Jump to content
Preziu

dodatkowe zegary (temp oleju, boost etc)

Recommended Posts

w TDI tez bym tak chcial

jak w podstawie oleju masz wkręconą zaślepkę to nie masz problemu z zamontowaniem czujnika temp oleju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie da się wykorzystać sygnału z ecu? Na vagu mamy temperaturę oleju z fabrycznego czujnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na vagu mamy temperaturę oleju z fabrycznego czujnika.

mamy tylko jakoś pod żadnym pinem nie pokazywało temp

Share this post


Link to post
Share on other sites
no i jakie warto założyć ?? ja mysle nad boost temp oleju oraz cisnienie

ciśnienie i temperatura oleju to trochę nadmiar wskazówek... generalnie to jak poznasz swoje auto, to ciśnienie oleju pozwoli Ci ocenić jaka jest temperatura oleju (tzn. kiedy jest już rozgrzany, a kiedy dać sobie chwilę spokoju bo już za bardzo szalejemy). Natomiast to, co Ci się jeszcze przyda to boost, jak zamierzasz się bawić w tuning/diagnostykę... Więcej do TDI raczej nie ma potrzeby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AFR albo temp spalin jako trzeci - kwestja jst do czego ci bedzie potrzebny, bo i kompas tez mozna :P wstawic jak duzo jezdzisz i gubisz sie w terenie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

odświeżę powiedzcie mi gdzie najlepiej wpiąć sie z wskaźnikiem do temperatury oleju ? zamierzam zakupić ale w podstawce filtra oleju nie widzę zaślepki myślałem na śrubą w misce ale tam temperatura jest już mniejsza więc gra wara świeczki

Share this post


Link to post
Share on other sites
odświeżę powiedzcie mi gdzie najlepiej wpiąć sie z wskaźnikiem do temperatury oleju ? zamierzam zakupić ale w podstawce filtra oleju nie widzę zaślepki myślałem na śrubą w misce ale tam temperatura jest już mniejsza więc gra wara świeczki

 

Jak dajesz gtb to pomysl o lepszej chlodnicy oleju a jak juz dasz nowa chlodnice oleju to nie bedziesz sie musial martwic o temp oleju ;) a w podstawke dasz tylko cisnienie oleju . dzieki ktoremu jak marecek napisal jestes w stanie ustalic wzrastajaca temp.

czym olej cieplejszy tym rzadszy a co za tym idzie wieksze cisnienie silnik potrafi wytworzyc takim olejem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam! zakupiłem ostatnio dwa dodatkowe wskaźniki: temp. oleju i turbo boost.

 

 

hjjhbhjbk_raxhrxp.jpg

 

hjjhbkjhj_raxhrep.jpg

 

i mam parę pytań. przypomne: mój silnik to 1.9 tdi AFN.

 

gdzie najlepiej wpiąć czujnik od temp. oleju?

w którym miejscu zainstalować trójnik z wężykiem do czujnika od turbo?

kwestia estetyczna...co proponujecie zrobić z słupkiem gdzie będą zegary? zamontować ten uchwyt z zegrami i później całośc obszyć jakims materiałem? bo średnio mi się widzi jasny słupek i czarny plastik.

 

:) pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
gdzie najlepiej wpiąć czujnik od temp. oleju?

 

w miske olejowa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
witam! zakupiłem ostatnio dwa dodatkowe wskaźniki: temp. oleju i turbo boost.

 

 

hjjhbhjbk_raxhrxp.jpg

 

hjjhbkjhj_raxhrep.jpg

 

i mam parę pytań. przypomne: mój silnik to 1.9 tdi AFN.

 

gdzie najlepiej wpiąć czujnik od temp. oleju?

w którym miejscu zainstalować trójnik z wężykiem do czujnika od turbo?

kwestia estetyczna...co proponujecie zrobić z słupkiem gdzie będą zegary? zamontować ten uchwyt z zegrami i później całośc obszyć jakims materiałem? bo średnio mi się widzi jasny słupek i czarny plastik.

 

:) pozdrawiam

 

Ja mam czujnik w podstawie filtra oleju, wykrecilem zaslepke. A żeby podłączyć sie do turbo to nypel w kolektor albo wentyl od opony zamontować na przewodzie od powietrza. W Afn nie ma takiego cienkiego wezyka żeby sie nim tak po prostu wpiac tym co masz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gdzie w podstawie filtru jest jakaś zaślepka??

 

no właśnie w TDI nie ma takiej zaślepki jedyna opcja to przy wymianie oleju odkręcić podstawkę od filtra oleju i nawiercić

Share this post


Link to post
Share on other sites
no właśnie w TDI nie ma takiej zaślepki jedyna opcja to przy wymianie oleju odkręcić podstawkę od filtra oleju i nawiercić

 

Hmm, moje tdi miało zaslepke, kolega Pablo_720 tez ma Afn także jak u mnie jest to i u niego powinno być.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pany a gdzie kupie , zaznaczam w Polsce , ta obudowę kolumny kierownicy z miejscem na zegar/y?

o dokładnie takie cuś

pod009dual.jpg

Edited by szkapek28

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobre to myslalem samemu cos takiego zrobic ale duzo zachodu, jakby ktos cos wiedzial to tez bym cos podobnego zanabył

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam nabyłem właśnie zestaw podciśnienia, woltomierza i ciśnienia oleju z adapterem na słupek i teraz pytanie jak ktoś już montował u siebie w pasku b5 na czym adapter najlepiej przymocować i drugie pytanie jak to podłączyć w 2.8 v6 :):) podciśnienie wiem chyba bo zlokalizowałem wężyk chodzi o zasilanie samo (od stacyjki) i gdzie jest jakies przejscie do komory silnika z środka??

Share this post


Link to post
Share on other sites

najszybciej i najlatwiej zrobisz to przez puszke od ECU

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrobilem wkoncu zegary ale zrezygnowalem z slupka i zrobilem w srodkowej konsoli narazie 2 woltomierz i podcisnienie bo temp oleju byla uszkodzona

 

SAM_9418.jpg

SAM_9417.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy