Skocz do zawartości

Chmielu80

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Chmielu80

  • Urodziny 16.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja niestety już po spocie Za bardzo Was nie poznałem ale co poradzić jak w domu szpital... Mam nadzieję, że następnym razem uda się całą familjadą przybyć bo miejscówka fajna. Pozdrawiam
  2. Podłączam się pod pytanie. Fort Wola jeszcze dla jasności zapytam
  3. kaniol a nie lepiej przy takich modach kupić już k04 tylko w hybrydy się bawić Ja jakoś nie jestem przekonany do tego typu rozwiązań. Co do wtrysków to chyba lekka przesada - 320cc do tego co chcesz zrobić w zupełności wystarczą. Pompa paliwa też daje radę do takich mocy o jakich piszesz.
  4. Chmielu80

    BOV ProPerfekt II

    the.wolf ja wolał bym ori DV ale średnio raz na 1,5 miesiąca musiałem nową kupować - padały jak muchy.... Wiem, że temat BOV-a w 1.8T temat rzeka - dużo czytałem na forum o tym - Ty też z tego co pamiętam walczyłeś z tematem, Marecek podobnie ja Ty teraz polecał ori DV Mi natomiast problem się skończył po zamontowaniu BOV-a.... Żadnych problemów z wolnymi obrotami, czy z niczym innymi. Wiec nie wiem jak to do końca jest z tym BlowOff-em w 1.8T A... dodam, że DV-ki miałem z S3 (BAM).
  5. Chmielu80

    BOV ProPerfekt II

    Z tego co wiem to ProPerfect nie ma w ofercie "zastawów naprawczych" - sprzedają gotowe produkty i tyle. Także rzeźba w wymianę sprężynek to raczej w swoim zakresie. A może spróbować BOV-a innej firmy ?? Ja kupiłem ProPerfect bo był dedykowany do 1.8T - i jak narazie nie mam zastrzeżeń. Widzę w opisie, że masz inne wozidło więc może inny BOV ??
  6. Chmielu80

    BOV ProPerfekt II

    Obroty nie powinny zdecydowanie falować. Wiesz co, nie będę z fusów wróżył - nie jestem specem w tym temacie, ale ta sprężyna musiała by być na prawdę słaba żeby na wolnych obrotach nie trzymać ciśnienia...
  7. Chmielu80

    BOV ProPerfekt II

    Sprężyna od DV-ki wydaje mi się, że jest słabsza niż w ProPerfekcie. Ja mam u siebie założonego i jest ok (dołądowanie 1,7 bara w peaku i 1,3-1,4 stałego). A czemu uważasz, że za słabe są te sprężynki - jakie masz objawy ??
  8. To akurat o elastyczności nie mówi nic A tak btw to chętnie bym taki test przeprowadził z tym, że mój już nie jest taki seryjny do końca. Właśnie muszę zobaczyć tak nawiasem mówiąc jakie ja mam obroty przy 80 na 4-tym biegu. W brew pozorom turbiny w 1,8T wstają dość wcześnie (no chyba, że ktoś wsadza lochę jak marecek )
  9. Chmielu80

    Alkoholowy Kącik Passata

    Mnie przy piątku małżonka obdarowała czteropaczkiem do kolacyjki więc zaczynam siorbać
  10. Fajnie się czyta To i ja swoje 3 grosze wrzucę Co do elastyczności diesli to dla mnie jakieś nieporozumienie. Elastyczny to jest silnik gdzie przy 10 km/h wrzucasz 3-kę i spokojnie rozpędzasz się do 170 km/h. Fakt pewnie nie umiem jeździć ropniakami ale zdarzało się robić małe traski Dla mnie masakra bo żeby wyprzedzić ciężarówkę jadącą 80 km/h musiałem zaczynać z 3-ki a przy końcu wyprzedzania już piątkę wrzucać - dramat straszny jednym słowem. I gdzie tu elastyczność W brew pozorom na 4-tym biegu opcji nie bylo bo ten samochód nie przyspieszał wcale.. Dodam, że był to 131 konny Passat B5 FL . Pewnie troszkę tak jest, że każda sroczka swój ogonek chwali ale wydaje mi się, że 1,8T mimo mniejszych cyferek przy niutkach daje radę Wczoraj miałem mały sprincik z Audi A6 3,2 i muszę powiedzieć, że byłem całkiem miło zaskoczony swoim Passeratti Oczywiście nie objechałem go ale nie był w stanie mi odjechać. Koleś na światłach pytał się co to za silnik i nie chciał uwierzyć, że 1,8 A dodam, że mam kompletnie niewystrojony samochód i śmiem twierdzić, że na K03 po sofciku lepiej śmigał niż teraz
  11. Chmielu80

    moja zabudowa audio w b4

    Muszę powiedzieć, że bardzo fajna zabudowa. Wygląda to wszystko estetycznie :dobrze Na pewno nieźle też gra A na jakim radyjku to brzęczy
  12. Chmielu80

    1.8T 201hp K04-15 Project

    marecek, dzięki za wyjaśnienie arturoski, sorka za małe OT P.S. Chce ktoś BlowOff ProPerfect typ II Nówka sztuka wcale nie śmigana :D
  13. Chmielu80

    1.8T 201hp K04-15 Project

    arturoski, od kąd marecek saprzedał samochód to w dziale tuning > mechaniczny > benzyna to już tylko Ty się ostałeś BTW - zmieniałeś N75 bo jakoś mi to umknęło ... DV ori czy na jakiś atmosferyczny zmieniałeś Ja zakupiłem N75 J z Audi S2, a DV-kę z S3 BAM. Mam też Properfecta typ II ale z nim będę sexperymentował jak już wszystko będzie działać jak należy Marecek coś tam wspominał, że one radzą sobie tylko do jakiś 1,2 bara doładowania - będę musiał go dorwać na spocie następnym i pomęczyć trochę bo mam kilka pytanek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności