przodu ?":p To jest zbędny komentarz,ale czymś został sprowokowany :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem Cię ale właśnie koledzy pisali o tym że stoi się przodem do samochodu,dla mnie to też jest odwrotnie,pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności