Preziu Zgłoś #1 Napisano 9 Kwietnia 2008 Panowie, Jakies 3 slowa o dodatkowych zegarach (temp oleju, boost etc) prosze. Przymierzam sie i nie wiem na co zwrocic uwage. Chce zamontowac w slupku. Jakies rady, jakie zegary, jakie czujniki, gdzie montowac etc ? Przewerwtowalem forum ale nie znalalazlem zadnej konkretnej informacji. Wolf Ty masz takei zegary. Jakies 3 slowa do Ojca prowadzacego ?? Moze chcesz sprzedac przed sprzedaza Paska ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #2 Napisano 10 Kwietnia 2008 Preziu cisnienie oleju juz sprzedałem. doladowanie praktycznie takze pytanie ile chcesz zegarów... ja sugeruje Boost i cisnienie oleju. Jesli chcesz trzeci to moze byc tmp oleju. Jesli chcesz wersje "tanią" to kup AutoGauge ale z silnikiem krokowym. ceny od 200pln za sztuke. W boost wazna funkcja peak i warn. Najtansza opcja sa zegary mechaniczne ale niestety moga nie dzialac zbyt dobrze. Moje o dziwo dzialaly 2 lata praktycznie idealnie. mam dojscie do zegarów z silnikiem krokowym troche taniej niz na allegro. aaaa przypomnilame sobie W domu na polce lezy nie uzywany boost elektroniczny, jak bys chcial... Doladowanie podlaczasz pod rurke idaca z kolektora do DV, cisnienie oleju wkrecasz przy podstawce filtr oleju. Mamy jedno wolne miejsce zaslepione srubka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #3 Napisano 11 Kwietnia 2008 pochwal się jak wyjdzie w ostateczności... ja mam komplet auto gauge-a (boost, oil press, egt) na silnikach krokowych i są bardzo fajne tzn. czytelne i wyraźne, a do tego z opisywaną funkcją peak i głosowym powiadomieniem. Jedyna ich wada to to, że przy odpalaniu piszczą niesamowicie robiąc autotest i nie znalazłem do tej pory opcji, żeby to wyłączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #4 Napisano 11 Kwietnia 2008 podobno trzeba peaka i warna na maxa ustawic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #5 Napisano 11 Kwietnia 2008 To jeszcze pytanie, jak i gdzie się przebijać od lewego słupka do komory silnika bo moje zegary już rok leżą w szafie ze słupkiem a zniechęca mnie tylko przeciąganie tego wszystkiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 11 Kwietnia 2008 To jeszcze pytanie, jak i gdzie się przebijać od lewego słupka do komory silnika bo moje zegary już rok leżą w szafie ze słupkiem a zniechęca mnie tylko przeciąganie tego wszystkiego. wykręcasz komputer w podszybiu, wyjmujesz go i masz już dojście z kablami od komory silnika do kabiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #7 Napisano 11 Kwietnia 2008 ja ciagnalem prawa stroną, tnz za schowkiem. Mialem juz kiedys tam pociagniety kabel do wzmacniacza wiec przewodami od zegarów udałem się ta sama drogą. Zasilanie bierzesz z radia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #8 Napisano 15 Kwietnia 2008 A to jeszcze zapytam jak ściągnąć osłonę lewego słupka bo nigdzie opisu nie znalazłem ani zdjęcia osłony od strony wewnętrznej żeby zobaczyć gdzie tam są zaczepy czy inne ustrojstwo co to trzyma. Ściągam uszczelkę drzwi i pewnie przez tą szczelinę coś muszę pogmerać byle by nic nie połamać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 15 Kwietnia 2008 ja ciagnalem prawa stroną, tnz za schowkiem to sobie życia nie ułatwiasz przez obudowę sterownika silnika jest tyle miejsca, że można przeciągnąć słonia. jak ściągnąć osłonę lewego słupka delikatnie i z wyczuciem odginaj słupek aż strzeli pierwszy zaczep od góry... kolejne równie delikatnie i z wyczuciem. Nic w ten sposób nie połamiesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #10 Napisano 16 Kwietnia 2008 co myslicie o tym http://moto.allegro.pl/item347584970_woltomierz_model_au.html http://moto.allegro.pl/item343556204_temp_oleju_mroczne_widmo_nowy_model_au.html myślę o zamontowaniu temp. oleju i ładowania ale w półce która jest pod radiem w wersji bez navi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piterro Zgłoś #11 Napisano 18 Kwietnia 2008 Może koledze się przyda, ja montowałem boost w swojej Ibi: Relacja z montażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #12 Napisano 26 Kwietnia 2008 witka kupiłem sobie voltomierz i teraz gdzie go podłączyć, w instrukcji pisze że pod ignition switch 12v(+) czyli przewód zapłonowy ze stacyjki czy ktoś wie który to bo żeby dostać się do kostki to trzeba kiere ściągać a może ktoś zna inny sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #13 Napisano 26 Kwietnia 2008 jesli chodzi o sprzedajace DABTUNER to polecam Mariusza. Naprawde bardzo dobry sprzedawca. znam go juz kilka lat i w sumie kupilem od niego ponad 12 zegarów.... nie, nie mam ich wszystkich w swoim samochodzie :) reklamacje sa zalatwiane od reki. nie wiem jakiej wielkosci jest półka z 3bg ale w 3b jest za mala na zegary 52mm. Poza tym zegar jest zeby na niego patrzec i monitorowac silnik, a polka jest za nisko zeby latwo na nie lookac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #14 Napisano 26 Kwietnia 2008 Jestem już po przymiarce panelu na słupku. Wszystko polakierowane i przyklejone do resztki oryginalnej osłony słupka. Jak kiedyś znajdę chwilę czasu to oprawię sobie tenże słupek skórą albo siakimś materiałem w kolorze tapicerki. Jak ktoś na przyszłość będzie chciał ściągać osłonę słupka to już mogę podpowiedzieć, że wystarczy ściągnąć uszczelkę z drzwi z okolic słupka i poprostu pociągnąć osłonę słupka ku górze w kierunku osłony przeciwsłonecznej. Słupek trzyma sie na 4 uszach które zachodzą na kółka przymocowane do blachy słupka. Niestety z powodu kłopotów z elektryką montaż zegarów znów się odwleka w czasie. PS. Pytanie czy jest gdzieś miejsce oprócz oczywistego (korek spustu oleju w misce) gdzie można wkręcić czujnik temperatury oleju, oraz gdzie najlepiej wpiąć czujnik ciśnienia oleju?? Pytanie odnosi się tylko do diesli AVB, AWX i AVF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość prosport Zgłoś #15 Napisano 24 Maja 2010 PS. Pytanie czy jest gdzieś miejsce oprócz oczywistego (korek spustu oleju w misce) gdzie można wkręcić czujnik temperatury oleju, oraz gdzie najlepiej wpiąć czujnik ciśnienia oleju?? Pytanie odnosi się tylko do diesli AVB, AWX i AVF. Polecam zastosować adapter pod filtr oleju, gdzie można zastosować czujniki ciśnienia i temperatury oleju. Moim zdaniem najprostszy sposób. Potem już tylko przewody do wskaźników i wszystko bangla www.prosport-tuning.pl BOOST, EGT, AFR, OIL PRESS............wskaźniki do PASSAT - a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #16 Napisano 24 Maja 2010 Polecam zastosować Myślę, że przez te 2 lata chłopaki coś wymyślili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #17 Napisano 25 Maja 2010 w podstawie filtra oleju powinienes miec wolne miejsca zaslepione srubka. Wykrecasz je i wkrecasz czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #18 Napisano 21 Sierpnia 2010 troche odkopuje, z innego forum: http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=55405&view=findpost&p=689446 Hej!Myślę, że nie warto szukać miejsca gdzie napięcie nie będzie spadać. Ja mam podpięte wskaźniki w Audi A4 pod "główną szynę" czyli tam gdzie przychodzi napięcie z aku i rozchodzi się po całym pojeździe. Napięcie jest tam cały czas. Po przekręceniu kluczyka w pozycje 1 uruchamia się procedura startowa. Następnie podczas rozruchu silnika jest tak duży spadek napięcia(nawet na "głównej szynie"), że wskaźniki(zarówno Autogauge jak i Defi) widzą to jako wyłączenie i po uruchomieniu silnika procedura startowa również ponawia się. Jedyne co można zrobić to kabelek który podłącza się po stacyjce (który daje sygnał do uruchomienia wskaźników) podłączyć tam, gdzie napięcie pojawia się dopiero po uruchomieniu silnika. Efekt tego będzie taki, że wskaźniki uruchomią się, a co za tym idzie uruchomią procedure startową dopiero po uruchomieniu silnika. Zasilanie główne wskaźnika zostaje bez zmian. gdzie znalezc kabel w którym pojawia się napiecie czy masa po uruchomieniu silnika. Dotyczy problemu powyzej. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #19 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) radio EDIT a nie to po włączeniu zapłonu. Na wyjściu alternatora pojawi Ci się napięcie jak uruchomisz silnik;) Ja tam mam podpięte pod radio i żadnych podwójnych procedur startowych nie mam. Przekręcam w zapłon i mam procedurę startową, zapalam i już żadnej powtórki z rozrywki nie mam. Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez the_undertaker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #20 Napisano 7 Września 2010 Oto moje zabawki, jeszcze nie zalozone. poszukuje podpowiedzi co zalozyc jako 3 wskaznik, cisnienie oleju ?? czy moze woltomierz albo cos innego?? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach