sulek Zgłoś #221 Napisano 13 Stycznia 2010 Dokładnie B6 może być na oryginalnych springach i te tzw "żółte" są dobrej jakości gorzej jest tymi "czarnymi" bo tu Bilstein chyba trochę przyoszczędził na jakość O co kaman?? Można kupić B6 w dwóch różnych rodzajach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #222 Napisano 13 Stycznia 2010 (edytowane) Czarne to B4...A B6 są:bez gwintu,albo na grubej rurze z gwintem... Dodam jeszcze że Bilstein występuje od B2 aż do B16 Co do kolorów,jak już pisałem,czarny,żółty,srebrny oraz inox.Pzdr. Edytowane 13 Stycznia 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1 Zgłoś #223 Napisano 14 Stycznia 2010 witam zastanawiam sie nad zakupem B6 i mam kilka pytań: czy jeździ/jeździł ktoś na B6 na felgach 16'?? Jak zachowuje się samochód?? nie jest zbyt twardo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #224 Napisano 14 Stycznia 2010 nie jest zbyt twardo?? Dla jednego może być twardo dla drugiego nie to subiektywne odczucia. Będzie twardziej niż seria ale nie aż tak tragicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1 Zgłoś #225 Napisano 14 Stycznia 2010 Czyli jednak ktoś jeździ na 16' dzięki za info ale może ktoś jeszcze podzieli się podzieli się wrażeniami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sulek Zgłoś #226 Napisano 15 Stycznia 2010 Przy okazji nie wiem czy ktoś wspomniał o tym, można przy wymianie amortyzatorów wymienić odboje i osłony oraz poduszki amortyzatorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #227 Napisano 15 Stycznia 2010 Przy okazji nie wiem czy ktoś wspomniał o tym, można przy wymianie amortyzatorów wymienić odboje i osłony oraz poduszki amortyzatorów. Było by to nawet wskazane-sprawdzić i wymienić.Po co rozkręcać za jakiś czas drugi raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #228 Napisano 28 Stycznia 2010 (edytowane) A jakie amorki polecicie do wersji sport (trendline) seryjnie mialo 1be(sportowe zawieszenie) chodzi mi bardziej o komfort jazdy -opony mam 18 cali (ktos takie założył) bo moje już stukają tzn jeden a oba wylały:( Edytowane 28 Stycznia 2010 przez devil-80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakulinek Zgłoś #229 Napisano 30 Stycznia 2010 Koledzy jakie amorki radzicie kupić do mojego pasiaka?Czy napęd na cztery koła coś zmienia.Mam najechane 205 tyś km z czego 40 po polskich wertepach?Jak jedzie 5 osób **** siedzi.Jazda mieszana miasto trasa.Urlop 5 osób pełny bagażnik(dobijało na nierównościach)Na rynku jest wielu producentów amorów.Jakie radzicie zakupić firmowe VW czy inne?... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sammy Zgłoś #230 Napisano 30 Stycznia 2010 a kto mnie oswieci czym sie roznia amory w wersji kombi od sedana bo w mojej wichurze maja promocje na wersje kombi i nie wiem czy podejda do mojego sedana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #231 Napisano 30 Stycznia 2010 a kto mnie oswieciczym sie roznia amory w wersji kombi od sedana bo w mojej wichurze maja promocje na wersje kombi i nie wiem czy podejda do mojego sedana Bodajże skokiem i twardością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #232 Napisano 30 Stycznia 2010 Witam Pytanie o: amortyzatory przednie PNE-3116 gazowo-olejowe montowane w A4,A6, passatach (roczniki okolo 97-00) - jezeli sie nie myle to tzw seria B4. Z roznych zrodel slyszlem/doczytalem (ktos tu na forum passata tez pisal) o przypadkach gdy nowe amory bilsteina (rozne marki aut) stukaja. Sa to przypadki mimo wszystko jednostkowe? Ktos moze montowal wlasnie te (kiedy kupowal, stukaje/nie stukaja) Pozdrawiam, Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #233 Napisano 4 Lutego 2010 koledzy co myslicie o tych amorkach http://moto.allegro.pl/item907098136_amortyzatory_bilstein_tyl_a6_vw_passat_b5_komplet.html http://moto.allegro.pl/item891165276_amortyzatory_audi_a6_vw_passat_b5_b6_tyl_z_oslona.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #234 Napisano 4 Lutego 2010 Zdecydowanie Bilstein - polecam z całą odpowiedzialnością. To są Bilki B4 ale i tak ciut twardsze niż np ori Sachsy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #235 Napisano 4 Lutego 2010 oki dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #236 Napisano 4 Lutego 2010 B6 dobrze współpracują np.z Eibachem-chociaż tym ProKit,ale to już inna bajka.Napewno to nie będzie wygodny zestaw.Jak już wspominałem,w rajdówce miałem taki zestawik,ugiąć się tego nie dało naciskając na auto,ale dziury i wyboje wybiera super!Za twarde... Bez przesady - od roku jeżdże na B6 z Eibachem i wcale bym nie powiedział, że są do rajdówek A z tym uginaniem to na serio (?), bo ja bez problemu jak naciskam na samochód to jest ugięcie na jakiś 1 cm. Jak do tyłu wsiądzie 2 większych pasażerów to też tył się obniża... Na równych drogach jest bajka, na mniej równych już jest mniejszy komfort niż na serii, ale spodziewałem się, że będzie gorzej. Teraz już wiem, że do każdego następnego samochodu będę brał fabryczne sportowe zawieszenie lub B6 z jakimiś springami. Seria to dla mnie straszna kanapa była. Jedyne co mnie zaniepokoiło to głośna praca tylnych amortyzatorów podczas przejazdów przez garby, ale to podobno normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcio1990 Zgłoś #237 Napisano 17 Lutego 2010 Panowie możecie mi powiedzieć czy cena 138zł/szt. amortyzatora kager do passata b4 na przód nie jest zbyt wysoka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tequil Zgłoś #238 Napisano 28 Lutego 2010 Olał bym wszelkie produkty marki Kager (sprzedaje to głównie FOTA) Np akumulatory Kager niby robi Bosch lecz zapewne nie jest to samo co akumulator z nalepką Bosch Wielu mechaników ma złe opinie na temat części zawieszenia firmy Kager Jeśli amorki to Sachs osobiście polecam serie Advantage w Audi A6 2.5Tdi V6 1 lato na 18nastkach, wytrzymały 100tys. po naszym pięknych drogach i nadal były nie nadawały sie do wymiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #239 Napisano 28 Lutego 2010 amortyzatory przednie PNE-3116 gazowo-olejowe montowane w A4,A6, passatach (roczniki okolo 97-00) - jezeli sie nie myle to tzw seria B4.Z roznych zrodel slyszlem/doczytalem (ktos tu na forum passata tez pisal) o przypadkach gdy nowe amory bilsteina (rozne marki aut) stukaja. Sa to przypadki mimo wszystko jednostkowe? Ktos moze montowal wlasnie te (kiedy kupowal, stukaje/nie stukaja) Mam od niedawna te amorki i nie stukają. Koledze stukały, ale okazało się, że źle zostały zamontowane - tzn podkładka została włożona pod śrubę, a nie pod gumowy odbój - wtedy faktycznie stukały - tylko, że to ewidentny błąd montażowy był. U mnie nie stukają, wymieniałem sam przy przebiegu 230.000 km - niebo, a ziemia w porównaniu do zużytych oryginałów BOGE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #240 Napisano 1 Marca 2010 (edytowane) Jeżeli zamontował B6-rozumię bilstein,to ciekawi mnie czemu stukają,ciekawe jakie ma springi,bo do B6'stek daje się już typowo przeznaczone do sportu,a nie usportowione czy tuningowe Do Bilsteina B6 daje się TYLKO I WYŁĄCZNIE oryginalne, seryjne sprężyny !!! Dopiero do B8 montuje się obniżane sprężyny. To, że z Eibachami B6 działa dobrze to o niczym nie świadczy, ponieważ eibachy działają i z seryjnymi amortyzatorami, więc z B6 jest tylko lepiej. Zgodnie ze sztuką do B6 montuje się seryjne sprężyny, koniec kropka. B6 fakt, montują do amatorskich rajdówek, ale zapomniałeś wspomnieć, że najpierw są cholernie usztywniane przez serwis bilsteina Żerkopol w Warszawie. Po takim zabiegu, amory nie mają nic wspólnego z tymi wyjętymi z pudełka. Jeździłem w Corsie na B6, najpierw na sprężynach ENZO, potem na H&R i amory były za miękkie do krótkich sprężyn, więc je utwardziłem, a na końcu wróciłem do seryjnych sprężyn i jeździ się zdecydowanie najlepiej. Edytowane 1 Marca 2010 przez Tomaszz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach