rob555 Zgłoś #81 Napisano 21 Maja 2013 Korci mnie chip na ok. 130km/320nm ok 140KM mozna smialo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #82 Napisano 21 Maja 2013 ok 140KM mozna smialo O ile mam serie, ale odczucia sa bardzo pozytywne tescia Bora 90km/220nm zbiera sie slabiej, a roznica w mocy (11km/20nm) powinna wyrownac sie poprzez wage (plus dla Bory), czyli powinny isc leb w leb, a bora dostaje no i zero dymu na seri Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
softtel Zgłoś #83 Napisano 21 Maja 2013 Robert powiedz mi co byś mi zaproponował żeby ożywić mojego AVB???Co prawda mam pare kilometrów do Ciebie ale jakby co to nie robi różnicy żeby przejechać te 400km???Mozesz jakieś sugestie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #84 Napisano 21 Maja 2013 Cały temat jest o wzmacnianiu AVB a Ty będziesz pytał Roberta o to samo Tak cieżko przeczytać pare stron ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
softtel Zgłoś #85 Napisano 21 Maja 2013 Kolego cały czas czytam.....Ile już na ten temat przeczytałem to sam nie wiemi dlatego pętlik w głowie.Ale po to forum zeby mógł cos podpowiedzieć.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #86 Napisano 21 Maja 2013 No to kolego podaj w jakie moce mierzysz a wspólnie dobierzemy Ci graty Tylko wiedz że na +200 KM potrzeba pare tysi (sam tego doświadczam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
softtel Zgłoś #87 Napisano 21 Maja 2013 Tak jak napisałem wcześniej najpierw myślałem o turbo BRD i to na poczatek zmodować. Czytałem też i innych turbinakch ale różne opinie. I teraz też pytanko czy kupić turbinke używaną czy po regeneracji??? To chciałbym na początek. Potem może jakiś fmic a potem ewentualnie jakies mocniejsze pompowtryski ale to moze pozniej. Ale czy na słupek AVB to nie bedzie za dużo. To co widze to turbo i program to wychodzi +/- 160-180KM co koledzy piszą przy zdrowej serii. Co o tym myslisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #88 Napisano 21 Maja 2013 To co widze to turbo i program to wychodzi +/- 160-180KM co koledzy piszą przy zdrowej serii. Co o tym myslisz? Turbo od BRD będzie dobre ale trzeba się liczyć z tym, że może leniwie się zbierać do roboty (ale wcale tak nie musi być). Kolejne Twoje ograniczenie to pompowtryski które przy dobrych wiatrach pociągną te 170 koni (przy bardzo dobrych wiatrach). A przy 180 koniach Twoje sprzęgło może szybko powiedzieć "bye bye". Pytanie czy turbo regenerowane czy uzywka.... Różnie bywa. Ja bym wolał ORI używkę w dobrym stanie. Ale czy na słupek AVB to nie bedzie za dużo Koledzy latają na 200KM/400NM i jakoś to znosi Także Twoje 180 KM bym powiedział że bezpiecznie będzie dla silnika. Ale zaczekaj na opinię innych. Sam dopiero buduję swój silnik i bazuję tylko i wyłącznie na wiedzy zdobytej NA TYM FORUM. Także... specjalista ze mnie żaden Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
softtel Zgłoś #89 Napisano 21 Maja 2013 Co do sprzęgła to na ta chwile jest ok ale później jakby powiedziało baybay to myślałem o tym co Ty masz czyli Valeo 240mm na jednomasie. A co do turbo to ewentualnie jakie inne mogłoby być jak nie BRD??? Na tą chwilę pompki zostawiłbym ori bo wiadomo koszty. A z czasem można później wszystko jak kasa pozwoli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #90 Napisano 21 Maja 2013 jak się bawić w mody to wbijać od razu w GTB17 , olać to BRD już "nie modne" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #91 Napisano 21 Maja 2013 jak się bawić w mody to wbijać od razu w GTB17 , olać to BRD już "nie modne" brd do 200km wystarczy, poza tym jest p&p i chyba jest też tańsze od gtb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #92 Napisano 21 Maja 2013 niby tak ale aktualnie traf na dobry model BRD w sensie , że nie będzie mulić z dołu ? lepiej dołożyć parę zł wg mnie ... a przeróbek to aż tak dużo nie ma przecież Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudin89 Zgłoś #93 Napisano 22 Maja 2013 Moment podniesiony do 320Nm 2 litry mniej wyszło na autostradzie na odcinku około 1500km średnia szybkość 130 i w/g wskazań FIS,jak i rzeczywistych 5/100km .Oczywiście nowe kompletne sprzęgło i dwumasa (LuK) No trochę jest ,ale na ori .mapie nigdy nie zszedłem poniżej 7,3 /100km . Jednak jak przycisnę to spalanie wzrasta znacząco . Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony(brak stresów przy wyprzedzaniu) I moje sprostowanie co do obortów i szybkości, dziś mierzone dokładnie z navigacją : 2200-115km/h 2400-125km/h 2600-135km/h przy 3000 około 165km/h skrzynia 5 biegowa Przy okazji ruszyłem wskazania prędkościomierza zawyżał (5km/h) teraz jest idealnie. Gdyby mi spadlo o 2L palilby 3.5 w serii spalal mi ponizej 6 i po chipie pali blizej 5L. Ja znowu przy 2k mam 95 a przy 3k 135 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #94 Napisano 22 Maja 2013 Za chwilę się okaże, że auto ważące 1,5 tony pali seryjnie 5l/100km a po chipie 3l/100km Mi np. po mieście pali 9 z hakiem i nie chce mniej, a i tak jest to jak do tej pory moje najoszczędniejsze auto - choć najcięższe. Skąd wy takie wyniki spalania bierzecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #95 Napisano 22 Maja 2013 Ja też chcę wiedzieć jak można w AVB zrobić 5l/100km:lol, a tym bardziej po modach. Ludzie jak chcecie mieć moc toż przecież skądś ją trzeba brać i na pewno nie jest oszczędzanie na paliwie. Okolice 9l po mieście to nic nie normalnego a zimą to już bankowo. Ja decydując się na zmiany byłem świadomy, że to będzie kosztem paliwa - normalna sprawa, no może w trasie "tocząc" się tak do 120 km/h można coś przyoszczędzić, ale w mieście no way. Żeby jechał musi spalić, a że lepiej mieć więcej pod butem niż mniej to jest właśnie sens modzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #96 Napisano 22 Maja 2013 Skąd wy takie wyniki spalania bierzecie? trasa do zakopanego średnia prędkość wg fis 78km/h gdzie się dało powyżej 120 spalanie 5.2/100 jeszcze nie sofcie 145KM po założeniu BRD i poprawce softa 161/355 spadek przy normalnej jeździe do 5/100 w mieście 7,8 nie przekracza nawet jak but w podłodze i ogień z rury słupek mam z AVB a co do0 zimy spalanie mniejsze, bo mniejsze opory toczenia, a nagrzewa się tak samo (mam podgrzewacz w układzie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #97 Napisano 22 Maja 2013 Kolego zrob mu 200koni to chodzenie piesza bedzie drozsze bo koszt nowych butow bedzie wiekszy niz paliwa spalisz. Perpetum mobile .... disel jezdzacy na powietrze .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #98 Napisano 22 Maja 2013 trasa do zakopanego średnia prędkość wg fis 78km/h gdzie się dało powyżej 120 spalanie 5.2/100 Ja jak chcę oszczędnej jazdy biorę Lupo żonci 1.4tdi i przy tej prędkości pewnie obleciałoby 4l/100km, ale co to za jazda, nawet moja Pani "potrafi" tym małym szatanem 160km/h zasuwać. Coś za bardzo odeszliśmy od tematu "tjuningu" AVB. Niech podsumowaniem ostatnich postów będzie zdanie Rosa powyżej ........... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #99 Napisano 22 Maja 2013 Suma sumarum, normalny chip spowoduje zmniejszenie spalania przy dotychczasowej jezdzie - nie potrzeba tak mocno wciskac pedalu by przyspieszalo jak przed chipem, ale jak juz wstawia sie turbo, a tym bardziej wydajniejsze wtryski to spalanie MUSI wzrosnac, nie ma bata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #100 Napisano 22 Maja 2013 (edytowane) A co do turbo to ewentualnie jakie inne mogłoby być jak nie BRD??? Noo.. jest jeszcze AWX/AVF do 160-170 koni. Hybrydy ARL do 200 koni Turbiny z silników CR, choć jak teraz myślę to przy takich jest chyba więcej dłubania niż przy GTB. (jak się mylę to proszę mnie poprawić). Najlepszą opcją jest właśnie GTB17 lub GTB22 bo te turbiny są "jeszcze" świerze i można wyrwać takie z małymi przebiegami (tak jak ja prawie nówkę). Co do sprzęgła to na ta chwile jest ok ale później jakby powiedziało baybay to myślałem o tym co Ty masz czyli Valeo 240mm na jednomasie. Ja jeszcze tego sprzęgła nie mam zamontowane (ale już mam zakupione i oczekuje na "ten" dzień ). Dużo jest opini negatywnych na temat tego sprzęgła. Jednak wiekszość użytkowników jednomasowych kół zamachowych sobie chwali takie rozwiązanie. Niestety nie znam nikogo na forum ktoby jeździł na tym zestawie 240mm od Valeo. niby tak ale aktualnie traf na dobry model BRD w sensie , że nie będzie mulić z dołu ? lepiej dołożyć parę zł wg mnie ... a przeróbek to aż tak dużo nie ma przecież przeróbek trochę jest ale to można ogarnąć Tu jest moje turbo i spawany kolektor z flanszą. Sposób nie polecany ze wględu na możliwe przedmuchy ale ja się trochę zabezpieczyłem na tę ewentualność i powierzchnie stykające się z głowicą i z turbiną zostały splanowane Skąd wy takie wyniki spalania bierzecie Ja mam skrzynkę DQS i powiem Ci że jakbym jeździł do 120km/h to 5 litrów jest w moim zasięgu (oczywiście trasa). Pozatym spalanie na jałowym według fisa mam 0,5l/h i czasami skacze na 0,4l/h. Jestem tylko ciekaw co bedzie jak założę AL'ki Ciekawostka...... Synchronizację wałka rozrządu ostatnio przestawiłem z +1,7 na równe 0 ze względu na cięższe wkręcanie się powyżej 4 tys. - spalanie na jałowym zostało to samo, ale jak się raz za bardzo rozpędziłem to miałem -5.2 oraz automatycznie spalanie 1,2 l/h. A spalanie... hhe jak mój przy ostrej jeździe spali powyżej 12 litrów to zbieram kasę na 3.0 TDI Edytowane 22 Maja 2013 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach