Gość Garrett Zgłoś #21 Napisano 5 Marca 2008 bez sciągniecia pokrywy silnika nie da sie sprawdzić. the.Wolf powinienem podziekowac chyba za pisanie bzdur na forum, smiem twierdzic ze kolega Gulu rozwiazalby niewiele problemow z softem w Passkach skoro do sprawdzenia szpryc musi sciagac pokrywe silnika - badzmy powazni. Dobrej marki nie wypracowuje sie takimi postami, wrecz odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #22 Napisano 6 Marca 2008 the.Wolf powinienem podziekowac chyba za pisanie bzdur na forum, smiem twierdzic ze kolega Gulu rozwiazalby niewiele problemow z softem w Passkach skoro do sprawdzenia szpryc musi sciagac pokrywe silnika - badzmy powazni. Dobrej marki nie wypracowuje sie takimi postami, wrecz odwrotnie. Jeśli masz coś ciekawego do powedzenia to pisz na temat modyfikacji i nie wprowadzaj zamętu,jest kilka sposobów na spr. pompek ale tylko jeden w 100% ,bardzo duzo aut do mnie podjeżdza na diagnozy z kąbinowanymi pomkami i mimo że w serii powinny być BA lub AR są np AL,nie znając mojego stanu wiedzy nie wypowiadaj sie jak nie wiesz i nie wyciągaj słów z kontekstu. Można to spr oczywiscie w sofcie lub z vaga ale 100% diagnoza jest tylko jedna ,oczami zobaczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #23 Napisano 6 Marca 2008 the.Wolf powinienem podziekowac chyba za pisanie bzdur na forum, smiem twierdzic ze kolega Gulu rozwiazalby niewiele problemow z softem w Passkach skoro do sprawdzenia szpryc musi sciagac pokrywe silnika - badzmy powazni. Dobrej marki nie wypracowuje sie takimi postami, wrecz odwrotnie. Jesli mowimy o seryjnym aucie to tak da sie sprawdzic. Ale jak bylo juz grzebane w sofcie to jak to sprawdzisz z VAG?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #24 Napisano 7 Marca 2008 Gulu nieźle właśnie o tym myślałem bo hybrydy się boję,a tą od BRD to ciężko znaleźć,jeśli możesz to napisz ile trzeba za zdrową zapłacić lub z montażem cena Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unreal Zgłoś #25 Napisano 13 Marca 2008 jestem ciekaw jak wytrzyma taka moc 200km uklad przeniesienia napedu, naped na przod tyle koni pewnie zawiecha z przodu po 10tys do roboty , przgiuby itp, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #26 Napisano 13 Marca 2008 jestem ciekaw jak wytrzyma taka moc 200km uklad przeniesienia napedu, naped na przod tyle koni pewnie zawiecha z przodu po 10tys do roboty , przgiuby itp, normalnie wytrzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #27 Napisano 14 Marca 2008 skoro 200KM wytrzyma...to gdzie lezy granica przyzwoitosci?? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirass Zgłoś #28 Napisano 14 Marca 2008 skoro 200KM wytrzyma...to gdzie lezy granica przyzwoitosci?? Pozdro Jako autor softu powiem tyle ze jest rezerwa, ale nie sztuka dowalić na maksa i rozwalić turbo, sprzęgło, żeby auto dymiło jak Jelcz ect. Strojąc passata zależało Nam na maksymalnie płaskim i długo utrzymującym się momencie oraz bardzo stabilnej pracy turbiny. Co do zawieszenia. W Passacie zamontowany jest gwint a zawieszenie od nowości ma 130tys km bez remontu, pomimo iż autko porusza się po dziurawym Wrocławiu - i tu jestem w szoku. VWejowskie układy przeniesienia napędu znane są ze sporego zapasu do przeniesienia napędu. Np ja w ibizie na seryjnej skrzyni, półośkach, przegubach przenoszę 231KM i 451Nm. pozdrawiam Mirass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #29 Napisano 18 Marca 2008 Kiedys interesowal mnie zakup a6 i na forum tej marki czytalem ze dół silnika 1,9 powinien wytrzymać ok.210 km ,natomiast dla 2,5 kresem jest 190 km.Tylko co z górą silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #30 Napisano 18 Marca 2008 Kiedys interesowal mnie zakup a6 i na forum tej marki czytalem ze dół silnika 1,9 powinien wytrzymać ok.210 km ,natomiast dla 2,5 kresem jest 190 km.Tylko co z górą silnika. W naszym firmowym Corrado 1,9 Tdi silnik wytrzymuje 280KM,także 2,5 są wytrzymałe,każda modyfikacja przeprowadzona w naszej firmie jest oparta na doświadczeniach i nie są to jakieś Hardcorowe softy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #31 Napisano 19 Marca 2008 A czy po sofcie zawsze auto bardziej dymi? Czy to zalezy od softa? Nawiazujac do poprzednich postow chcialem powiedziec ze podobno w passatach skrzynia 6 biegowa jest slabsza od 5, mniejszy moment mozna przenosic ale zawiecha wytrzymuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #32 Napisano 19 Marca 2008 A czy po sofcie zawsze auto bardziej dymi? Czy to zalezy od softa? Nawiazujac do poprzednich postow chcialem powiedziec ze podobno w passatach skrzynia 6 biegowa jest slabsza od 5, mniejszy moment mozna przenosic ale zawiecha wytrzymuje zalezy od tunera glownie czy auto zostawia chmure, a przy hardcorowych setupach na slabych gratach to juz tylko do gratow, bo pewnych granic przekroczyc sie nie da. skrzynia 6 mniejszy moment? sprzeglo 240mm przenosci grubo ponad 400nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #33 Napisano 23 Marca 2008 To mam jeszcze pytanko, w takim razie jak juz zrobi sie te 200 koni to co dalej? Trzeba poprawiac hamulce zawieszenie i sprzeglo? 200 koni w passacie i ile sekund ma wtedy takie cacko do 100 km/h?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #34 Napisano 24 Marca 2008 Przy 200 KM to będzie coś koło 7,5 sek. ....zależy od opon, kierowcy itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopia Zgłoś #35 Napisano 24 Marca 2008 Gulu o ja mam pytanie do ciebie. Co da sie wyczarwac z mojego auta, narazie na seryjnym turbo (jak padnie wtedy bedzie wymiana) Chcial bym pozerac Golfa ASZ oraz audi 2.5tdi 180Km. Bym Byl wdzieczny za oferte wasza, poruwnam z CompSport Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #36 Napisano 25 Marca 2008 Gulu o ja mam pytanie do ciebie.Co da sie wyczarwac z mojego auta, narazie na seryjnym turbo (jak padnie wtedy bedzie wymiana) Chcial bym pozerac Golfa ASZ oraz audi 2.5tdi 180Km. Bym Byl wdzieczny za oferte wasza, poruwnam z CompSport Wiadomo większy IC napewno,do tego soft i z czasem turbo i okolice 190-200 powinny być,chyba że całkiem po bandzie polecieć to już Big turbo założyć i ok 220 KM powinno być,co do cen dzwoń 513399363 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopia Zgłoś #37 Napisano 25 Marca 2008 Calkiem po bandzie nie moge, jest to samochod na co dzien. Zalezy mi na tym zeby nim jezdzic i sie nim cieszyc Zadzwonie ciut puzniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojz1 Zgłoś #38 Napisano 26 Marca 2008 bym pozerac Golfa ASZ oraz audi 2.5tdi 180Km. Optymalny virus i taką audicę łykasz jak chcesz ... A6 to jest ciężki samochód więc z objechaniem no problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopia Zgłoś #39 Napisano 26 Marca 2008 Optymalny virus i taką audicę łykasz jak chcesz ... A6 to jest ciężki samochód więc z objechaniem no problem. A czemu A6 ? Mnie o A4 chodzilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #40 Napisano 27 Marca 2008 A czemu A6 ?Mnie o A4 chodzilo a jest A4 z silnikiem 2.5 tdi 180 koni ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach