Bartek1602 Zgłoś #481 Napisano 16 Sierpnia 2014 Witam kolegówl Dotarłem klocuszki. Teraz takie pytanie. Hamulce jak są zimne to zyleta, ale w miejscu nie stanie choćby chciało, a chce bo to czuć, ale koła 19 wiec tragedi nie ma. Natomiast jak się nagrzeja kilka skrzyżowań dalej tracą na jakości i juz nie ma tego efektu, zaś czuje się większy luz na pedale. Czy To jest normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #482 Napisano 16 Sierpnia 2014 Witam kolegówl Dotarłem klocuszki. Teraz takie pytanie. Hamulce jak są zimne to zyleta, ale w miejscu nie stanie choćby chciało, a chce bo to czuć, ale koła 19 wiec tragedi nie ma. Natomiast jak się nagrzeja kilka skrzyżowań dalej tracą na jakości i juz nie ma tego efektu, zaś czuje się większy luz na pedale. Czy To jest normalne? A płyn hamulcowy był kiedyś wymieniany albo układ może zapowietrzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #483 Napisano 16 Sierpnia 2014 Płyn to nawet nie wiem, przez ostatnie 20 tys to nie było nic zmieniane prócz hamulców na przodzie. Zapowietrzony tez nie. Czuć po prostu różnice na zimno i gdy się rozgrzeja do roboczej temperatury (w miescie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #484 Napisano 16 Sierpnia 2014 Płyn to nawet nie wiem, przez ostatnie 20 tys to nie było nic zmieniane prócz hamulców na przodzie. Zapowietrzony tez nie. Czuć po prostu różnice na zimno i gdy się rozgrzeja do roboczej temperatury (w miescie). A jakiej firmy zestaw hamulcowy założyłeś, może klocki ,,miękkie,, A co do odpowietrzenia to bym wykonał tą czynność nie ze względu na zapowietrzony układ ale ze względu na sam płyn.Zdarza się nawet że przy sprawnym układzie przy prewencyjnym odpowietrzaniu w rurce pojawia się najpierw smolista maź a dopiero potem płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #485 Napisano 16 Sierpnia 2014 Na przodzie najważniejsze w sumie Ate power disc i ate klocki po dorych 20 tys., na tył założyłem tarcze ferrodo i klocki pagid czarne. Tarcze odtluszczone, klocki nasmarowane pasta termiczna, płynu nie ruszalem, odpowietrzac tez nie musiałem bo tloczek został wciśniety przy odkreconym odpowietrzniku. Ale to chyba normalne, że przy tego typu hamulcach nie zablokuje w trakcie jazdy kół, tylko je spowolnie. siła hamowania jest ekstra, później trochę się ten efekt psuje jak je zagrzeje. Do jazdy po mieście to jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serenity20 Zgłoś #486 Napisano 20 Sierpnia 2014 czymś się te pompy różnią. Nawet masz to wyszczególnione na stronie. Może lepiej najpierw pojedź do aso? rózna sie średnicą i brakiem ESP. co nie zmienia faktu iż pozostają mi 2 firmy ABE i TOPRAN. Na allegro za +- 240 zł jest pompa niby NO NAME, sam kupiłem, okazuje się że Magneti Marelli. a to dobrze sie okazuje czy żle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #487 Napisano 12 Stycznia 2015 Panowie, ostatnio zauważyłem pewien problem. Otóż jak auto postoi kilka godzin to pierwsze 2-3 hamowania słychać odgłos jakby się klocki kończyły albo auto stało dość dlugo i tarcze były zardzewiałe. Później dźwięk ustaje. A czasem czuje jakby hamulce troszkę słabiej łapały. Czy to kwestia płynu czy może wina pachnących przewodów i kończących się tarcz dlatego może po kilku godzinach aż tak rdzewieją. Napewno muszę zmienić przednie przewody elastyczne bo diagnosta zwrócił mi uwagę ze juz są słabe. Znalazłem na allegro przewody marki MEYLE za niecałe 25zł/szt. Zakładał ktoś takie. Warte są coś czy szukać czegoś innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar_kuch Zgłoś #488 Napisano 13 Stycznia 2015 witam piszę w tym temacie żeby nie robić śmietnika potrzebuje vacum do paska jak w opisie najlepiej nowej. Jakie koszty tego ustrojstwa i gdzie najlepiej kupić i jaką? pzdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alvaro Zgłoś #489 Napisano 22 Lutego 2015 (edytowane) Witam. Mam problem ze słabymi hamulcami i twardniejącym pedałem hamulca. Podejrzewam że problem tkwi w podciśnieniu. Zauważyłem że przewód idący od serwa przy ścianie grodziowej jest luźny. Niestety nie daje rady go zamontować. Czy obydwa przewody w grodźi łączy tylko ta tzw. uszczelka? Czy też może był inny element który je łączył? Ma ktoś może z Etki schemat tych przewodów? Edytowane 22 Lutego 2015 przez alvaro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid1819 Zgłoś #490 Napisano 22 Lutego 2015 Niestety w B5FL była tylko taka uszczelka montowana niema nic innego. możesz łatwo sprawdzić czy masz tam nieszczelność zapal samochód spróbuj tym przewodem co idzie z waku własnie do tej uszczelki poruszać powinieneś słyszeć czy ucieka podciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alvaro Zgłoś #491 Napisano 22 Lutego 2015 Tam nic innego nie było? To luźno lata że podczas jazdy normalnie wypada. Chyba ze uszczelkę kupie nową albo na klej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #492 Napisano 22 Lutego 2015 Ja u siebie na łączniku gumowym od strony silnika w ścianie grodziowej założyłem opaskę trytkę i uszczelniło przewód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #493 Napisano 22 Lutego 2015 alvaro przyjżyj się twmu przewodowi ale na drugim jego końcu. Jeżeli tam bedzie lużny to tam tkwi problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid1819 Zgłoś #494 Napisano 22 Lutego 2015 skoro wypada z tej uszczelki to już masz przyczynę. Klejem nie próbowałem najlepiej wymień nowa i będziesz miał spokój na długi czas chyba ze potrzebujesz samochód to mozesz spróbować opaske na ta gume i skrecic powinno wytrzymac kilka dni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alvaro Zgłoś #495 Napisano 22 Lutego 2015 alvaro przyjżyj się twmu przewodowi ale na drugim jego końcu.Jeżeli tam bedzie lużny to tam tkwi problem Jak skasować ten luz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #496 Napisano 22 Lutego 2015 obwin ten ,,gwincik,, tasma i wloz w ta uszczelke a na koniec opaska plastikowa lub inna skrec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #497 Napisano 22 Lutego 2015 Są rózne sposoby. Jedni zaklepują luzny któciec śrubokrętem/punktakiem lub oblepiają poxlyliną, a drudzy wymieniaja wadliwą pompę (LUK) na Boscha (pozbawiona tej wady). Ja zalepiłem luźny króciec od strony pompy klejem do metali z castoramy i ok 2 lat jest już ok:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo14 Zgłoś #498 Napisano 22 Maja 2015 Witam posiadam vw Passata b5 fl 2004 rok samochód trochę stał po czym wsiadłem do niego odpalam opuszczamy reczny a kontrolka nie gaśnie ..... wszystko jest ok płyn jest , klocki ok , nie trzyma samochodu . Przy tym wydaje okropny dźwięk podpięty pod kompa nic nie pokazuje zero błędu ktoś pomoże co dalej sprawdzić ? nie wiem czy do tego watka ale moze ktos pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #499 Napisano 23 Maja 2015 Stycznik przy dźwigni recznego podwiesil sie. Musisz zdemontowac tunel sprawdzic co sie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo14 Zgłoś #500 Napisano 25 Maja 2015 dzięki bardzo za pomoc a może wiesz jak to zrobić ? gdzie ten stycznik sie znajduje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach