Skocz do zawartości
Gulu

Passat 1,9 TDI 203 KM by DynoSoft Wrocław

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Garrett
bez sciągniecia pokrywy silnika nie da sie sprawdzić.

 

 

the.Wolf powinienem podziekowac chyba za pisanie bzdur na forum, smiem twierdzic ze kolega Gulu rozwiazalby niewiele problemow z softem w Passkach skoro do sprawdzenia szpryc musi sciagac pokrywe silnika - badzmy powazni. Dobrej marki nie wypracowuje sie takimi postami, wrecz odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
the.Wolf powinienem podziekowac chyba za pisanie bzdur na forum, smiem twierdzic ze kolega Gulu rozwiazalby niewiele problemow z softem w Passkach skoro do sprawdzenia szpryc musi sciagac pokrywe silnika - badzmy powazni. Dobrej marki nie wypracowuje sie takimi postami, wrecz odwrotnie.

 

Jeśli masz coś ciekawego do powedzenia to pisz na temat modyfikacji i nie wprowadzaj zamętu,jest kilka sposobów na spr. pompek ale tylko jeden w 100% ,bardzo duzo aut do mnie podjeżdza na diagnozy z kąbinowanymi pomkami i mimo że w serii powinny być BA lub AR są np AL,nie znając mojego stanu wiedzy nie wypowiadaj sie jak nie wiesz i nie wyciągaj słów z kontekstu.

Można to spr oczywiscie w sofcie lub z vaga ale 100% diagnoza jest tylko jedna ,oczami zobaczyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
the.Wolf powinienem podziekowac chyba za pisanie bzdur na forum, smiem twierdzic ze kolega Gulu rozwiazalby niewiele problemow z softem w Passkach skoro do sprawdzenia szpryc musi sciagac pokrywe silnika - badzmy powazni. Dobrej marki nie wypracowuje sie takimi postami, wrecz odwrotnie.

 

Jesli mowimy o seryjnym aucie to tak da sie sprawdzic. Ale jak bylo juz grzebane w sofcie to jak to sprawdzisz z VAG??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gulu nieźle właśnie o tym myślałem bo hybrydy się boję,a tą od BRD to ciężko znaleźć,jeśli możesz to napisz ile trzeba za zdrową zapłacić lub z montażem cena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw jak wytrzyma taka moc 200km uklad przeniesienia napedu, naped na przod tyle koni pewnie zawiecha z przodu po 10tys do roboty , przgiuby itp,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestem ciekaw jak wytrzyma taka moc 200km uklad przeniesienia napedu, naped na przod tyle koni pewnie zawiecha z przodu po 10tys do roboty , przgiuby itp,

 

 

normalnie wytrzyma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro 200KM wytrzyma...to gdzie lezy granica przyzwoitosci??

 

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skoro 200KM wytrzyma...to gdzie lezy granica przyzwoitosci??

 

 

Pozdro

 

Jako autor softu powiem tyle ze jest rezerwa, ale nie sztuka dowalić na maksa i rozwalić turbo, sprzęgło, żeby auto dymiło jak Jelcz ect.

Strojąc passata zależało Nam na maksymalnie płaskim i długo utrzymującym się momencie oraz bardzo stabilnej pracy turbiny.

 

Co do zawieszenia. W Passacie zamontowany jest gwint a zawieszenie od nowości ma 130tys km bez remontu, pomimo iż autko porusza się po dziurawym Wrocławiu - i tu jestem w szoku.

 

VWejowskie układy przeniesienia napędu znane są ze sporego zapasu do przeniesienia napędu. Np ja w ibizie na seryjnej skrzyni, półośkach, przegubach przenoszę 231KM i 451Nm.

 

pozdrawiam

 

Mirass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys interesowal mnie zakup a6 i na forum tej marki czytalem ze dół silnika 1,9 powinien wytrzymać ok.210 km ,natomiast dla 2,5 kresem jest 190 km.Tylko co z górą silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kiedys interesowal mnie zakup a6 i na forum tej marki czytalem ze dół silnika 1,9 powinien wytrzymać ok.210 km ,natomiast dla 2,5 kresem jest 190 km.Tylko co z górą silnika.

 

W naszym firmowym Corrado 1,9 Tdi silnik wytrzymuje 280KM,także 2,5 są wytrzymałe,każda modyfikacja przeprowadzona w naszej firmie jest oparta na doświadczeniach i nie są to jakieś Hardcorowe softy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy po sofcie zawsze auto bardziej dymi? Czy to zalezy od softa? Nawiazujac do poprzednich postow chcialem powiedziec ze podobno w passatach skrzynia 6 biegowa jest slabsza od 5, mniejszy moment mozna przenosic ale zawiecha wytrzymuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy po sofcie zawsze auto bardziej dymi? Czy to zalezy od softa? Nawiazujac do poprzednich postow chcialem powiedziec ze podobno w passatach skrzynia 6 biegowa jest slabsza od 5, mniejszy moment mozna przenosic ale zawiecha wytrzymuje

 

 

 

zalezy od tunera glownie czy auto zostawia chmure, a przy hardcorowych setupach na slabych gratach to juz tylko do gratow, bo pewnych granic przekroczyc sie nie da.

 

 

 

skrzynia 6 mniejszy moment? sprzeglo 240mm przenosci grubo ponad 400nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mam jeszcze pytanko, w takim razie jak juz zrobi sie te 200 koni to co dalej? Trzeba poprawiac hamulce zawieszenie i sprzeglo?:cool:

 

200 koni w passacie i ile sekund ma wtedy takie cacko do 100 km/h??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i

Przy 200 KM to będzie coś koło 7,5 sek. ....zależy od opon, kierowcy itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gulu o ja mam pytanie do ciebie.

Co da sie wyczarwac z mojego auta, narazie na seryjnym turbo (jak padnie wtedy bedzie wymiana) Chcial bym pozerac Golfa ASZ oraz audi 2.5tdi 180Km.

Bym Byl wdzieczny za oferte wasza, poruwnam z CompSport :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gulu o ja mam pytanie do ciebie.

Co da sie wyczarwac z mojego auta, narazie na seryjnym turbo (jak padnie wtedy bedzie wymiana) Chcial bym pozerac Golfa ASZ oraz audi 2.5tdi 180Km.

Bym Byl wdzieczny za oferte wasza, poruwnam z CompSport :)

 

Wiadomo większy IC napewno,do tego soft i z czasem turbo i okolice 190-200 powinny być,chyba że całkiem po bandzie polecieć to już Big turbo założyć i ok 220 KM powinno być,co do cen dzwoń 513399363

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Calkiem po bandzie nie moge, jest to samochod na co dzien. Zalezy mi na tym zeby nim jezdzic i sie nim cieszyc :)

Zadzwonie ciut puzniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojz1
bym pozerac Golfa ASZ oraz audi 2.5tdi 180Km.

Optymalny virus i taką audicę łykasz jak chcesz ... A6 to jest ciężki samochód więc z objechaniem no problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Optymalny virus i taką audicę łykasz jak chcesz ... A6 to jest ciężki samochód więc z objechaniem no problem.

 

A czemu A6 ?

Mnie o A4 chodzilo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czemu A6 ?

Mnie o A4 chodzilo :)

 

a jest A4 z silnikiem 2.5 tdi 180 koni ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności