stefan613 Zgłoś #101 Napisano 15 Lutego 2014 (edytowane) wiec tak wgrałem fabryczną mapę od ahh co w połączeniu z wtryskami 0,205 jeździ całkiem przyjemnie, problem ze sprzęgłem, dwu masem, kopceniem i przeładowywaniem znikł niewiem jaka dawke ustawić optymalnie zeby potem coś pomodzić ? śmiało wkładaj jaką masz dawkę ? ja mam w tej chwili 4,4 POzdrawiam ---------- Dodano o 13:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:54 ---------- Kąt 51-55, dawka 4,4mg/R - 6mg/R. dobra znalazłem dzieki DarekS tą dawke podałeś do 0,216stek a jak myslisz ile do 0,205 ustawic? Edytowane 15 Lutego 2014 przez stefan613 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #102 Napisano 15 Lutego 2014 Dawkę na nastawniku ustawia się wyłącznie pod dym.Nie dymni,zwiększasz,dymi zmniejszasz.Okolice 5mg/suw to takie optimum,wyjściowa baza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #103 Napisano 16 Lutego 2014 Dawkę na nastawniku ustawia się wyłącznie pod dym.Nie dymni,zwiększasz,dymi zmniejszasz.Okolice 5mg/suw to takie optimum,wyjściowa baza. miałem chyba 4,4, vcdsem udało mi sie zrobić skaczącą 3,4-3,6 i i nie dymi ,może delikatnie przy mocnym ruszeniu, zostawić tak czy pukać dalej? , ale chyba nie ma sensu skoro na dniach program wlatuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #104 Napisano 17 Lutego 2014 Nie dymi bardzo,to zwiększ.Po programie i tak będziesz musiał ją skorygować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo90008 Zgłoś #105 Napisano 14 Kwietnia 2014 Wie ktoś gdzie można dodać troche kuni do paszczaka z ahu w wlkp lub kujawsko-pomorskim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #106 Napisano 14 Kwietnia 2014 Wie ktoś gdzie można dodać troche kuni do paszczaka z ahu w wlkp lub kujawsko-pomorskim? W dziale polecane usługi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #107 Napisano 16 Kwietnia 2014 To jak zapytam inaczej czy można jeździć na wtryskach 0,205 na seryjnym programie z AHH ? Dymu nie widać moc jest fajna ? coś mi grozi jakieś wypalone tłoki czy coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #108 Napisano 16 Kwietnia 2014 Można spokojnie śmigać bez obaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #109 Napisano 16 Czerwca 2014 Koledzy w koncu zmienilem wtryski ustawilem kat 43-47 i mam dawke 3mg i chcialbym ja zmniejszyć ale komp nie pozwala a chcem 4mg ustawic bo delikatnie przykopci jak depne do konca. Moze regulacja nastawnikiem cos da?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #110 Napisano 16 Czerwca 2014 Jak najbardziej tylko i wyłącznie ruszyć nastawnik w stronę rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #111 Napisano 17 Czerwca 2014 Jak najbardziej tylko i wyłącznie ruszyć nastawnik w stronę rozrządu. dzieki wielkie, dziś biorę się za to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #112 Napisano 17 Czerwca 2014 Ale diesel musi dymić... A tak na serio, to mój na turbo AWX wtryskach 216 i sofcie dymi zdrowo na niskich obrotach, ale to norma skoro leje się ropa strumieniem a nie napompowało jeszcze turbo powietrza:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #113 Napisano 17 Czerwca 2014 Teoria diesela jest taka " BEZ DYMU NIE MA MOCY ":drive: ustawiłem na 6,6mg i vagiem zmniejszyłem do 4,4mg i naprawde delikatna chmurka:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #114 Napisano 17 Czerwca 2014 A ja śmigam na 2.4 i jest ok, a że lekko poddymi to już nie mój problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #115 Napisano 17 Czerwca 2014 A ja śmigam na 2.4 i jest ok, a że lekko poddymi to ...to już nima pompy:papa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #116 Napisano 18 Czerwca 2014 Możesz rozwinąć? Jeżdżę już tak dobre 50 tyś. km i jakoś nie zauważyłem spadku wydajności... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #117 Napisano 18 Czerwca 2014 Nie wiem,ja się na tym nie znam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #118 Napisano 18 Czerwca 2014 NO to o co Ci chodziło wyżej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #119 Napisano 19 Czerwca 2014 Panowie jak u was ze spalaniem.. Mam AHH + 0,205 z asv dawkę 3,8 dygnięte doładowanie do 1,2 od 2,5tys obr idzie jak szatan , ale w mieście zejście poniżej 10l/100 graniczy z cudem. W trasie owszem mało pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #120 Napisano 19 Czerwca 2014 polonez,na tym setupie,bez fmica z taką dawką musi sadzić.Jak nie ma dymu,to siedzi pompa,albo wtryski. Mam AHH + 0,205 Masz bardzo wysokie napięcie,taki urok mapy n146 z ahh,dlatego leje/jedzie,ale i pali.Pytanie,czy wtryski trzymają ciśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach