Sajgon Zgłoś #61 Napisano 5 Września 2012 Witam. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z firmą z Poznania WSTR garage ( http://www.chiptuning.poznan.pl/ ) ? Znajomy chipowal tam Golfa V 140km i jest zadowolony ale za dużo opinii o nich nie znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #62 Napisano 5 Września 2012 (edytowane) Witam. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z firmą z Poznania WSTR garage ( http://www.chiptuning.poznan.pl/ ) ?Znajomy chipowal tam Golfa V 140km i jest zadowolony ale za dużo opinii o nich nie znalazłem. Moge ci też dać namiary na Kolege z Gorzowa wlkp. co mi wgrywa programy a robie je Dobry Gość z tego forum o nicku anderllh - jak cos wal na PW Ja u Wojtka tylko hamowałem auto ( zrobiłem DynoDay ) i mogę polecić napewno Jego jako hamującego , paru kolesi z PO chipowało i pozytywne opinie . Edytowane 6 Września 2012 przez ChRzAnIu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sajgon Zgłoś #63 Napisano 5 Września 2012 No ja też głównie czytałem pozytywne opinie na temat hamowania dlatego chciałem się dowiedzieć czegoś więcej Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu umówię się na zabieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mustache Zgłoś #64 Napisano 18 Września 2012 koledzy - czy silnik AXR (Skoda) jest blizniaczy do AVB? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #65 Napisano 20 Września 2012 koledzy - czy silnik AXR (Skoda) jest blizniaczy do AVB? Mocowo tak ale to troche inny silnik. Po pierwsze ma chlodnice spalin, po drugie dosc wydajne pompowtryski (lepsze niz AVB) i licha turbine (porownywalna z AVB). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mustache Zgłoś #66 Napisano 24 Września 2012 Dzieki. a jaka turbine mozna zamienne wlozyc do AXRa? - i z czym to sie wiaże (zmiana softu itp)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
big_jasiu Zgłoś #67 Napisano 24 Września 2012 w tych tematach masz coś więcej o AVB http://forum.vw-passat.pl/threads/80120-by-Tomek http://forum.vw-passat.pl/threads/87262-Moj-czarny-Passat-Turbo-BRD-FIMIC-Pompki-BQ-180km-370Nm-Led Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksopran Zgłoś #68 Napisano 16 Maja 2013 Witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy post tutaj, jutro jadę z moim paskiem "dziadziusiem" rocznik 2000, lata od maja 2001r. i spróbuję podnieść w nim moc z 101km do jakiejś bezpiecznej wartości i mam nadzieję, że go nie "zabiję" tym zabiegiem, albowiem śmiga on na oryginalnych częściach i ma już przejechane 353 tyś. Na autko zawsze było dmuchane i chuchane więc mam nadzieję, że da radę, w szczególności, że oddam go w ręce kogoś kto wygląda, że się na tym zna Jeśli zda egzamin, jakieś wskazówki na co baczniej, niż do tej pory, powinienem zwracać uwagę? Pozdrawiam Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #69 Napisano 17 Maja 2013 AVB po chipie zaskakuje nie jedną seryjną 130'kę Ogólnie silnik jest ok mogła tylko fabryka nie oszczędzać na sprzęgle i na słupku byłoby miodzio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksopran Zgłoś #70 Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) O to wyniki po dzisiejszym zawirusowaniu, choć wiele nie zostało dołożone czuć, że lepiej się zbiera, więcej na ten moment nie było sensu bo wyszło, że dwumasa na ostatnich nogach stoi, ale nic dziwnego skoro ma przejechane 353 tys. Koni wyszło przed dokładnie tyle ile miało byc 101, ale niutow zamiast fabrycznych 250 jedynie 234... Spalanie na trasie powrotnej (100km) identyczne jak przed chipkiem, pasek ma manualna 5-bieg skrzynie i na ostatnim biegu zaobserwowałem przy obrotach: 3000-140km/h 3200-150km/h 3400-160km/h 3600-170km/h Także już odkładam na skrzynie z kołem dwumasowym, bo tuner obiecał, że po wymianie będzie mógł jeszcze 10 kucyków gratis dorzucić Edytowane 17 Maja 2013 przez luksopran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #71 Napisano 17 Maja 2013 Także już odkładam na skrzynie z kołem dwumasowym, bo tuner obiecał, że po wymianie będzie mógł jeszcze 10 kucyków gratis dorzucić To raczej tylko potrzebujesz nowego koła zamachowego i sprzęgła Bo skrzynie jeśli chcesz zmienić to raczej więcej koni tym nie uzyskasz Prędkości które podajesz to normalne dane dla silnika AVB (i skrzyni EEN) Jeśli chcesz faktycznie zmienić skrzynie.... to jest na forum jeden temat który może być dla Ciebie ciekawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksopran Zgłoś #72 Napisano 17 Maja 2013 MĂłj blad, oczywiscie chodzi mi o sprzeglo z kolem dwumasowym, a nie skrzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #73 Napisano 18 Maja 2013 Także już odkładam na skrzynie z kołem dwumasowym, bo tuner obiecał, że po wymianie będzie mógł jeszcze 10 kucyków gratis dorzucić Nie moc zabija sprzęgło a niuton a te 200nm przy 4tyś to tyle co i nic. Góra mogła by i powinna być znacznie mocniejsza (okolice 135-140hp). Jaki objaw tego zużytego dwumasa ? Telepie do 2200obr ? A moc w serii tak dziwnie od 3200 nie rosła praktycznie - prawdopodobnie przepływomierz obcina, zrób logi i sprawdź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksopran Zgłoś #74 Napisano 18 Maja 2013 Jaki objaw tego zużytego dwumasa ? Telepie do 2200obr ? Samochód trzęsie się i głośno pracuje na jałowym biegu, po wciśnięciu sprzęgła to ustaje. Puszczając sprzęgło, pod koniec słychać ogłos jakby uderzanych o siebie talerzy i przy wyłączaniu silnika też słychać dziwny odgłos/terkot. W czasie jazdy nic nie trzęsie, tuner mówił, że sprzęgło jeszcze trzyma, ale dwumas ledwo dyszy, a jeśli robić to lepiej odrazu komplet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #75 Napisano 19 Maja 2013 Dlaczego pojechałeś na tuning niesprawnym autem ? i dlaczego tuner w ogóle zabierał się za chipowanie ? (chyba że specjalnie na Twoje życzenie ) Moim zdaniem pieniądze wyrzucone w błoto.(chyba że drugie podejście będziesz miał gratis ).Musisz i tak zmieniać dwumase, moja rada wymień również sprzęgło za jednym razem. A odnośnie obrotów to trochę wysoko musisz kręcić u mnie też AVB po chipie mam w przybliżeniu: 2200-120km/h 2400-130km/h 2600-140km/h przy 3000 około 170km/h skrzynia 5 biegowa U mnie spalanie po chipe spadło o 1,5-2 l/100km Pozdrawiam i miliona km życzę Kolego a na ile podniosles moc/moment? Spalanie 2l mniej to strasznie duzo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksopran Zgłoś #76 Napisano 20 Maja 2013 Dlaczego pojechałeś na tuning niesprawnym autem? Moja wiedza na temat mechaniki samochodowej jest praktycznie zerowa, troszkę sobie teraz czytam i się interesuje, a jadąc na chip tuning zwyczajnie nie wiedziałem, że mam słabe to koło, myślałem, że taki urok passata, że na luzie się trzęsie... Tuner przed chipem zadzwonił do mnie i powiedział, że silnik jest ok, pompowtryski też, nie ma żadnych błędów, tylko koło dwumasowe jest słabe i może się szybko skończyć (sprzęgło dość dobre bo wysoko łapie), stąd on może zrobić więcej kucyków, ale proponuje zrobić delikatniejszy soft. Także ani on mi nie odradzał ani ja nie upierałem się przy swoim. Dziś dzwoniłem do ASO i koszt kompletnego sprzęgła i jego wymiany około 4600 zł. Na allegro znalazłem zestaw Luka za 1550zł i u tego tunera mógłbym wymienić za 500zł, więc różnica trochę jest , ale przynajmniej Pani w ASO powiedziała, że mam w miarę świeżutką turbinę, bo na dziś zrobione jest na niej 23 tys. km. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
softtel Zgłoś #77 Napisano 21 Maja 2013 Witam serdecznie! Też myślę o modzie swojego AVB passat 2001. Czytam już od jakiegoś czasu posty z tym związane i wstępnie chciałbym zrobić coś takiego: wymienić turbo na BRD oraz to wszystko zestroić razem. Mam pytanie teraz do kolegów którego tunera polecacie z okolic Poznania a jak nie Poznań to kogo w Polsce żeby to wszystko zestroić. Poproszę jeszcze o inne sugestie dotyczące co można innego zrobić jakie inne części ewentualnie wsadzić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksopran Zgłoś #78 Napisano 21 Maja 2013 Ja w zeszłym tygodniu zachipowałem swojego paska w Poznaniu u Wojtka z firmy WSTR Garage, także osobiście mogę polecić, rzeczowy facet, po rozmowie z którym widać, że robił już nie jedno autko Oprócz niego masz jeszcze w Poznaniu tuneforce.pl i kawałek od Poznaniu firmę Goodhope koło Pleszewa (dyno.pl). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
softtel Zgłoś #79 Napisano 21 Maja 2013 Powiedz mi robiłeś tylko strojenie czy wymieniałeś jakieś podzespoły coś dokładałeś???Czy zostało wszystko ori....???Jak pasacior sie teraz sprwuję??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #80 Napisano 21 Maja 2013 Moment podniesiony do 320Nm 2 litry mniej wyszło na autostradzie na odcinku około 1500km średnia szybkość 130 i w/g wskazań FIS,jak i rzeczywistych 5/100km .Oczywiście nowe kompletne sprzęgło i dwumasa (LuK) No trochę jest ,ale na ori .mapie nigdy nie zszedłem poniżej 7,3 /100km . Jednak jak przycisnę to spalanie wzrasta znacząco . Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony(brak stresów przy wyprzedzaniu) I moje sprostowanie co do obortów i szybkości, dziś mierzone dokładnie z navigacją : 2200-115km/h 2400-125km/h 2600-135km/h przy 3000 około 165km/h skrzynia 5 biegowa Przy okazji ruszyłem wskazania prędkościomierza zawyżał (5km/h) teraz jest idealnie. Pozdrawiam Ja przy 2000 mam 95km/h, a przy 2500 mam 125km/h, a tez mam skrzynie 5 (wsteczny jak szóstkę), a w poprzednim pasku 1,9tdi ATJ (115/310) na skrzynie 5 (wsteczny jak jedynka) mialem predkosci tak jak Ty podales, wiec skrzynie są na pewno z 2 roznymi przelozeniami stad roznice. Co do spalania to na seryjnym AVB srednie spalanie z ostatnich dwoch tankowan: przejechane 700km - 6,1l (nieszczelny dolot, brudny filtr powietrza, zero klimy) i 800km - 6,07l (nowy filtr, szczelny dolot oraz ok.150-200km na klimie). Odcinki robie caly czas identyczne, czyli 50 trasa/50miasto + sporo korkow. Poprzedni wlasciciel mowil, ze w 7l sie miescil w samym miescie, ale noge ma lekką Korci mnie chip na ok. 130km/320nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach