pobs Zgłoś #61 Napisano 19 Sierpnia 2008 turbina czasami się nie załancza jak przyspieszam na niskich biegach(1,2) wystarczy lekko ująć gazu i ponownie dołożyć i jest ok jaka może być tego przyczyna? - bo tak działa jakby miała laga, bądź mało "siły" by dopompować ciśnienia w układzie turbo=ic=przepustnica..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #62 Napisano 24 Sierpnia 2008 jak myślicie co ile tys. powinno się wymienić rozrząd w samochodzie takim jak w tytule Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #63 Napisano 1 Września 2008 miałem okazję jechać tym passatem, ale niestety z tego co młody mówil to gdzieś ucieka powietrze i nie ma 203KM, ale powiem szczerze że i tak wgiot w fotelik jest naprawdę fajny:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro01 Zgłoś #64 Napisano 3 Września 2008 pzdr. dla Dr. MIRASA, byłem w Borsku i widziałem co nieco...te ponad 2++ koników:), robi swoje:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirass Zgłoś #65 Napisano 16 Września 2008 miałem okazję jechać tym passatem, ale niestety z tego co młody mówil to gdzieś ucieka powietrze i nie ma 203KM, ale powiem szczerze że i tak wgiot w fotelik jest naprawdę fajny:) istotnie..koniki mu pouciekały na dole. W zeszłym tygodniu byl na diagnostyce i turbo nie dopompowywalo. W tym tygodniu lub zaraz po niedzieli robię u niego korektę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #66 Napisano 7 Grudnia 2008 pasek młodego daje robotę i nieźle się prezentuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #67 Napisano 31 Stycznia 2010 Mam takie jedno pytanko które mnie nurtuje, chodzi o spalanie po wgraniu virusa,czytałem ze u jednych spalanie wzrosło,u innych zmalało a jeszcze u innych pozostało bez zmian.Moje pytanie jaka jest wasza wiedza na temat podniesienia mocy i spalania?czy liczycie na mniejsze spalanie,czy ze pozostanie na tej samej wysokosci ??Może macie jakieś doświadczenie z życia kolegów czy znajomych,lub forumowiczów ? Ja planuje podniesc moc do max 160 KM. Pozdrawiam i czekam na wasze opinię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #68 Napisano 1 Lutego 2010 Mam takie jedno pytanko które mnie nurtuje, chodzi o spalanie po wgraniu virusa,czytałem ze u jednych spalanie wzrosło,u innych zmalało a jeszcze u innych pozostało bez zmian.Moje pytanie jaka jest wasza wiedza na temat podniesienia mocy i spalania?czy liczycie na mniejsze spalanie,czy ze pozostanie na tej samej wysokosci ??Może macie jakieś doświadczenie z życia kolegów czy znajomych,lub forumowiczów ? To tak jak ze spalaniem oleju. Im więcej koni tym więcej deptasz. W mojej 140 -tce przed i po nie bierze ani grama oleju a jeżdżę naprawdę mało oszczędnie. Spalanie? Nie zauważyłem w mieście żłopie mi koło 12L i po chipie to samo. O dziwo oleju ani grama a podobniesz B6-tki z 2.0TDI lubią olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #69 Napisano 1 Lutego 2010 O dziwo oleju ani grama a podobniesz B6-tki z 2.0TDI lubią olej. Mój 2.0 TDI 170 przed chipem lubił się napić trochę oleju a po chipie ani razu nie dolewałem:) , przy bardzo ostrej jeździe spalanie wzrosło , a przy spokojnej spadlo o ok. 0.5 litra. Dzisiejsza trasa (dane z komputera): Spalanie 7.5 l Śr. prędkość 130 km/h Dystans 180km Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach