hanys709 Zgłoś #21 Napisano 16 Czerwca 2008 Kurde no i ja mam wyciek tylko ewidentnie widać ze to uszczelka pod dekielkiem zaworów,orientujecie się jaki jest koszt wymiany tej uszczelki? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #22 Napisano 16 Czerwca 2008 myślę że nieduży koszt,ja wymieniłem uszczelkę przy wymianie rozrządu,możesz to zrobić sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #23 Napisano 16 Czerwca 2008 Kurde no i ja mam wyciek tylko ewidentnie widać ze to uszczelka pod dekielkiem zaworów,orientujecie się jaki jest koszt wymiany tej uszczelki?i Koszt uszczelek pod pokrywę zaworów w serwisie to ok. 75 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nokian Zgłoś #24 Napisano 16 Czerwca 2008 Co do kolanka to potwierdzam w moim było pęknięte i dlatego się pociło olejem ale żeby to mądrze zrobić trzeba zdjąć kolektor ssący i wszystko mamy jak na dłoni , a co do uszczelki pod pokrywę zaworów to Gerlinga czy jakoś tak to koszt ok 40zł w sklepie miła zabawa .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #25 Napisano 16 Czerwca 2008 u mnie to kolano tez chyba umarło bo silnik mokry (przesadziłem) nad filtrem oleju lukne tam jutro i dokładnie bede wiedział jak by ktos jeszcze miał numer tego oringu i kolana. a co do prawej i lewej strony to jak ktoś pisze pod kolektorem dolotowym.to chyba wszystko jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukt5 Zgłoś #26 Napisano 16 Czerwca 2008 Witam Mam audi a6 AWT i u mnie tez cieknie olej.Wyciek pojawil sie praktycznie z dnia na dzien po wymianie termostatu(na 100% nic nie zostalo uszkodzone).Mam mokra cala prawa strone silnika(od strony turbiny).Napewno nie leci z pod dekla zaworow.Meczylem sie zeby znalezc miejsce wycieku.Zdjalem nawet sprezarke od klimy ale nic nie znalazlem.Widzialem kropelki na wezyku(wygietego w ksztalt litery U) idacego do turbiny ale jak go odkrecilem to okazalo sie ze plynie w nim plyn chlodniczy a nie olej.Chyba trzeba bedzie tak jezdzic.Moze przy wymianie paskow bedzie cos wiecej widac.Oleju praktycznie nie ubywa. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawelskl1 Zgłoś #27 Napisano 9 Listopada 2009 Witam dziś z kolegą rozebraliśmy passacika zdieliśmy kolektor dolotowy i znalazła się przyczyna wycieku oleju pekniety był kruciec odmy czuli ta rurka plastikowa łącząca silnik z dalszymi rurkami znajduje się to nad filtrem oleju koszt jej to około 130 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiu2006 Zgłoś #28 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam mam podobny problem cala prawa strona cala z oleju;/ Wymienialem uszczelke pokrywy zaworow bo tam tez byl obrzygany Ostatno w środe dolalem 300ml oleju i po trzech dniach olej spad do tego samego miejsca co byl czyli prawie na sam koniec bagietki. Caly spod auta jest mokry i jeszcze tyl silnika. dodam ze jak stoje z wlonczonym silnikeim to strasznie kapie. Czy ktos ma pomysl co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #29 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam mam podobny problem cala prawa strona cala z oleju;/Wymienialem uszczelke pokrywy zaworow bo tam tez byl obrzygany Ostatno w środe dolalem 300ml oleju i po trzech dniach olej spad do tego samego miejsca co byl czyli prawie na sam koniec bagietki. Caly spod auta jest mokry i jeszcze tyl silnika. dodam ze jak stoje z wlonczonym silnikeim to strasznie kapie. Czy ktos ma pomysl co to moze byc? klapie bo brak smarowania możliwość zatarcia wytrzyj do sucha silnik i zobacz skąd wycieka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #30 Napisano 10 Kwietnia 2011 tez mam silnik zarzygany od wymiany do wymiany bierze 2L oleju zaglądne na to kolanko ale najpierw umyje silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielo45 Zgłoś #31 Napisano 15 Kwietnia 2011 witam problem jest taki ze spod samochodu jest od oleju wyglada na to jak by leciało z prawej strony od pasazera a oleju ubywa na bagnecie.Co moze byc przyczyna dodam ze silnik1,8 t 150KM.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #32 Napisano 15 Kwietnia 2011 witam problem jest taki ze spod samochodu jest od oleju wyglada na to jak by leciało z prawej strony od pasazera a oleju ubywa na bagnecie.Co moze byc przyczyna dodam ze silnik1,8 t 150KM.pozdrawiam to sprawdź uszczelkę miski a przede wszystkim to wytrzyj do sucha i dobrze zlokalizuj wyciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #33 Napisano 8 Maja 2011 Mam prośbę do tych którzy wymieniali te kolanko i oring co cieknie z niego olej o zrobienie zdjęcia dokładnie w którym miejscu ono jest i jak wygląda jaki jest nr tego oringa i dokładną nazwę tego kolanka pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #34 Napisano 9 Maja 2011 w silnikach AWT tez co nie bylo tez tu poruszane, cieknie z uszczelki napinacza lancuszka rozrzadu, wyciek powoduje to ze po rurkach idzie olej i wszystko po prawej stronie jest obrzygane, sprawdzcie moze tez to, ja wymienilem uszczelke od napinacza lancuszka i wszystko cacy a mialem tez takie objawy jak wy, powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #35 Napisano 9 Maja 2011 (edytowane) podał byś która to uszczelka i gdzie ona się znajduje jakieś fotki najlepiej lub jak byś miał czas w którąś sobotę to bym podjechał do ciebie Edytowane 9 Maja 2011 przez mr_blant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #36 Napisano 16 Maja 2011 Ten przewód co jest Pęknięty to jest trójnik znajduje pomiędzy Filtrem oleju a kolektorem ssącym jego nr katalogowy to ( 06E 103 247) widać go do góry trzeba przyświecić lampką chwycić środkowy przewód i nim poruszać będzie widać pęknięcie dostępny tylko w ASO VW w sklepach nie dałem rady kupić bo nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #37 Napisano 17 Lipca 2012 odgrzeje kotleta i nie bede zakladal podobnego Mam wyciek nie duży po filtrem oleju tak przy bloku jak jest filtr-chlodniczka-łapa i w dół tam widać wyciek tylko nie bardzo widac z czego leci tam też "coś" wchodzi do bloku pod tym filtrm dalej łapą jakby jakis "czujnik" a do niego przyczepiona jakas rurka grubosci zwyklej podcisnieniowej, nie wiem cos to jest i czy stamtad gdzieś nie leci. Sprawdzałem "dotykowo" filtr i chłodniczke i nie czuc zeby stamtąd leciało bo niby sucho w góre też sucho..... wytarłem to co mogłem dzisiaj sie przejade kawałek przeciagne na biegach i zobacze czy gdzies leci.... Jakies sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #38 Napisano 17 Lipca 2012 w tamtych okolicach co opisujesz jest czujnik prędkości obrotowej wału, na czujniku jest mały oring a przykręcany jest jedną śrubką. U mnie też tam kiedyś się sączył olej wymieniłem oring i doszczelniłem delikatnie silikonem i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #39 Napisano 17 Lipca 2012 w tamtych okolicach co opisujesz jest czujnik prędkości obrotowej wału, na czujniku jest mały oring a przykręcany jest jedną śrubką.U mnie też tam kiedyś się sączył olej wymieniłem oring i doszczelniłem delikatnie silikonem i po problemie. o dzieki trzeba bedzie to szybko zrobic bo tego oleju troszke zawsze ucieknie... widziałem własnie ze tam 1 śrubka imbusowa jest i dostęp w miare więc to obadam. A jak nie to to szukac dalej i raczej nic innego tam nie moze byc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #40 Napisano 17 Lipca 2012 tylko czujnik i chłodniczka oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach