Gość system95 Zgłoś #1 Napisano 17 Marca 2008 Jak skasowac przeglad w passacie 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #2 Napisano 17 Marca 2008 Instrukcja 3.1 Obsługa Str. 14 - po wyłączeniu zapłonu nacisnąć i przytrzymać przycisk Service (ten z kluczykiem) - włączyć zapłon. Wyświetlacz terminów przeglądu znajduje się teraz w trybie zerowania - zwolnić przycisk Service i w ciągu 20 sekund jeden raz, krótko nacisnąć przycisk ustawiania zegara MIN. Wyświetlacz w krótkim czasie powraca do zwykłego wskazania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crude Zgłoś #3 Napisano 30 Kwietnia 2008 tez mi sie przydalo a raczej koledze - dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evil Zgłoś #4 Napisano 23 Października 2008 przyda sie na przyszłość pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #5 Napisano 24 Października 2008 Mała uwaga: Procedura kasowania "z kołka" jest dobra, kiedy nie ma uaktywnionego Long Life'a. Jeżeli jest on aktywny, to takie kasowanie przywróci stały czasookres wymiany oleju np. 15 tkm. Warto o tym pamietać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BulkaW Zgłoś #6 Napisano 28 Października 2008 Bartem.W . Czy możesz przybliżyć bardziej ta metode. To znaczy jakie przyciski i gdzie nacisnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #7 Napisano 28 Października 2008 Nie wiem za bardzo co tu jeszcze przybliżać... Dodam tylko, że auto serwisuję w ASO, więc sam tego nie robiłem, ale wg. instrukcji musisz nacisnąć przycisk z kluczykiem po prawej stronie kierownicy (ten obok zerowania licznika przebiegu), włączyć zapłon, puścić przycisk a potem nacisnąć przycisk do ustawiania minut w zegarze (po lewej stronie kierownicy). Niech ktoś mnie poprawi, jeśli się mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BulkaW Zgłoś #8 Napisano 29 Października 2008 Bartek.W Dziekuje, bo ja mam instrukcje po włosku. Swoją drogą jak miałem B5 to też zmieniali mi ustawienie przy wymianie oleju itd. ale lubie wiedzieć :-) Pozdrawim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubar Zgłoś #9 Napisano 15 Czerwca 2009 1. kup sobie VCDS (VAG-COM - moze byc chinski za 200 zl) 2.Kanaly: 02 - reminder status wykasuj na 0 40 - milage sedan service wykasuj na 0 41 - time sedan service wykasuj na 0 42 - min milage tyo service (x100) zapisz = 150 43 - max milage to service (x100) longlife oil zapisz = 300 albo 500 - tylko diesel ( 300 o.k.) w moim dieslu zapisuje 300 44 - max to service zapisz = 730 ( dwa lata longlife) 45 - oil quality zapisz dla "longlife" = 2 47 - soot quality ( ile razy filtr dpf byl oczyszczany) wykasuj na 0 48 - termal load ( jakosc oleju po przegrzaniu? ) wykasuj na 0 49 - min time to service zapisz = (longlife)730 Nalezy wprowadzac dane w kolejnosci - kanal = 45,42,43,44,49.40.41.46,47,48 I to by bylo na tyle jak kasowac serwis w B6 - oczywiscie mozesz zawsze nacisnac GUZIK... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbikra Zgłoś #10 Napisano 18 Czerwca 2009 Jeśli skasowałem komunikat o inspekcji "kołkami" na kokpicie to czy mogę wrócić z powrotem do LONG LIFE za pomocą VAG-a ? Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #11 Napisano 18 Czerwca 2009 Mozesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbikra Zgłoś #12 Napisano 19 Czerwca 2009 Jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #13 Napisano 19 Czerwca 2009 Za pomocą Vag`a. Niestety jak to się ustawia to nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airhip Zgłoś #14 Napisano 21 Czerwca 2009 Witam A jak sprawdzić ile jeszcze zostało do przeglądu ? Passat 2007 rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #15 Napisano 21 Czerwca 2009 wcisnąć na kilka sekund na włączonym zapłonie przycisk z kluczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #16 Napisano 21 Czerwca 2009 Przy zamkniętych drzwiach !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prz Zgłoś #17 Napisano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, jako, że leję Motula Long-Life i zmieniam go co około 15 tyś poprosiłem serwis (nieautoryzowany) o skasowanie inspekcji i przestawienie jej na standardowe 15 tys km. Nie dość, że panowie nalali mi z 5-litrowej bańki 3,3 litra, to na domiar złego po włączeniu przycisku kluczyka celem sprawdzenia pozostałego czasu/km do przeglądu pojawiają się kreski –– –– Panowie z serwisu powiedzieli mi, że muszę przejechać kilkanaście km, żeby wskazanie wystartowało. Hmm. Minęły 3 dni. Przejechałem z 80 km i nic. Dalej kreski. Trochę im nie dowierzam, bo z moich obliczeń wyszło mi, że niechluje zostawili mi w silniku 0,5 litra starego oleju. A patrzyli głeboko w oczy i mówili że jest ok gdyż miska olejowa to 3,8l+pozostały w bańce olej 1,7l = 5 litrów nominalnej pojemności bańki oleju. Taka polska matematyka. Może ktoś jest mnie w stanie oświecić co jest nie tak? pozdr Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez prz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #18 Napisano 6 Sierpnia 2009 po włączeniu przycisku kluczyka celem sprawdzenia pozostałego czasu/km do przeglądu pojawiają się kreski –– –– Z tym mają rację. Ja mam LL i po przeglądzie wsiadam do samochodu a on mnie wzywa do serwisu, twierdzili (ASO), że skasowali ale nic skasowali drugi raz przy mnie i sprawdziłem co pokazuje i też były kreski. Mnie wytłumaczyli, że pokaże się kilka tysięcy przed następnym przeglądem, ale z tym już nie mieli racji. Któregoś dnia sobie o tym przypomniałem i sprawdziłem a tu mi pokazało 24k km do przeglądu. Więc trochę trzeba przejechać, niestety nie wiem ile z moich obliczeń wyszło mi, że niechluje zostawili mi w silniku 0,5 litra starego oleju Może głupie pytanie, ale... wymienili filtr? Bo jeśli nie to mniej więcej tyle w filtrze się mieści. Mnie wlali ok 4,1l przy wymianie. Co pokazuje bagnet? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #19 Napisano 7 Sierpnia 2009 Co do wyświetlania to ja zrobiłem 300 km i dopiero pokazał się przebieg do inspekcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prz Zgłoś #20 Napisano 7 Sierpnia 2009 Filtr oczywiscie wymienilem, a bagnet pokazuje full. Ewentualnie moglbym miec wgnieciona/spawana miske olejowa - ale nie mam wiec wychodzi mi na to, ze z niechlujstwa nie poczekali az caly olej zejdzie i zostawili pol litra starego w silniku. Nastepnym razem przed wymiana oleju zrobie to co polecil mi kolega, ktory sprzedal Motula (200pln za 5l) Polecil mi preparat, ktory przed wymiana rozrzedza stary olej i wszystko elegancko wyplywa. Tak czy inaczej dziekuje za rady apropos inspekcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach