marecek Zgłoś #21 Napisano 7 Września 2010 ciśnienie oleju IMO bardzo fajne jeśli chcesz testować różne oleje i/lub orientować się kiedy "już można", a kiedy jeszcze nie... Podobne wskazanie da temperatura oleju, ale nie dowiesz się kiedy siądzie ciśnienie jak turbo zassie cały olej przy ostrej jeździe I pozbądź się tych daszków, bo to nie semafory. Daszki tylko jeszcze bardziej ograniczą Ci pole widzenia przy skręcie w lewo. Zegary są same z siebie tak jasne, że nawet w pełnym słońcu tych "daszków" nie potrzeba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #22 Napisano 7 Września 2010 to teraz ja mam takie pytanie - moj wskaznik temp oleju zaczal szwankowac. Ale po kolej - jak tylko zaczeły sie upały na dworzu zauważyłem że wskazniek dziwnie działa - po odpalniu auta kiedy olej jest zimny pokazuje dobrze - jednak jak juz złapie temp roboczą albo jak np pojezdze z godzine zaczyna wariowac. Wskazówka działa jak chce - np. stoi na 80st po chwili spadnie do zera zeby zaraz skoczyc na 90. Mało tego podczas jazdy po nierównościach potrafi mignać tarcza tak jakby nie było zasilania - wskazowka skoczy na 0 i po chwili na jakas wartosc. Sprawdzałem juz przewody nic nie jest luzne - styk jest. Usterka ta dzieje sie tylko jak jest goraco na dworze - teraz kiedy praktycznie pada nic sie z nim nie dzieje. Czy wpływ moze miec miejsce jego zamontowania? lewa strona obudowy zegarów auta. Obok mam jeszcze bosta ale ten działa b.dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chmielu80 Zgłoś #23 Napisano 21 Września 2010 To ja też podepnę się pod temat. Chciałbym zamontować zegary w słupku ale mam tam kurtynę... Czy ktoś to montował w przypadku kiedy w słupku jest jasiek Czy można to zrobić - w sensie czy nie ma przeciwwskazań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #24 Napisano 21 Września 2010 no raczej są... bo ktoś Ci w drzwi wjedzie, a Ty dostaniesz w oko obudową od zegarka zdetonowaną małym ładunkiem wybuchowym. Ja bym kombinował z kurnikiem na obudowie kolumny kierownicy albo gdzieś pod klimatronikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #25 Napisano 21 Września 2010 (edytowane) Ja bym kombinował z kurnikiem na obudowie kolumny kierownicy albo gdzieś pod klimatronikiem. Albo tak: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1041584#post1041584 :brawo Też mam kurtynkę i nie chciałbym oberwać wskaźnikiem, a przy okazji nie ogranicza widoczności jak na słupku. No chyba że chcesz wiecej niz 2 zegary Edytowane 21 Września 2010 przez darek_tz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chmielu80 Zgłoś #26 Napisano 23 Września 2010 no raczej są... bo ktoś Ci w drzwi wjedzie, a Ty dostaniesz w oko obudową od zegarka zdetonowaną małym ładunkiem wybuchowym. Tego się obawiałem właśnie :( Albo tak:http://forum.vw-passat.pl/showthread...84#post1041584 Tak - widziałem ten temat - właśnie mam rozkminkę z tymi zegarami chyba że chcesz wiecej niz 2 zegary Myślałem o 3 ... Boost, Temp. oleju i EGT. No nic - jak już coś wydumam to się na pewno pochwalę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #27 Napisano 29 Września 2010 Dodatkowe zegary nie powinny zaszkodzić bo poducha, jest w suficie, a nie w słupku, ale to każdy może sam ocenić oglądjąc ten film-wybuch kurtyny jest przy końcu: [ame] [/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #28 Napisano 11 Lutego 2011 (edytowane) koledzy potrzebuję pomocy w podpięciu zegara afr. Powiedzcie mi czy on idzie w sondę czy w kompa do któregoś pinu? dodam, że to tylko jeden kabelek.... z góry thanks. czytałem że jeśli już miałoby to być w sondzie lambda to musi być ona szerokopasmowa a nie wąskopasmowa. I teraz tu pytanie - gdzie co jak i po ilu ?? i czy faktycznie da sie go podpiąć pod ecu/?? Edytowane 11 Lutego 2011 przez pobs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #29 Napisano 12 Lutego 2011 pobs, mi się zawsze wydawało, że dopiero od 2003 w VW były sondy szerokopasmowe. Dowiedziałem się podczas strojenia, że nie do końca, bo nawet mój 2001 takową miał. Więc - pozostaje Ci odkręcenie zbiorniczka wyrównawczego i wpięcie się w pin sondy - we wtyczce są chyba 4 piny, więc długo szukać nie będziesz. Jeśli faktycznie sonda jest hi-band, to powinieneś mieć konkretną wartość na wyświetlaczu i koniec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #30 Napisano 12 Lutego 2011 odkręcenie zbiorniczka wyrównawczego marku pokieruj mnie trochę - i który zbiorniczek wyrównawczy chodzi..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #31 Napisano 12 Lutego 2011 marku pokieruj mnie trochę - i który zbiorniczek wyrównawczy chodzi..... sorka, chodzi o zbiorniczek cieczy chłodzącej (trzy śruby krzyżak) - odchylisz go do góry i będziesz miał pełen dostęp do wtyczki idącej do sondy - to miejsce, z którego (wg mnie) najwygodniej ukraść sygnał AFR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #32 Napisano 12 Lutego 2011 Sygnał sondy można również wziąć z wtyczki od komputera , tylko trzeba miernikiem zmierzyć który to kabel wiem tylko ,że jest koloru fioletowego ale pinu nie pamietam Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #33 Napisano 12 Lutego 2011 no właśnie tak kombinowałem, że na bank bedzie szedł sygnał do kompa informujący o jakości mieszanki. Jutro będę próbował z tymi pinami z sondy i zobaczymy jak szybko się wstrzelę. Wymieniam zegary, gdyż w starych zaczęło padać podświetlenie, a AFR będę potrzebował, bo biorę się z powrotem za smt6 i delikatne spalanie rzędu 16-17 litrów . Wtryski robią swoje, i zalewają cylindry (tak myślę) więc w tym roku albo mocniej dmuchnę, albo czas na zmiany . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #34 Napisano 14 Lutego 2011 sygnał jest pierwszy kabel z lewej trawiony za 1 razem. Co mnie wcale nie zaskoczyło to to, że mieszanka jest w górnym limmicie, natomiast ma dość spore wachania. szukałem jeszcze dzisiaj w którym miejscu jest ta @zaślepkla@ śrubka przu filtrze oleju do czujnika temp. oleju ale nie moglem go znaleść może ktoś ma jakieś foto podglądowe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #35 Napisano 15 Lutego 2011 szukałem jeszcze dzisiaj w którym miejscu jest ta @zaślepkla@ śrubka przu filtrze oleju do czujnika temp. oleju ale nie moglem go znaleść może ktoś ma jakieś foto podglądowe?? to w TDI chyba W benzyniakach trzeba się ratować taką podkładką, w którą wkręcasz czujnik ciśnienia, temperatury, a przy okazji może tez być używana jako trójnik do chłodnicy oleju... (coś w ten deseń). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #36 Napisano 15 Lutego 2011 w Tdi masz z lewej strony podstawy filtra w poprzecznych a we wzdluznych to od przodu jesli dobrze pamietam to jest na imbusa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #37 Napisano 16 Lutego 2011 nie wiecie jak to cusik może się po ang. nazywać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #38 Napisano 16 Lutego 2011 http://cgi.ebay.co.uk/Oil-Filter-Sandwich-Plate-Gauge-Sensor-Adaptor-4-Outlet-/360335157557?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e5a62935 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #39 Napisano 16 Lutego 2011 Pobs jak sie juz uporasz u siebie z tym to wiesz w TDI tez bym tak chcial A powaznie to mam zamiar zapodac boost i cisnienie oleju, jak tylko turbafke wsadze. Chetnie bym zobaczyl jak to podpioles u siebie. Pozdro prezesie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #40 Napisano 17 Lutego 2011 jak to się mówi powoli małymi kroczkami do celu - u ciebie będzie łatwiej z jednym czujnikiem jeżeli chodzi o olej, bo już widzialem jak to wygląda w TDI u mnie już prawie po sprawie, jeszcze tylko detale i pociągnąć kable przez ecu. no i do lata. wiecj juz nic nie robie jezeli pasek pojdzie na sprzedaz pod koniec wakacji. A jak zostanie to będzie zabawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach